2014-01-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Efter at tv galan varit och, då är största droppen, men kolla antalet auktioner och pris på han mm.
Men själv kommer jag kolla consumables, säg att du köper såna för 5-600 k istället för zlatte.
Vist du får vänta 3-4 veckor men du kommer kunna köpa minst 3 zlattar efter 4 veckor om du satsar
500k på x-box i alla fall. Det är ju bättre än att tjäna 3-500k p en spelare

Vänta kan man tjäna massa pengar på consumables? Värt att göra det kanske
Citera
2014-01-09, 22:45
Medlem
pellenicklass avatar
Ronaldinho stannar i Brasilien! Stackars de som köpt honom för 5x hans värde haha. Men kul för oss övriga i alla fall.
Citera
2014-01-09, 22:46
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Då jag med största sannolikhet är en av FUT-historiens sämsta lagbyggare någonsin när det kommer till hybrider brukar jag inte ens orka försöka med dessa. Alltså brukar det istället helt enkelt bli ett lag med alla från samma liga, eller ett med alla från samma land.

Idag bestämde jag mig dock för att testa på en hybrid, och till min stora förvåning blev jag fan rätt nöjd med resultatet! Såhär ser det ut: http://www.futhead.com/14/squads/518692/
Vad tror ni?
Laget är tänkt att agera andralag när TOTY anländer Alla pjäser känns fan rätt tunga! Gillar skarpt de två defensiva jättarna, DDR och Yaya.
COM kommer ej fungera.
Citera
2014-01-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
Ronaldinho stannar i Brasilien! Stackars de som köpt honom för 5x hans värde haha. Men kul för oss övriga i alla fall.
Nä, han är klar.

EDIT: Det är OT från min sida och det verkar stämma.

Hur många ska köpa sina lag vid release av TOTY? Förra året var det billigast när alla var ute i packs.
Citera
2014-01-09, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
COM kommer ej fungera.
Du får gärna ta och utveckla hur du menar, annars behöver du faktiskt inte kommentera.
Ibarbo har jag lirat som COM tidigare i just den formationen, och det funkade utmärkt.
Falcao däremot har jag sämre koll på, vad är det som inte kommer funka där?
Citera
2014-01-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Vänta kan man tjäna massa pengar på consumables? Värt att göra det kanske

Ja om inte mitt minne sviktar. Både 12 och 13 var det endast vanliga packs, vilket resulterade att på 13
Kunde man köpa com-cm för 150c vilka normalt gick för 8k bin. De likvärdiga heta consumables på
X-box i år är ju jägarkorten. Bara se 8 timmar bak i tiden, i en perfekt värld går de för 150 c efter galan men allt under 1k är ju bra för 3k som målkurs är ju absolut inga problem, snarare 5k med tålamod.

Från 1,1 till 3k bin på 11 timmar säger ju allt, ingen spelare kommer i närheten av den värdeökningen.
Var just consumables jag gjorde 8-9 millar på 13, men då var det MYCKET lättare att trejda varje dag.
Citera
2014-01-09, 23:04
Medlem
osnolssons avatar
Hur är IF Diego Costa? Hade tänkt att köpa honom, skulle behöva en bra huvudspelare t.ex
Citera
2014-01-09, 23:23
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Efter at tv galan varit och, då är största droppen, men kolla antalet auktioner och pris på han mm.
Men själv kommer jag kolla consumables, säg att du köper såna för 5-600 k istället för zlatte.
Vist du får vänta 3-4 veckor men du kommer kunna köpa minst 3 zlattar efter 4 veckor om du satsar
500k på x-box i alla fall. Det är ju bättre än att tjäna 3-500k p en spelare

Är väl dock inget säkert kort? Och vad satsar du på för consumables då?

Vad borde ett acceptabelt pris för Zlatan vara vid droppen? 800k?
Citera
2014-01-09, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Är väl dock inget säkert kort? Och vad satsar du på för consumables då?

Vad borde ett acceptabelt pris för Zlatan vara vid droppen? 800k?
Du har PM, en fråga som ej rör FUT.

Tror 800k kan vara för mycket. Han ligger väl på 1,1 nu vad jag minns och jag tror att han droppar mycket men inte så mycket. Oklart svar, men jag tror verkligen inte att marketkraschen är större än förra året då priserna till och med gick upp med 400k på de dyra spelarna efter allt lugnat sig.
Citera
2014-01-09, 23:47
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Du har PM, en fråga som ej rör FUT.

Tror 800k kan vara för mycket. Han ligger väl på 1,1 nu vad jag minns och jag tror att han droppar mycket men inte så mycket. Oklart svar, men jag tror verkligen inte att marketkraschen är större än förra året då priserna till och med gick upp med 400k på de dyra spelarna efter allt lugnat sig.

Återstår att se då helt enkelt. Han var nere på 970k häromdagen på xbox. Bara att hålla tummarna att han blir så billig som möjligt!
Citera
2014-01-09, 23:51
Medlem
Är det nödvändigt att ha såna där extra tränare som ger typ 15+skott, huvud, kondition osv? Hur funkar det? Inte kan exempelvis alla spelare få 15+skott osv..

Någon som kan förklara?
Citera
2014-01-10, 00:02
Medlem
Någon mer som gjorde fet profit på jägar-korten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in