2014-01-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
Testa Kevin De Bruyne vs Cazorla så ska ni på skillnad.. Säger inte att Cazorla är dålig men vilken skillnad

jodu hade honom innan, det svider riktigt hårt man måste erkänna att han presterade bättre än Ibra för mig.. Missar öppna mål med ibra, en mot en mot målvakten, ingenting går in. sådant som ska sitta utan problem och har gjort det innan med vilken spelare som helst, nä usch, något handikapp måste det allt finnas.
Citera
2014-01-19, 19:36
Medlem
nomeks avatar
Har nu spelat några matcher med det här silverlaget: http://www.futhead.com/14/squads/5426504/ men är inte riktigt nöjd.

Någon som har förslag på förbättringar? Enda kravet är att IF Barkley och Esswein är med och formationen ska vara 4-1-2-1-2.

Mvh
Citera
2014-01-19, 19:51
Medlem
Division 2 och 1 är helt ärligt de två mest patetiska divisionerna som går att lira på FUT vad gäller head-abusers.

Folk som springer från eget straffområde/passar sig genom längs kanterna för att hitta inlägg, folk som tar bollen på mittlinjen för att sedan springa ut till kanten för att slå inlägg, folk som kommer 2-1 eller 3-2 och väljer att springa ut för att slå ett inlägg. De försöker ju inte ens att göra något annat?

Och nej, jag släpper inte in mål konstant på dessa inlägg, inte det jag klagar på, men jag tycker bara det är så fruktansvärt tråkigt att möta och ställer mig själv frågan, hur kan det ens vara kul att spela på det sättet?
Citera
2014-01-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Division 2 och 1 är helt ärligt de två mest patetiska divisionerna som går att lira på FUT vad gäller head-abusers.

Folk som springer från eget straffområde/passar sig genom längs kanterna för att hitta inlägg, folk som tar bollen på mittlinjen för att sedan springa ut till kanten för att slå inlägg, som som kommer 2-1 eller 3-2 och väljer att springa ut för att slå ett inlägg. De försöker ju inte ens att göra något annat?

Och nej, jag släpper inte in mål konstant på dessa inlägg, inte det jag klagar på, men jag tycker bara det är så fruktansvärt tråkigt att möta och ställer mig själv frågan, hur kan det ens vara kul att spela på det sättet?

jadu bra fråga, jag har slutat spela divisionsspelet av denna anledningen..kör bara cuper och snabbmatcher numera
Citera
2014-01-19, 20:01
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:

Folk som springer från eget straffområde/passar sig genom längs kanterna för att hitta inlägg, folk som tar bollen på mittlinjen för att sedan springa ut till kanten för att slå inlägg, folk som kommer 2-1 eller 3-2 och väljer att springa ut för att slå ett inlägg. De försöker ju inte ens att göra något annat?

Tycker det var värre i runt div5-6 med inläggen
Citera
2014-01-19, 20:17
Medlem
Citat:

Jag gav upp divisionsspelet redan under 13. Spelar enbart cupen och snabbmatcher. Så mycket mer glädje i det. Lyckan som uppstår när man möter en annan skiller är obeskrivlig!
Citera
2014-01-19, 20:24
Medlem
Är det någon här som kan göra ett lag för 150k på playsation? Bryr mig inte om formation.

MVH
Citera
2014-01-19, 20:24
Medlem
Rackkartygarns avatar
Så sjukt asså Quaqliarella petar Di Natale, rekommenderar han verkligen i en falsk nia
Citera
2014-01-19, 20:27
Medlem
Är det bara jag eller är Reus bättre än Ribery?
Citera
2014-01-19, 20:30
Medlem
Skittjacks avatar
Räknas jag som en kant abuser i FUT? Jag brukar oftast arbeta mig upp efter kanterna och undvika mitten men jag slår i 9 av 10 fall inget inlägg utan viker in mot mål med min RM/LM för att skjuta/passa striker etc. Eller räknas det bara som att man abusar om man slår det där inlägget?
Citera
2014-01-19, 20:40
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Vilka stats anser ni är viktigast för en bra försvarare?
Behöver en riktig klippa som bilda mittlås med Vidic.

Har jämfört Kompany, IF Caulker, IF Reid och IF Sakho.
Jämföra man statsen är det ingen större skillnad mellan Kompany och IF Caulker. Kompany har bättre interception men Caulker är bättre på huvudet. Sakho verkar vara ett monster om man bortser från hans interception och reaction.

Någon som prövat någon av dem?
Citera
2014-01-19, 20:43
Medlem
FifaRasmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Är det bara jag eller är Reus bättre än Ribery?

Inte bara du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in