2014-01-07, 00:36
Medlem
underbart, henke är legend spotlight denna vecka räkna med extra price drop på honom!
Citera
2014-01-07, 00:40
Medlem
Vad tror ni alla om min prediction om Reus pris kommer att öka igen (rekord lågt nu efter nyår 60k c:a). Jag sa innan nyår att han skulle öka igen efter några dagar men han har fortsatt att falla..hata marknaden. Men har sett nu på ultimateteamtrading att c:a 400 kort har sålts sedan dess och snart borde det vara så "få" att han stiger upp mot 80k igen?
Citera
2014-01-07, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuperSpecialOne
Satt precis och kollade genom reviews på Aguero och dom var ju inte dåliga precis Kanske offrar Lahm för Aguero men först så ska jag testa Jovetic.

Ja detta med Rws i BPL är ju ett problem själv sitter jag och hoppas att Willian får ett IF kort som RW då kan dom gärna kasta in Azpilicueta också i denna veckas TOTW så kan jag bli klar med mitt Chelsea bygge http://www.futhead.com/14/squads/4892019/
Alla är på plats förutom Hazard och dom två tomma platserna.

Fint lag<3 Dock får du gärna ta och berätta var Ivanovic håller hus? För mig har han varit otroligt solid.
Citera
2014-01-07, 00:47
Medlem
Skittjacks avatar
Vetti fan vad det är frågan om men så fort jag spelar med billiga lag (10-15k) så går det sjukt bra. Satt med mitt 450k lag och förlorade match på match så jag sålde laget för att sen köpa in ett lag för 10k och BOOM undefeated efter åtta matcher, helt sjukt.

Antingen får jag hjälp av EA då jag har så billigt lag eller så blir jag helt enkelt mer avslappnad när laget är billigt och inte har några förväntningar på sig.
Citera
2014-01-07, 00:48
Medlem
TheSuperSpecialOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Fint lag<3 Dock får du gärna ta och berätta var Ivanovic håller hus? För mig har han varit otroligt solid.
Ivanovic är en riktig tank deffensivt men av det jag har spelat med honom så kändes han seg orörlig typ som en stor vägg, men Azpi har spelat riktigt bra senaste månaden så jag ger inte upp hoppet om en IF Azpilicueta.

Annars håller jag med dig om att laget är jävligt fint.
Citera
2014-01-07, 01:18
Medlem
AntiSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vad gör ni när allt går emot er? Har förlorat 13 av mina senaste 15(!!!!!!!) matcher. Har butt lag säkert 3 gånger och har åkt ner till div 3 nu. Sjukt frustrerande.

Räcker med tre raka torsk så yttrar jag mig lite om huruvida EA är värdelösa horor och sen spelar jag något annat i en dag eller så.. När jag börjar igen så funkar det alltid bra!

För övrigt så går det alltid bättre för mig när jag varierar mina val av spel och inte bara lirar 10 fifamatcher rakt av.

EDIT: F.ö så tycker jag personligen att det inte är för bra att byta lag allt för ofta, du har ju bytt 3 ggr på 15 matcher. Hitta ett lag du tror kan vara bra och kör en stund med det, försök att verkligen komma in i det och lära känna spelarna och deras brister och fördelar/övertag mot andra spelare.
Senast redigerad av AntiSD 2014-01-07 kl. 01:57.
Citera
2014-01-07, 01:31
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSD
Räcker med tre raka torsk så yttrar jag mig lite om huruvida EA är värdelösa horor och sen spelar jag något annat i en dag eller så.. När jag börjar igen så funkar det alltid bra!

För övrigt så går det alltid bättre för mig när jag varierar mina val av spel och inte bara lirar 10 fifamatcher rakt av.

FIFA är ett horspel och så jävla noobvänligt att det är sjukt. Spelar ingen roll hur bra man än var på FUT 13.
Citera
2014-01-07, 01:36
Bannlyst
Någon som lirat med IF Miranda?
Citera
2014-01-07, 01:42
Medlem
max02s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=3Pk4WEPrtpk

Hur kan han ha det turkosa kortet med Rodriguez????!!
Citera
2014-01-07, 01:47
Medlem
grebirfs avatar
Vad tycker ni om denna?
http://www.futhead.com/14/squads/4893844/

Vet att det varit på tal många gånger om Neymar är bättre som COM än ST, glömt bort vad som skrivits, lust att dela med er om era åsikter igen?

Om så är fallet, kanske denna istället?
http://www.futhead.com/14/squads/4894154/

Eller har ni förslag? Vill helst ha Neymar och Aguero i samma lag
Senast redigerad av grebirf 2014-01-07 kl. 01:50.
Citera
2014-01-07, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av max02
http://www.youtube.com/watch?v=3Pk4WEPrtpk

Hur kan han ha det turkosa kortet med Rodriguez????!!

Kan du engelska?

Han säger ju att det är Jay Rodrigues' brors account som han lånat kortet ifrån. Spelare IRL som spelar FUT kan få ett specialkort av sig själva.
Citera
2014-01-07, 01:48
Medlem
laban112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Någon som lirat med IF Miranda?
Han är helt ok. Lirat han flera gånger tillsammans med Ramos. Upplevde IF Miranda som snabb och brytningssäker och en gedigen huvudspelare. Lätt topp 5 mittbackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in