2014-01-13, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/09/dat-booty.gif - min reaktion. Vilket sinnessjukt bra lag. Du lär inte torska många matcher fair and square
håller helt med. väldigt välbalanserat och bra lag

mina legends går nu för cirka 2.39 mille. enbart 130k kort nu, fortsätt droppa nu för helvete

btw, är det tillåtet att trejda catalogue points mot FUT coins? fick nyss ett jävligt saftigt erbjudande från en snubbe som jobbar med coin selling... samtidigt pallar jag inte riskera ban. nån som har koll?
Citera
2014-01-13, 12:49
Medlem
max02s avatar
Måste även nämna SIF Rakitic, för 10 timmar sen var hans billigaste direktpris 38,750k, nu 32,250k!
Citera
2014-01-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaspsyke
Kan inte annat än att instämma, känns som hälften av alla som lirar UT är helt blåsta. Man får ingenting bra gratis, punkt slut. Alla som tror något annat kan förklaras hjärndöda på momangen.

Äh, gick själv på en variant av det där förra året, då var det att jag var nominerad i veckans mål och för att kunna se det var jag tvungen att kolla på deras sida, mycket välgjord enda som skilde var URL:en.
Vilken jag inte granskade och killen som sa det hade jag på min kompis lista, svensk kille. Tjatig som fan var han till sist försökte jag logga in gick naturligtvis inte.några dar efter var clubben tom förutom några 100 k och ett tiotal Monreal if.

Tyvärr gör inte ea ett skit då man själv gett ut lösen och hemliga frågan. Men man har ju lärt sig något i alla fall. Återigen GE ALLDRIG UT LÖSEN OCH HEMLIGA FRÅGAN EA BER ALDRIG OM DET!!!!!!!!!
Citera
2014-01-13, 12:52
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fULL-
Tips på vänsterkanten? http://www.futhead.com/14/squads/5175434/ budget runt 100k kanske, men kom med förslag även om det är lite över osv

LW måste ha den starka foten in i banan.

Spräck budget och gå på Reus, Gundogan, Alaba och Boaten/Dante. Eller kör en Chelsea med Schurrle/willian, Ramires/Mikel (om du vill ha mer defensiv) valfri VB och CB från BPL.

Tyskarna känns dock väldigt mycket bättre!

Bästa länder/ligor för silvers i år? Har holländska, mexikanska, tyska och franska ligan redan. Brasilien känns ganska dåliga i år och BPL like överprisade som vanligt. Körde Korea innan och där finns det också väldigt prisvärda och bra lag. Någon outsider?
Citera
2014-01-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Jag kan framföra det till admins, men det borde funka om du testar flertal gånger. Men jag ska framföra iallafall.
gjorde massa saker som starta om datorn rensa chrome osv det var någon som skrev på futhead att det kan vara från internet då startade jag om routern och nu funkar det
Citera
2014-01-13, 12:55
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
.

Svara på det jag skrev inatt, jag gjorde som du sa och kopierade in laget på den sidan men fick inte upp nåt pris för IF Vela och IF Miranda? Stod det inte fanns några på marknaden men det gjorde/gör det.
Citera
2014-01-13, 12:56
Medlem
fULL-s avatar
Citat:
Spräck budget och gå på Reus, Gundogan, Alaba och Boaten/Dante. Eller kör en Chelsea med Schurrle/willian, Ramires/Mikel (om du vill ha mer defensiv) valfri VB och CB från BPL.

Bästa länder/ligor för silvers i år? Har holländska, mexikanska, tyska och franska ligan redan. Brasilien känns ganska dåliga i år och BPL like överprisade som vanligt. Körde Korea innan och där finns det också väldigt prisvärda och bra lag. Någon outsider?

Mjo har funderat på Reus och co, kör just nu med Willian och han sköter väl jobbet hyfsat. Reus lär dock göra det mycket bättre!

Har nog även råd med Reus osv, men är Boa eller Dante bättre?
Senast redigerad av fULL- 2014-01-13 kl. 12:59.
Citera
2014-01-13, 12:57
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Svara på det jag skrev inatt, jag gjorde som du sa och kopierade in laget på den sidan men fick inte upp nåt pris för IF Vela och IF Miranda? Stod det inte fanns några på marknaden men det gjorde/gör det.

Ja, är så ibland på vissa spelare, speciellt IF.

men 9 av 11 är inte fy skam och om du söker upp dessa två herrar manuellt har du ändå sparat dig en del tid.
Citera
2014-01-13, 13:00
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:

Vad kör du för lag nu? eller vad ska du köpa? Har för mig att du sitter inne på en del coins.
Citera
2014-01-13, 13:07
Medlem
DaKaktuzs avatar
Fan vad svårt jag har att bestämma formation på laget!

Tänkte köra 3-5-2 nån som prövat?

För och nackdelar?
Citera
2014-01-13, 13:09
Medlem
Vilken legend under 4.3m tycker ni jag ska bygga ett lag runt? Både Weah och Romario ser spännande ut Vilken/Vilka spelare satsar ni på att köpa ikväll?
Citera
2014-01-13, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reeeaaal
Vilken legend under 4.3m tycker ni jag ska bygga ett lag runt? Både Weah och Romario ser spännande ut Vilken/Vilka spelare satsar ni på att köpa ikväll?
gullit gick nog för exakt 4.3 mille iirc, så jag hade valt honom alla dagar i veckan själv köper jag förhoppningsvis ljungberg, henke, zola, suker och futre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in