2014-01-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
På tal om scammers, mailade någon mail som det stod att man skulle höra av sig då man kunde få 400k fett enkelt om man säger att man blivit av med dem :P Endast för att vi hade tråkigt och hade lust att driva med någon

Skrev och fråga om jag kunde få 400k, fick svaret "det är ju oacceptabelt, ge svar på dessa frågorna så sätter vi över 400k"
Jag: Vad är det som är oaceptebelt?
Dem: Att du blivit av med coins, vi vill ge tillbaka dem till dig.
Jag: Men jag har inte blivit av, jag vill bara ha så jag kan bygga ett bra lag
Dem: Jaha, men vi kan sätta över iaf eftersom du verkar så trevlig.

Slutsatsen av det hela är alltså att jag är trevlig

Vad tror ni om att investera i Alaba eller Lahm som troligtvis kommer att komma med i TOTY?
det är inte såååklart att Alaba kommer med. I toty kan det komma mittbackar som ytterbackar, eller ytterbackar som innerbackar. TOTY skulle kunna vara Hummels, Ramos, Silva och Lahm t.ex.
Citera
2014-01-02, 16:54
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Faktiskt inte? Trodde först det var nån som trollade och försökte sno mitt acc. Men länken i mailet går ju till en EA domän så tänkte att det inte var så märkligt trots allt? Makes sense to me att jag belönas med extra paket för att man vinner majoriteten av mina matcher?

Vad heter du på PS3 network? Så ska jag adda dig och ge dig påle i röven så skrattar du inte mer på ett bra tag. Förlora mot en "noob" som du förmodligen kallar det haha.
Posta gärna en del av länken så får vi se om det är en EA-domän.

Gott att du inte svarade rätt på frågan, vore ju jobbigt och förlora alla spelare och coins.
Citera
2014-01-02, 16:55
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Navas fungerar sjukt bra för mig som RM i 4-1-2-1-2.

Någon som har erfarenhet av blockerade konton på grund av köp av coins? Hur länge blev ni bannade?
Vissa blir bannade, vissa blir inte. Skulle dock inte ta risken då fler och fler blir bannade. Dessutom har EA gått ut med att det är emot deras regöer att köpa coins.
Citera
2014-01-02, 16:56
Medlem
Mrwomanizers avatar
Någon som har några tankar på detta lag som jag överväger att införskaffa?

http://www.futhead.com/14/squads/4648037/
Citera
2014-01-02, 16:57
Medlem
eribabsis avatar
Frågade igår (eventuellt förrgår) om någon testat båda 4-1-2-1-2 formationerna. Vilken kändes bäst för dig? Den med 2 CM eller den med en LM & RM?

Jag har bara spelat den med 2 CM för att få mer folk på mitten, men den är sådär alltså. Vågar dock inte testa med LM & RM och bli besviken över att dom är helt efterblivna i år igen.
Citera
2014-01-02, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Frågade igår (eventuellt förrgår) om någon testat båda 4-1-2-1-2 formationerna. Vilken kändes bäst för dig? Den med 2 CM eller den med en LM & RM?

Jag har bara spelat den med 2 CM för att få mer folk på mitten, men den är sådär alltså. Vågar dock inte testa med LM & RM och bli besviken över att dom är helt efterblivna i år igen.
Tycker den med VM och RM, för med CM så blir det grötigt och inga visar sig på kanterna. Kan hända ibland att det händer. När jag använde RM och VM breddade spelarna ut och fick flera ytor att lägga långbollar osv.

Den vanliga 4 1 2 1 2 funkar utmärkt för mig!
Citera
2014-01-02, 17:02
Medlem
Vad anser ni som bäst/roligast, ett lag från en och samma liga eller mixat?
Citera
2014-01-02, 17:03
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Tycker den med VM och RM, för med CM så blir det grötigt och inga visar sig på kanterna. Kan hända ibland att det händer. När jag använde RM och VM breddade spelarna ut och fick flera ytor att lägga långbollar osv.

Den vanliga 4 1 2 1 2 funkar utmärkt för mig!
Det är såpass. Jag kanske ska testa den också då innan jag helt bestämmer för att gå tillbaka till en 4-3-3.

Citat:
Ursprungligen postat av lillhannus
Beror helt och hållet på vilka spelare man använder. Generellt så tycker jag att en go hybrid är roligare än ett gott lag från samma liga.
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-02 kl. 17:05.
Citera
2014-01-02, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillhannus

Samma nation!
Citera
2014-01-02, 17:08
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vissa blir bannade, vissa blir inte. Skulle dock inte ta risken då fler och fler blir bannade. Dessutom har EA gått ut med att det är emot deras regöer att köpa coins.

Ja, det vet jag. Men frågan var till största del riktad mot de som blivit bannade. Någon koll om det är en perma-ban eller tidsbegränsad?
Citera
2014-01-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Samma nation!
då få man ju aldrig till de allra bästa lagen
Citera
2014-01-02, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero