Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
I början, när hon bara var borta och man inte hade hittar blodet i sängen, så hade jag all förståelse för alternativa teorier. Då hade hon ju kunnat mördas på annan plats osv. Men vartefter fakta kommer fram så faller ju möjligheterna bort. Till slut blir det ju löjligt att framhärda med vilda teorier "baföatt".
Fast det har jag nog aldrig haft för fallet i sig har varit solklart sen dag 1. Att misstänkte sen gjorde sin debut i tråden satt bara punkten över i. Det han sa va uppenbart lögner, och när man sitter och deltar för att berätta om andra killar i slasken så va han mer än misstänkt.
Det som lite synd va att en vikarie dömde i första instans, och sen va ett hovrättsråd en man som hade begått grova rättegångsfel innan. Jag tror att de här två har slutat att döma fall som tur är.
Det stank om det redan från början så teorierna om BDSM och sexkontakter va skrattretande löjligt i mina ögon. Ju mer han satt i tråden ju säkrare blev man på vilken iskall fisk det här va.
Totalt ustuderad och
mycket lättläst.
Han blåste många i tråden som trodde på vad han sa och det bokstavligen. Han va som en öppen bok en falsk, parasit, som bara ville skydda sig själv och smutsa ner andra och helst bakom kulisserna även Marina.