2013-12-29, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Kvinnor kommer alltid undan med sånt. Det bara är så. Lev med det.

Det fattar väl jag också fittriddare! Men man behöver inte tycka att det är rätt! Och tjejer skall inte snacka om "jämnställdhet" om de inte är beredda att ta smällen för det sedan!
Citera
2013-12-29, 09:07
Medlem
Bättre att högljutt kommentera kvinnans agerande.

Vad gör du? Varför slår du på mig? Är du inte klok?

Om man är någorlunda snabb så kan man även passivt parera kvinnans slag och sparkar så att hon gör sig själv illa.

T ex ett slag där du parerar så hon slår emot dig med handleden eller underarmen.

Är du ytterligare snabbare i reflekterna kan du parera sparkar så hon tappar balansen.

Givetsvis utan att slå tillbaka. Den regeln finns där av ett enkelt skäl. En kvinna som slår skadar oftast inte allvarligt, men en man som slår skadar alltför ofta riktigt illa. Det handlar om styrkeskillnader.
Citera
2013-12-29, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Bättre att högljutt kommentera kvinnans agerande.

Vad gör du? Varför slår du på mig? Är du inte klok?

Om man är någorlunda snabb så kan man även passivt parera kvinnans slag och sparkar så att hon gör sig själv illa.

T ex ett slag där du parerar så hon slår emot dig med handleden eller underarmen.

Är du ytterligare snabbare i reflekterna kan du parera sparkar så hon tappar balansen.

Givetsvis utan att slå tillbaka. Den regeln finns där av ett enkelt skäl. En kvinna som slår skadar oftast inte allvarligt, men en man som slår skadar alltför ofta riktigt illa. Det handlar om styrkeskillnader.

fittriddarna(jävlaunderbart ord) kommer vara där, som nå jävla grunter och attackera om dem kan, spelar ingen roll vad man säger.

tjejen kan säga vad fan som helst, killarna vill bara slåss, så enkelt är det.
och det är ju förstås lättast när folk inte slår tillbaka.
Citera
2013-12-29, 10:34
Medlem
sommarlovs avatar
Tack för ordet Fittriddare!

Min syster gjordeslut med en kille, på krogen stötte de på varandra (litet samhälle), han önskade växla några ord, hon vägrade, han hällde hennes drink på henne, han drog lite i kläder när hon gick.

Senare på kvällen sökte flera fittriddare upp honom och spöade han rejält.

Senare blev det rättegång, han fick böta för misshandel av henne.
Att han själv hade fått så otroligt mycket mer stryk togs aldrig upp...

Fittriddare...

Citera
2013-12-29, 10:47
Medlem
rankovs avatar
de största riddarna är oftast dom killar som aldrig får något, och hoppas sen att deras ridderlighet skall locka lite fitta. patetiskt.

angriper själv varken kvinnor eller män, men försvarar mig mot båda.
Citera
2013-12-29, 10:53
Medlem
Alltså ni klagar väl inte över att få stryk efter att slagit en kvinna?
Citera
2013-12-29, 11:08
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Alltså ni klagar väl inte över att få stryk efter att slagit en kvinna?

Det är det ingen som har gjort. Läs tråden en gång till, ordentligt den här gången.
Citera
2013-12-29, 11:51
Medlem
-vaas-s avatar
Oftast tror jag det är killar som råkat ut för morsor som antingen varit starkare än deras farsor- eller ensamstående - som cockblockat dem i utvecklingen och dresserat dem till sinnesslöa vakthundar, rätt ofta brukar de vara mentalt sett som barn och ha någon slags fet spärr emot självklarheter med en tom stirrig blick.

Kan ses som bihang till "queen bee"-hönor där de ska flyga på och hota den som säger emot deras matte, helst sinnessjuka borderlinehaggor som grinar och tycker synd om sig själva där fittriddaren ska assistera i stalking mot någon som ratat deras drottnings ovärderliga kärlek - då utan att se det lite underliga i att ställa sig bakom någon som fokuserar på någon annan.

Sjukt jävla patetiska människor är det, är inte ens säker på om sliddjur själva ser dem som 'manliga' eller om de bara ser dem som jobbiga mähän om de inte är la dominatrix och trivs med korkade undersåtar. Feminister ser det säker som ett "jämställt" mansideal.

Den typen av person som aldrig, aldrig borde få barn eftersom de fungerar bara som hund åt kvinnan som gör att skiten upprepas och det skapas nya fittriddare. Kan eventuellt lida av fobi mot sex iom de ser det som att de skadar kvinnan då och nöjer sig med att visa sin omtanke genom att skydda henne.

Kan försöka se ut som en player som plöjer fittor likt en ångvält för att mörka det, empatisk likt ett paket margarin.
Citera
2013-12-29, 12:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
de största riddarna är oftast dom killar som aldrig får något, och hoppas sen att deras ridderlighet skall locka lite fitta. patetiskt.

angriper själv varken kvinnor eller män, men försvarar mig mot båda.
Så är det. Om nu en brud i min ungefärliga storlek stolpar fram och nitar mig så får hon fan räkna med att jag slår tillbaka. Är hon i mindre storlek är det ju en annan sak men samma sak gäller med snubbar. Bjuder man upp till dans så får man ju vara beredd på att någon tackar ja. Man hoppar helt enkelt inte på folk hur som helst men gör man det så har man ju gett sig in i leken.
Citera
2013-12-29, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Det är det ingen som har gjort. Läs tråden en gång till, ordentligt den här gången.

ok bra. För läget är nämligen så att det är tämligen fritt fram slå på kvinnomisshandlare.
Citera
2013-12-29, 12:46
Medlem
Pellejonsons avatar
Svaret är att de tror att de skall få ligga. Dessa indoktrinerade och feminiserade män har ingen som helst verklighetsförankring och ser bortom all sans och logik när det gäller deras stackars mantra "man slår inte en tjej!".

Det finns väldigt få människor som jag ser ner på lika mycket som dessa riddare. De är patetiska och vidriga individer som ändå aldrig kommer få ligga oavsett hur mycket de tar kvinnornas parti.

Sen behöver det inte vara så. Utan det är dessa jävla kastrerade män som saknar all sorts av maskulin polaritet som tillåter detta spektakel.

Varför tror ni att feminismen har fått så stort inflytande i vårt samhälle idag?
Det är på grund av alla dessa patetiska riddare. Idag skall män kasta bort sin manlighet för "jämställdheten" men kvinnor skall få vara självständiga, fria och knulla runt utan några som helst gränser utan att behöva skämmas.
Citera
2013-12-29, 12:50
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Detta måste väl vara ett perfekt exempel på fittriddare?
http://www.liveleak.com/view?i=dd5_1354014349

Han ser det hela från början men väljer ändå att ta kvinnans sida?

Klockrent exempel. Ett trettiotal fittriddare strömmar till platsen var av några nitar killen trotts att det var hon startade alltihopa
Senast redigerad av narlysimpelton 2013-12-29 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in