2014-01-11, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Hur bra tålamod har Xavis huvudspel?

OnT: Investera i spelare eller consumables på Onsdag, vad tror ni? Själv tror jag på consumables. Hunter och Hawk-kort blir det nog för min del.

Varför just onsdag?

Jag kommer nog köra på consumables och det lutar åt kemikort. Ungefär hur högt skulle du tippa på att Hunter och Hawk-korten stiger inom de kommande veckorna. Vågar man hoppas på att de kan gå över 5k eller kommer de inte nå upp till de nivåerna igen?
Citera
2014-01-11, 23:59
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Varför just onsdag?

Jag kommer nog köra på consumables och det lutar åt kemikort. Ungefär hur högt skulle du tippa på att Hunter och Hawk-korten stiger inom de kommande veckorna. Vågar man hoppas på att de kan gå över 5k eller kommer de inte nå upp till de nivåerna igen?

Förmodligen för att det är TOTW på onsdagar och då köps det mycket packs så då kan man köpa consumables ganska billigt
Citera
2014-01-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91
Förmodligen för att det är TOTW på onsdagar och då köps det mycket packs så då kan man köpa consumables ganska billigt

Ja, haken är att det är TOTY 2 dagar innan Inge illa menat men
Lite som att jämföra en vanlig lördag med Nyårs Afton
Citera
2014-01-12, 00:03
Medlem
kanser.s avatar
Mötte nyss detta lag http://www.futhead.com/14/squads/5107437/
Börjar fundera på om workrates är överskattat då han nästan alltid var med hemåt på något vis. matchen slutade 4-4 trots att han hade 2 st coms som cdm. förstod ingenting??? Div3
Citera
2014-01-12, 00:03
Medlem
kallztars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Någon som kan hjälpa mig fixa ett lag med SIF Benatia, Reus, Lewandowski och Hulk?
Under 500k på Xbox.
Tack på förhand!

Går säkert att göra bättre, men iaf
http://www.futhead.com/14/squads/5107962/
Citera
2014-01-12, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Okok!
Såhär blev resultatet: http://www.futhead.com/14/squads/5106529/
Har inte riktigt pengarna som behövs än, men det laget är mitt mål iaf! Tror jag
Bra? Dåligt?

Jag hade bytt ut Coentrao, Pepe, och Hart mot Marcelo, Thiago Silva och Sirigu. En liten nackdel då är att du även måste byta Walker mot Richards men jag skulle göra så ändå, alla dagar i veckan.
Citera
2014-01-12, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanser.
Mötte nyss detta lag http://www.futhead.com/14/squads/5107437/
Börjar fundera på om workrates är överskattat då han nästan alltid var med hemåt på något vis. matchen slutade 4-4 trots att han hade 2 st coms som cdm. förstod ingenting??? Div3

I slutänden är det alltid den som håller i kontrollen som avgör. Mötte ett riktigt skitigag förra året i div 1
Under 50 i kemi men den killen promenerade genom mitt lag, hade ändå Rolle, Messi, plus 4 TOTY och resten if och SIF då med 100% kemi. Laget är underordnat spelarens skicklighet, hårt men sant.
Citera
2014-01-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Onsdag, tycker jag inte låter smart. Måndag kväll under/efter tv galan kommer i alla fall jag gå all in
Tror att priserna kommer rusa väldigt snabbt i år, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Varför just onsdag?

Citat:
Ursprungligen postat av Simonsson91

Menade givetvis Måndag kväll. Hade många bollar i luften när jag skrev inlägget...
Citera
2014-01-12, 00:15
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Ja, haken är att det är TOTY 2 dagar innan Inge illa menat men
Lite som att jämföra en vanlig lördag med Nyårs Afton

Aha, de visste jag inte! Du har helt rätt
Citera
2014-01-12, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SE-2013
Jag hade bytt ut Coentrao, Pepe, och Hart mot Marcelo, Thiago Silva och Sirigu. En liten nackdel då är att du även måste byta Walker mot Richards men jag skulle göra så ändå, alla dagar i veckan.
Där sa du något smart! Riktigt nice ju, tack!
Enda som tar emot är Richards istället för Walker då jag tycker den sistnämnde är galet beast där ute på sin högerkant.
Citera
2014-01-12, 00:19
Medlem
kan verkligen inte vänta till att köpa riktiga lag under TOTY, riktigt trött på mina budgetlag på 20k som jag har haft i en vecka nu -.- dock spelar dom bra men vafan, längtar efter min ibracadabra
Citera
2014-01-12, 00:37
Medlem
vapor21s avatar
Asså det är fan skitsvårt att hybrida med 4-3-3(5) tycker jag. Vill verkligen ha Neymar som CF och Reus som LW men blir inte riktigt bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in