2013-12-31, 13:21
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Zlatan kan gå för millen. Jag köpte honom för 1,16 mille för några veckor sedan.

Tror till och med att han kommer gå för under millen =)
Citera
2013-12-31, 13:21
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Vill ha den bästa MB, spelar ingen roll med workrates, klarar mig med H/M. Så vem utav dem är bäst som MB?

Luiz eller Dante? Tillsammans med Thiago Silva

Dante har bättre marking, strength och heading så jag hade tagit honom + att han inte är lika offensiv som david luiz då kan du ha typ dani alves på högerbacken utan att behöva oroa dig allt för mycket för snabba kontringar
Citera
2013-12-31, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
http://www.futhead.com/14/squads/4541317/ nånting så där hade jag satsat på, lite väl offensiv backlinje för mig men det kanske funkar för dig

Aa offensiv backlinje funkar, men hur kan du då byta ut cicinho mot maicon?

Funderar på att investera allt i Thiago Silva & david luiz. Har insett att ett starkt mittbackspar är viktigt.

Hernanes har jag inte testat, hur är han som CDM ?
Citera
2013-12-31, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Nå? Feedback på squadet?

Har inte folk gett feedback på såna typ av lag 1000 ggr redan?
Citera
2013-12-31, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Dante har bättre marking, strength och heading så jag hade tagit honom + att han inte är lika offensiv som david luiz då kan du ha typ dani alves på högerbacken utan att behöva oroa dig allt för mycket för snabba kontringar

Ok Gillar david luiz IRL som fan så tror jag kommer testa honom först, även om Dante's stats är riktigt bra. Mött david luiz några gånger också och han verkar vara riktigt OP i år också.
Citera
2013-12-31, 13:26
Medlem
nomeks avatar
Någon som vet varför det inte finns formationskort från typ VM till HM eller VY till HY.. ? Tycker det är riktigt jävla dåligt att det inte går..
Citera
2013-12-31, 13:29
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Nå? Feedback på squadet?
Gud va horigt att köra mandzukic tillsammans med SIF pedro och Robben. Köp lewan istället för mandzukic, och kör gundogan typ istället för götze för att få det att fungera med kemin.
Citera
2013-12-31, 13:31
Medlem
IF Godín kan nu fås för ~16k på PS3.

Har själv köpt 50 stycken av han och jag vet att det är fler som köpt på sig ett gäng.

Han ska listas för 28k BIN och ökas till 30k BIN efter 8 Januari när han varit ur packen ett tag.

Någon/Några som sitter på lite kulor och vill investera?
Citera
2013-12-31, 13:34
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Aa offensiv backlinje funkar, men hur kan du då byta ut cicinho mot maicon?

Funderar på att investera allt i Thiago Silva & david luiz. Har insett att ett starkt mittbackspar är viktigt.

Hernanes har jag inte testat, hur är han som CDM ?

jag har inte testat hernanes som CDM men som CAM och CM är han sjukt bra för mig iaf. varför jag bytte ut cicinho är för att jag gillade maicon mycket mer IG än vad jag gillade cicinho i ett liknande brasse lag som jag hade.
Citera
2013-12-31, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
IF Godín kan nu fås för ~16k på PS3.

Har själv köpt 50 stycken av han och jag vet att det är fler som köpt på sig ett gäng.

Han ska listas för 28k BIN och ökas till 30k BIN efter 8 Januari när han varit ur packen ett tag.

Någon/Några som sitter på lite kulor och vill investera?

Varför skulle han bli så dyr? Tror snarare att han kommer sjunka i pris.
Citera
2013-12-31, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
jag har inte testat hernanes som CDM men som CAM och CM är han sjukt bra för mig iaf. varför jag bytte ut cicinho är för att jag gillade maicon mycket mer IG än vad jag gillade cicinho i ett liknande brasse lag som jag hade.

Cicinho har 4*skill dock... Skulle heller aldrig byta ut Pato mot diego costa eller jefferson mot Helton.
Citera
2013-12-31, 13:37
Medlem
iHenkeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Gud va horigt att köra mandzukic tillsammans med SIF pedro och Robben. Köp lewan istället för mandzukic, och kör gundogan typ istället för götze för att få det att fungera med kemin.

Har skitsvårt för Lewandowski, presterar inte alls bra för mig, finns ju typ inga andra sätt att få ihop kemin på heller..

Och nej, har inte sett denna typen av lag tidigare, den som nämnde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in