2014-01-12, 20:23
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic

Surt att Betis inte kan förvalta sitt kraftiga övertag i matchen, men när sopan drar på sig 2 gula vid 0-1 underläge sätter man ju lagkamraterna i en knepig sits. Nåväl, får ända skylla mig själv då jag valde mellan att sätta helgarderingen på Porto eller Osasuna. Självklart väljer man fel. Håhåjaja.
Åkte dit på Betis även jag. Så nu är det bara att hoppas på att så många favoriter som möjligt vinner vilket i så fall skulle innebära att pengarna för 10 och 11 rätt går vidare som jackpott till på tisdag.
Citera
2014-01-12, 20:58
Medlem
Smirmats avatar
Lutar mot att det blir 12 rätt, om man har tur kanske man får tillbaka insatsen.
Citera
2014-01-12, 22:48
Medlem
11 rätt för mig.... föll på betis och Lille, två lag som jag inte hade någon koll på alls.. trött.. speciellt att betis missar straff och gör självmål när jag bara behövde ett kryss där.. aja

vinner antagligen 20 kr utan att gå plus men men.. bättre än inget..
Citera
2014-01-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groterfyy
11 rätt för mig.... föll på betis och Lille, två lag som jag inte hade någon koll på alls.. trött.. speciellt att betis missar straff och gör självmål när jag bara behövde ett kryss där.. aja

vinner antagligen 20 kr utan att gå plus men men.. bättre än inget..

körde M64... vann 58kr... 6kr minus är inte så farligt... nya tag nästa gång!
Citera
2014-01-13, 01:07
Medlem
AndraSorterings avatar
MILAN

Lite kommentarer från aftonbladets kommentarsektion.....

Haha på 30 minuter tappade dom från 0-2 till 4-2... Milans tid som storlag i Europa är nog förbi när dom tappar ledning mot nykomling och till råga på allt åker på storstryk. Tanken till fixade matchen är inte långt bort. Det vore ju inte otroligt när det gäller Italien
Danne

Milan = katastroflag
Jury

Hur många torskade sina tips på denna då? Hade denna på en sexling, sista matchen och alla hade gått in. Aldrig mer betta på Milan!
Jesper

Hade själv X2 på fanskapet, men inte ens det räcker när Milan möter en nykomling på bortaplan....
Citera
2014-01-13, 09:46
Medlem
kostymnisses avatar
Nu fick jag bara tio men jag grämde mig över att jag ej hade Osasuna som jag "kände" för utan gick mer på diverse experter etc. När Osasunamatchen började var jag ju jäkligt bra med.

Lärdom: Skit i statistiken etc när magkänslan säger något, gå enbart på den känslan (det var ju magkänslan som gav mig strax över 3fiskbilar för några veckor sen).
Citera
2014-01-13, 10:20
Medlem
AndraSorterings avatar
Blir cupmatcher för alla pengarna på kommande kupongen - lägg därtill en jackpottsumma på sisådär 2,5 miljoner och jag tycker då det är dags, att vi visar resten av riket våran skicklighet.....

Med kurs mot tretton
Citera
2014-01-13, 16:21
Medlem
kostymnisses avatar
Ja nu är det hög tid för tråden att gratulera till 13 igen! Jackpot och allt som sagt!
Citera
2014-01-13, 20:04
Medlem
Sigh... dags för nästa runda då...

Vad tror ni om dessa ?

At.Madrid - Valencia 1
Almeria - Racing S 1X
Bordeaux - Paris SG 2
Lazio - Parma 12
Fullham - Norwich 12
Milton Ke - Wigan 2
Plymouth - Port Vale 12
Preston - Ipswich 1X2
Peterbor. - Kidderm. 1
Sheff.W - Macclesf. 1
Watford - Brist. C 2
Bournem. - Burton 1
Charlton - Oxford 1
Citera
2014-01-13, 20:15
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nizo
Sigh... dags för nästa runda då...

Vad tror ni om dessa ?

At.Madrid - Valencia 1
Almeria - Racing S 1X
Bordeaux - Paris SG 2
Lazio - Parma 12
Fullham - Norwich 12
Milton Ke - Wigan 2
Plymouth - Port Vale 12
Preston - Ipswich 1X2
Peterbor. - Kidderm. 1
Sheff.W - Macclesf. 1
Watford - Brist. C 2
Bournem. - Burton 1
Charlton - Oxford 1

Har inte studerat kupongen (inte att det behöver göra någon vidare skillnad) så noga, men det verkar livsfarligt att spika i nån av matcherna 5-13.....

Fast Sheffield ska väl ändå besegra Conference-laget Macclesfield?? - men nej, jag är inte säker - det är nog bara att gardera så gott det går från 5-13

Zlatan o Costa får vara killarna man vänder sig till för lite stöd denna gången....sen är det elva matcher kvar
Citera
2014-01-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Har inte studerat kupongen (inte att det behöver göra någon vidare skillnad) så noga, men det verkar livsfarligt att spika i nån av matcherna 5-13.....

Fast Sheffield ska väl ändå besegra Conference-laget Macclesfield?? - men nej, jag är inte säker - det är nog bara att gardera så gott det går från 5-13

Zlatan o Costa får vara killarna man vänder sig till för lite stöd denna gången....sen är det elva matcher kvar

Det är vad jag tror på just nu, kommer nog att ändras lite senare när man gjort lite mer forskning ^^ Ja man får väl helt enkelt lita på dem får vänta tills lönen kommer innan man kan spela på högre budget men får bli 48 just nu

Ändrade lite nyss och tror jag kommer att köra på denna kupong - M48

At.Madrid - Valencia 1
Almeria - Racing S 12
Bordeaux - Paris SG 2
Lazio - Parma 12
Fullham - Norwich 12 eller X2 Osäker just nu på vilken jag ska chansa på
Milton Ke - Wigan 2
Plymouth - Port Vale 2
Preston - Ipswich 12
Peterbor. - Kidderm. 1
Sheff.W - Macclesf. 1
Watford - Brist. C 1X2
Bournem. - Burton 1
Charlton - Oxford 1
Citera
2014-01-13, 20:53
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering

Vi tänker nog rätt lika den här omgången verkar det som. Cupmatcher är alltid ovissa så jag kör 100 rader via tipsrobot:

1. At.Madrid-Valencia 1
2. Almeria -Racing S 1X
3. Bordeaux -Paris SG 2
4. Lazio -Parma
5. Fulham -Norwich
6. Milton Ke-Wigan
7. Plymouth -Port Vale
8. Preston -Ipswich X2
9. Peterbor.-Kidderm.
10. Sheff.W -Macclesf. 1
11. Watford -Brist.C
12. Bournem. -Burton
13. Charlton -Oxford

Spikar och halvgarderingar som ovan, i övrigt bara slumpmässiga rader. Hörde någon liten smyghomofil viska om att tisdagen den 14:e ska vara något av en turdag, så det är bara att hoppas på en rejält dos bögtur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in