2014-01-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Bra att Niklas är kvar, han valde och agerade helt rätt under veckans gång. Det går inte heller att skylla på honom då han bara agerade för att kunna vara kvar.

Hoppas innerligt att det kommer in någon trevlig (och gärna snygg) brud nästa vecka för just nu så AVSKYR jag alla tjejerna i huset. Speciellt Aina och Anja som milt sagt är helt körda i huvudet och dessutom grymt fula.

Niklas ligger illa till just nu men jag tror ändå att han har bra chans. Först och främst om det kommer in en ny tjej, men jag tror även att Emelie och Anja möjligtvis skulle kunna byta partner.

Håller med.. Men Niklas borde ju få någon form av belöning? Ställer han sig vid Aina är han nog rätt körd om han inte försöker övertyga henne på nåt snyggt sätt. Hoppas fan det kommer in någon het brud nästa vecka eller 2 eller 3.
Citera
2014-01-08, 23:20
Medlem
Såg ni trailern?

Någon var blurrad. Sweeeeeet!
Ny deltagare

Eller en gammal som kommer tillbaka. Paow och Jesper kanske?
Citera
2014-01-08, 23:20
Medlem
arneankanns avatar
Fitt-AK som inte tar tillbaka Jeppe

Och Anja är ju helt jävla körd. Idiotbrud
Citera
2014-01-08, 23:24
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Såg ni trailern?

Någon var blurrad. Sweeeeeet!
Ny deltagare

Eller en gammal som kommer tillbaka. Paow och Jesper kanske?

En polare sade att det var
, bör inte lita alltför mycket på det dock. Börjar bli riktigt trött på Anja faktiskt. Väldigt jobbig. Niklas tycker jag har klarat hela veckan väldigt bra, verkar vara en skön person.

Förresten -Vet inte om det tagits upp men Joppe är far till en son.
Citera
2014-01-08, 23:25
Medlem
tuffkatts avatar
Jag förstår inte. Anna-Katarina blir arg på alla i huset, trots att Niklas först och främst inte hade makten att göra någonting, och trots att de andra inte satte henne i den position hon var i, utan det var produktionen som gjorde det. Hur tänker hon?

Förövrigt. När alla tjejer stod framför killarna, och programledaren förklarade att ingen fick ställa sig bakom Niklas. Om de hade fått göra det, och Anna-Katarina ställt sig där och övriga där de står nu, då hade det ju inte funnits någon att skicka ut? Då hade det ju inte varit någon parceremoni? Eller vem skulle ha skickats ut då? Paow var ju redan ute.
Citera
2014-01-08, 23:25
Medlem
Ledarens avatar
Stör mig mer på Thobias än på Anja i den där situationen. Varför sitter han kvar och agerar bollplank åt fyllot? Medans Samir står där dessutom?!
Citera
2014-01-08, 23:26
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jag förstår inte. Anna-Katarina blir arg på alla i huset, trots att Niklas först och främst inte hade makten att göra någonting, och trots att de andra inte satte henne i den position hon var i, utan det var produktionen som gjorde det. Hur tänker hon?

Tänkte inte alls, där har du svaret.
Citera
2014-01-08, 23:26
Medlem
Så jävla hög Jeppe är i Studio Paradise, helt sjukt ju ! Så jävla roligt
Citera
2014-01-08, 23:28
Medlem
Jeppe, Paow och AK ut. Bra vecka får man ändå säga.

Även om Nicklas verkar ha det rätt tufft med partners atm bör det ju inte vara ett problem så fort en ny tjej kommer in. Inte mycket till konkurrens. Problemet blir väl om han faktiskt litar på Aina.

Samirs brud blir ju bara mer irriterande för varje program. Hoppas fan han kör med Aina.
Citera
2014-01-08, 23:30
Medlem
tuffkatts avatar
Förövrigt, när kom det in en helt ny deltagare senast? Det måste varit Joppe, men det var ett bra tag sedan. Riktigt tråkigt med äldre deltagare som får komma tillbaka. Såg att det ryktades om att Paulina är tillbaka nästa avsnitt, om så är fallet så är det ju pinsamt.
Citera
2014-01-08, 23:30
Bannlyst
Haha produktionen har skött det här störtskönt. AK trodde att hon satte säkert när hon inte valde Niklas och betedde sig kaxigt mot Aina hela tiden. Två WT sticker från hotellet och kung Samir är tillbaka. Skönaste veckan. Sedan är Anja så jävla äcklig, ska det vara så jävla svårt att bara släppa det Samir gjorde? Skriker så jävla mycket humörsvängningar om henne, jag kan förstå att Samir blir arg.

Produktionen verkar vilja få ut Niklas. De var smarta när de gav Niklas immunitet.
Citera
2014-01-08, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Förövrigt, när kom det in en helt ny deltagare senast? Det måste varit Joppe, men det var ett bra tag sedan. Riktigt tråkigt med äldre deltagare som får komma tillbaka. Såg att det ryktades om att Paulina är tillbaka nästa avsnitt, om så är fallet så är det ju pinsamt.
Då kommer jag sluta kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in