2014-01-15, 16:45
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Kanske borde göra en lista med eventuella ups? Tror att Suarez garanterat får ett 88-89 kort, EA vågade ju med RVP på 12 trots att många som hade hans IF klagade på att de blev knullade.

Möjligtvis Iturbe i Verona som haft en bra säsong hittills.

Shaw i S'oton har ju varit riktigt bra, skulle kunna bli lågrejtad guld eller eventuellt 74 rare.

Diego Costa har öst in mål i samma takt som the one and only Ronaldo, dags för 85 rejtat kort? David villa kanske får en BS-up kombinerat med pos-change till ST bara för att, inte för att han var otrolig direkt.

Några Roma-spelare förtjänar ju en rejäl boost, dock svårt när de absolut bästa redan har IF-kort. Benatia kommer nog vara 85-87 rejtad nästa spel, beroende på vilken klubb han spelar i och om han fortsätter med att hålla formen uppe. Ett defensivt monster som också är en av Europas målfarligaste backar.

Juventus ångar på, men jag har svårt att se någon bli up:ad. Visserligen spelar Pogba på en 83-84 rating-nivå men jag tror det är svårare för spelare som blivit up:ade förut att bli det igen. (Från silver till guld på 13).

Remy har skött sig bra, likaså många fler i Premier League. Det går inte att blunda för Ramsey och kompani.

Thauvin i Marseille har varit en frisk fläkt i ligue 1, jag tror att han och någon från Lille blir upad.

Eduardo Vargas och Fagner återvänder från lån har jag för mig, bägge har spelat bra i den brasilianska ligan och Vargas förde sitt Chile till VM som bäste målskytt för landet i kvalet. Tror bägge dessa herrar kan bli ett par riktiga OP-guldlirare. Ena för Wolfsburg, andra för Napoli (om han inte såldes). Muriel + Vargas </3

Antoine Griezmann bör bli 83-rejtad, annars är allting fel med världen.

Kom med förslag ni
Skandal om inte Ramsey får en feeeeet upgrade även om han inte varit så bra på slutet (delvis p.g.a skada). Tycker även Giroud och Mertesacker bör få en. Tycker förövrigt att det är fruktansvärt många Arsenalspelare som är underratade, t.ex att Walcott bara är 81 är ett skämt med tanke på hans fjolårssäsong. Blev väldigt mycket Arsenal nu men det får ni leva med.
Senast redigerad av antonaugustsson 2014-01-15 kl. 16:53.
Citera
2014-01-15, 16:46
Medlem
Bruunkens avatar
Satan vilket vackert kort Maicon fick! http://www.futhead.com/14/players/12720/maicon/
Citera
2014-01-15, 16:47
Bannlyst
Citat:
TOTY-kort är relativt säkra investeringar. Det kommer aldrig bättre kort, TOTS är 1-2 ratings sämre. Priset går nog upp på bägge samtliga när de gått ur packs.
Okej då slår jag till
Citera
2014-01-15, 16:47
Medlem
NateHiggerss avatar
Ni som investerat i Hunterkort bör sälja nu, sålt 20st för 2.8k på en timme. PS3
Citera
2014-01-15, 16:54
Medlem
Fattar inte detta med upgrades, om man köper spelare som man tror kommer gå upp i rating, kan man tjäna coins på det sen eller vad?
Citera
2014-01-15, 16:56
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Fattar inte detta med upgrades, om man köper spelare som man tror kommer gå upp i rating, kan man tjäna coins på det sen eller vad?
Knappast. Om vi tar Ramsey som exempel så kommer han ju bli högre ratad än vad han är nu, det vill säga att han får ett bättre kort än vad han har och då vill ju ingen ha hans gamla kort. Vet inte det gamla kortet kommer finnas kvar på marknade men skulle inte tro det.
Citera
2014-01-15, 16:57
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ups

G.Rossi,Berardi,Jorginho,A.Cerci,Castan och M.Parolo.
Dessa lirare borde ligga närmast en UP i Serie A. Tog inte med Benatia då jag var tveksam till om EA ger en UP som är högre än IF eller SIF? Vet inte hur dem gjort tidigare år.
Citera
2014-01-15, 16:58
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Kanske borde göra en lista med eventuella ups? Tror att Suarez garanterat får ett 88-89 kort, EA vågade ju med RVP på 12 trots att många som hade hans IF klagade på att de blev knullade.

Möjligtvis Iturbe i Verona som haft en bra säsong hittills.

Shaw i S'oton har ju varit riktigt bra, skulle kunna bli lågrejtad guld eller eventuellt 74 rare.

Diego Costa har öst in mål i samma takt som the one and only Ronaldo, dags för 85 rejtat kort? David villa kanske får en BS-up kombinerat med pos-change till ST bara för att, inte för att han var otrolig direkt.

Några Roma-spelare förtjänar ju en rejäl boost, dock svårt när de absolut bästa redan har IF-kort. Benatia kommer nog vara 85-87 rejtad nästa spel, beroende på vilken klubb han spelar i och om han fortsätter med att hålla formen uppe. Ett defensivt monster som också är en av Europas målfarligaste backar.

Juventus ångar på, men jag har svårt att se någon bli up:ad. Visserligen spelar Pogba på en 83-84 rating-nivå men jag tror det är svårare för spelare som blivit up:ade förut att bli det igen. (Från silver till guld på 13).

Remy har skött sig bra, likaså många fler i Premier League. Det går inte att blunda för Ramsey och kompani.

Thauvin i Marseille har varit en frisk fläkt i ligue 1, jag tror att han och någon från Lille blir upad.

Eduardo Vargas och Fagner återvänder från lån har jag för mig, bägge har spelat bra i den brasilianska ligan och Vargas förde sitt Chile till VM som bäste målskytt för landet i kvalet. Tror bägge dessa herrar kan bli ett par riktiga OP-guldlirare. Ena för Wolfsburg, andra för Napoli (om han inte såldes). Muriel + Vargas </3

Antoine Griezmann bör bli 83-rejtad, annars är allting fel med världen.

Kom med förslag ni

Jag tycker Gary Cahill förtjänar en UP. Tycker från början 80 är för lite för honom sen har han även varit riktigt stabil i år. Dejan Lovren i Southampton förtjänar en UP, likaså Luke Shaw.
Citera
2014-01-15, 17:01
Medlem
DAGGER-5s avatar
ni glömmer den mest självklare spelaren som ska få en uppgradering Seamus Coleman !
Citera
2014-01-15, 17:02
Medlem
Något ni hade ändrat på? http://www.futhead.com/14/squads/5019326/

Funkar bra men är lite missnöjd med Evra. Men hybrider är ju inte så lätta att ändra på...
Citera
2014-01-15, 17:04
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Något ni hade ändrat på? http://www.futhead.com/14/squads/5019326/

Funkar bra men är lite missnöjd med Evra. Men hybrider är ju inte så lätta att ändra på...
In med Clichy.
Citera
2014-01-15, 17:08
Medlem
Lustigts avatar
http://www.futhead.com/14/squads/5268569/

nya laget, ska köpa IF Melo härnäst va tycks?

Inte jag som "hittat" på laget, men jag gillar det faktiskt, hade lite tur med Thiago i ett av mina packs hehe.

Lite segt med Drogba som CAM med så dålig passning, men vet ej vem som skulle kunna ta hans plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in