2014-01-20, 00:00
Medlem
Fan va glad man blir när man ser att IF Alaba har gått upp 100k på en vecka ) ser fram emot en riktigt najs profit!
Citera
2014-01-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Sandro körde jag med innan jag köpte Yaya. Fast tycker Sandro presterade bättre än vad Toure gör nu.
Hm okej tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Finns rätt många vettiga alt som CDM i BPL.. Javi Garcia är ett monster om än en aning slö... Tiote funkar, likaså Lucas, Sandro, Essien etc... Wanyama ser ju rätt beast ut
Okej, ja det är ju sant, antar att Ramires inte funkar ensam med tanke på hans brist i det defensiva spelet samt H/H rates..?
Citera
2014-01-20, 00:01
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Jag har inte så dyrt lag ett par hundra tusen men jag upplever det framförallt när man möter ett lag med kass kemi..då passar spelarna bakom varandra, springer på varandra o gör allmänt lustiga saker..
Håller med, framför allt om man möter ett dåligt lag med sämre kemi, då fuckar allt.
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Helt klart handikapp som spökar. Den som säger att handikapp inte finns i FIFA är dum i huvudet.

Dör så tråkigt FIFA börjar bli, 9/10 gånger möter man ett svettigt BPL lag, aldrig någon rolig hybrid eller lag som inte är så vanliga. Men ja, jag har lite samma syndrom som dig. Har en hybrid med Z nu och går inte alls lika bra.. Låg stadigt i 1an, 2an innan.. nere i fyran nu och de enda lagen jag möter är BPL..
Har varit säker på att handicap inte finns men börjar ändra mig nu alltså.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Helt sjukt att TOTY Dani Alves stigit till nästan 600k, härligt att man köpte honom för 50.
Citera
2014-01-20, 00:02
Medlem
uppersatsumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Blir så less. Spelade mycket bättre med mitt Serie A lag för 20k som jag hade före toty, där vann jag hela tiden men med mitt nuvarande lag för 1 mille går det inte vinna, någon som känner samma? Spelar på samma sätt och skapar lika mycket bara att jag kan inte göra mål. Har 4 raka förluster nu och funderar helt allvarligt vad som händer.

Cabaye verkar vara klar för PSG nu med så nu får man äntligen någon spelare som man kan hybrida in Z med. Matuidi finns ju men gillar inte honom.
Jag upplever samma sak även fast mitt dyrare lag "bara" kostar ~200k men det gick mycket bättre med 20k laget
Citera
2014-01-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Hm okej tackar!

Okej, ja det är ju sant, antar att Ramires inte funkar ensam med tanke på hans brist i det defensiva spelet samt H/H rates..?

Inte provat Ramires ensam men kan tänka mig han blir rätt flängig med de WR..samma sak gäller väl med Wanyama isåfall
Citera
2014-01-20, 00:03
Medlem
Citat:
Håller med, framför allt om man möter ett dåligt lag med sämre kemi, då fuckar allt.

Har varit säker på att handicap inte finns men börjar ändra mig nu alltså.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Helt sjukt att TOTY Dani Alves stigit till nästan 600k, härligt att man köpte honom för 50.

FIFA 13 var jag övertygad om att det fanns handicap..märktes så tydligt när man mötte silverlag med guldlag.. däremot trodde jag det var borta på 14 men börjar bli mer o mer tveksam.. Hur i hela h*lvete fick du Alves för 50k?:O
Citera
2014-01-20, 00:05
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
SIF Cualker skulle få 10/10 av mig om han hade bättre glidtacklingar, 75 räcker inte om man möter Etoo och Remy var annan match.

Glidtacklar aldrig på spelet så för min del är det inte ett problem. Kanske prövar honom i så fall.
Citera
2014-01-20, 00:09
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
FIFA 13 var jag övertygad om att det fanns handicap..märktes så tydligt när man mötte silverlag med guldlag.. däremot trodde jag det var borta på 14 men börjar bli mer o mer tveksam.. Hur i hela h*lvete fick du Alves för 50k?:O
Ska naturligvis vara 500k.
Citera
2014-01-20, 00:09
Medlem
Citat:
Ska naturligvis vara 500k.
haha tänkte väl det
Citera
2014-01-20, 00:21
Medlem
OddFellas avatar
Nu är jag klar med mitt andralag, blev en MLS/Serie A hybrid.

vad tycks? http://www.futhead.com/14/squads/5483265/
Citera
2014-01-20, 00:24
Medlem
gxflybabys avatar
grabbar kolla in det här målet av Schurrle. Torskade matchen men vem fan bryr sig!! Lätt de finaste jag gjort: http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/profile/media/PS3/Gabbelito_flipp/2014/video/183440624
Citera
2014-01-20, 00:24
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Nu är jag klar med mitt andralag, blev en MLS/Serie A hybrid.

vad tycks? http://www.futhead.com/14/squads/5483265/
Riktigt fint tycker jag. Kul att någon bryter mönstret och bygger ett som inte är likt alla andra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in