Citat:
Ursprungligen postat av
trtrtrtr
Kom igen nu. Jag syftade på en kommentar kring innehållet och den kritik som framförs, men istället gnäller du på att texten inte var signerad och att du citerades.
.
Nej, jag har övrig kritik också. Exempelvis att typ hälften eller mer av artikelkommentarerna avhandlar mig som person och är författade av svagbegåvade nollor som ska "skrämmas" genom att avslöja detaljer om mig. Vad gäller Pierce har jag författat en frågeställning om FBI-grejen som Magnus tog upp. Du skriver ju själv i den tråden så jag förstår inte hur det kan vara så vansinnigt svårt att missa?
Citat:
Menar du att du ljuger och att du inte citerade Bobba från hans Facebook?
Jag menar att det är pinsamt låg och dålig nivå att inte ens kontrollera den information som man publicerar som fakta och sanning. Det är faktiskt helt sanslöst oansvarigt då det hela skulle kunna vara påhittat eller förvrängt av mig för att antingen skada Magnus Söderman eller för att få Nationell.nu att nappa så att Magnus sedan kan inleda en stämningsprocess mot sajtens ägare för förtal. Eller för att jag helt enkelt tyckte var kul att se hur snabbt diverse fåntrattar nappar på "nya skandaler".
Det vet ju ingen - eftersom ingen brytt sig om att kontrollera informationen. Och dessa individer aspirerar på att utgöra någon form av "motstånd mot systemet"? Skrattretande. Det är för fan inte ens högstadienivå.
Citat:
Alla vet ju att du hade betett dig radikalt annorlunda om någon röding eller annan fiende attackerat Pierce på ett liknande sätt som Bobba har gjort...
Vet alla det verkligen? Vet alla också hur mina och Magnus interna diskussioner ser ut och vad vi pratar med varandra om?
Precis som Magnus Söderman så anser jag att dr William Pierce var en av efterkrigstidens främsta politiska analytiker, jag menar också att han är av de mest smärtsamt klarsynta människor som någonsin levat och min största ideologiska förebild. Däremot vill jag inte vara del av någon slags osund personkult - något jag tydligen förväntas vara.
Jag förväntas tydligen bli fradgatuggande och rosenrasande och fördöma Magnus Söderman i hårda ordalag offentligt och lämna partiet i protest, det är väl någon sådan infantil reaktion du vill se eller hur? Det är tyvärr inte aktuellt. Jag och Magnus har inte samma uppfattning om Pierce och jag kanske kan tycka att hans polemik med Nationell.nu har varit både olycklig och onödig av olika skäl, men i övrigt ser jag ingen anledning att föra fram någon ytterligare kritik här.
Om det gör dig arg/ledsen/besviken/upprörd eller liknande så är det faktiskt bara ditt problem och ingen annans. Jag är ledsen.