Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-12-30, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EuropeanBloodlines
Bra svar. De flesta sd:are som lämnat för SvP är väl oftast "gräsrötter"? Jag kan iaf inte komma på något "tungt" Sd-namn som gått över till SvP...
Nej, det är nog riktigt som du säger.
Citera
2013-12-31, 11:31
Bannlyst
Svp är numera mitt parti.. farväl SD som avskedar allt o alla som kämpar på gräsrotsnivå
Citera
2013-12-31, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joejjeman
Svp är numera mitt parti.. farväl SD som avskedar allt o alla som kämpar på gräsrotsnivå
Välkommen
Citera
2013-12-31, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Först så måste du ta avstånd från andra nationella!
Om du ska sitta och tramsa och prata strunt så borde du väl åtminstone ha vett nog att registrera ett nytt konto så att det åtminstone inte är helt uppenbart att du är ett provokativt litet svagsint rödingtroll?

Mig veterligen har SvP aldrig någonsin tagit avstånd från någon nationalistisk organisation eller någon annan organisation eller nätverk som kämpar och arbetar för de etniska svenskarnas fortlevnad och bevarande.
Citera
2013-12-31, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Först så måste du ta avstånd från andra nationella!
Vad menar du då med det – att alla nationella, likt SD, skulle vara sådana som dansar efter systemets pipa istället för att stå för sina sanna åsikter och det som främjar nationalismen mest?
Citera
2013-12-31, 17:51
Medlem
trtrtrtrs avatar
Gott nytt år alla Sverige-vänner

Blir nog ett jävligt intressant valår nästa år.
Citera
2013-12-31, 22:39
Medlem
Gått nytt år, hell seger!
Citera
2014-01-02, 00:59
Medlem
Koksans avatar
En enkel fråga: Vad är det som gör så att Svenskarnas parti utmärker sig från andra nationella partier i Sverige?

/Koksan
Senast redigerad av Koksan 2014-01-02 kl. 01:01.
Citera
2014-01-02, 01:00
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
En enkel fråga: Vad är det som gör så att Svenskarnas parti utmärker sig från andra nationella partier i Sverige?

/Koksan
Man är det största och snabbast växande partiet.
Citera
2014-01-02, 02:04
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Har ni funderat något på att köpa reklambanner på flashback?

Piratpartiet har detta och flashback når ut till ganska många dagligen. Bara en tanke.
Citera
2014-01-02, 02:20
Medlem
Explanandums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan

/Koksan

Ska bli intressant hur en sån som jag blir omhändertagen på den här delen av forumet. Grejen är väl att det inte finns några andra nationella partier i Sverige idag?

Som jag ser det så har vi i Sverige en kultur som är så pass öppen och fantastisk att ett ställe som flashback kan finnas och florera (amen för drogdelen). Jag ser samtidigt att utländska makter/kulturer/intressenter ofta försöker inkräkta på detta som vi tar förgivet, tolerans, acceptans, yttrandefrihet, INTELLIGENS, och det gör väl att jag lutar åt SvP till nästa valurna.

Ja det och så att det är jävligt jobbigt att bli rånad på telefonen av invandrargäng på väg hem från jobbet...
Citera
2014-01-02, 02:55
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explanandum
Ska bli intressant hur en sån som jag blir omhändertagen på den här delen av forumet.
"En sån som jag" Hur är en sån?

Citat:
Grejen är väl att det inte finns några andra nationella partier i Sverige idag?
SvP är det största och bästa alternativet.

Citat:
Som jag ser det så har vi i Sverige en kultur som är så pass öppen och fantastisk att ett ställe som flashback kan finnas och florera (amen för drogdelen).
Tror dock inte att Flashback hade funnits om det inte var för att det ligger på utländska servers.

Sedan är SvP är inte drogliberalt. Tror inte att SvP har tänkt sig lösare lagstiftning än idag i drogfrågan.

Citat:
Jag ser samtidigt att utländska makter/kulturer/intressenter ofta försöker inkräkta på detta som vi tar förgivet, tolerans, acceptans, yttrandefrihet, INTELLIGENS, och det gör väl att jag lutar åt SvP till nästa valurna.
Bra val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in