2009-04-14, 20:29
Medlem
tjäna är det nån som vet en bra mekaniker som finns i malmö som man kan lita på jag har kört runt och kollat dom flesta verkar inte vara noga och fatta nåt. skulle vara tacksam för svar
Citera
2009-04-14, 20:32
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
http://www.htbil.se/

Håkan heter han är förbaskad bra med att göra med.
Citera
2009-04-14, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brayn
tjäna är det nån som vet en bra mekaniker som finns i malmö som man kan lita på jag har kört runt och kollat dom flesta verkar inte vara noga och fatta nåt. skulle vara tacksam för svar

Åk till Norra Grängesbergsgatan, där finns ett antal bra. Prova K Anderssons Bilservice. Har låga priser och bra kvalitet
Citera
2009-04-14, 21:09
Medlem
mekaniker

ok grabbar jag ska kolla det imorgon tack för svar
Citera
2009-04-15, 21:06
Medlem
Heruls avatar
På Östra Farmvägen finns en kombinerad däckfirma och bilverkstad. En bunke araber som har den. Bra service- oftast fixar dom på studs, och bra priser.

Behöver du däck kränger dom av ditt gamla och kränger på ett bättre begagnat och balanserar för 200kr.
Citera
2009-04-16, 20:06
Medlem
mekaniker

tack för svar. jag lämnade bilen idag och han ska fixa den på måndag så jag får hoppas jag kan börja gasa igen på måndag om det inte dyker upp nåt konstig. fan va jag längtar hi hi
Citera
2014-01-02, 17:33
Medlem
Obbmundsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
http://www.htbil.se/

Håkan heter han är förbaskad bra med att göra med.

gammal tråd men vafan, måste ändå komma in och varna för den här pajasen.
Jag lämnade in bilen, en merca 309d, för att fixa till bromsarna. Jag hämtade bilen idag, fem månader efter att jag lämnat in den, bromsarna är sämre nu än när jag lämnade in den plus att den jävla löken hade kört sönder min backspegel. Han sket totalt i mej under hela tiden, ringde inte upp mej en enda gång trots att jag bad honom göra det. Därpå hade han ändå mage att ta betalt för ett par bromsslangar som han hade satt in..

STOR VARNING FÖR HTBIL!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in