några frågor 1 : kan man ge bort pengar till en kompis på i spelet? 2 : köpt en motorcykel när mitt garage va fullt o då råka jag trycka att en av mina bästa billar (vacca) försvann o motorcykeln tog platsen ist, kan jag få tillbaka bilen?
Tack för länken men givetvis har jag redan sett den. Som jag skrev tror jag att cykeln bara spawnar när Simeon vill ha den. Har letat på flera spawnlocations men den spawnar inte. Så frågan är om den går att hitta om inte Simeon requestar den
Den 20e december fick jag en miljard, samma dag skrev jag ett mail till Rockstar. Fick svar för tre dagar sedan.
Hello *****,
Thank you for contacting R* Games Support.
We are sorry to hear that you were given money by someone who may have been cheating. This will be investigated and the gifted money may be removed from your account. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about Rockstar Games taking action against you.”
Cheers,
Lauren R., R*
Jag slog precis igång men pengarna är fortfarande kvar. Hoppas att dom åtgärdar detta så fort som möjligt, inte bara för mig utan för alla. Tänkte ge GTAVO en chans till men risken finns väl att man tröttnar efter 20 min igen...
Letar som en tok efter Franklins motorcykel. Den verkar bara spawna när Simeon vill ha den... Någon som har nåt tips? Vill verkligen ha den
Den är rare på gatorna men åk runt med en motorcykel i centrala LS i några minuter så kan jag nästan garantera att någon NPC dyker upp med den vid ett rödljus. Det händer mig i princip varje gång jag tar ut min Double-T.