Hel**te vad jag är sugen på att köpa Ronaldo nu.. kan inte hålla mig till TOTY
haha förstår dig, när jag kört med Rolle på icke FUT så inser man hur jävla sjukt äckligt smutsigt bra han är + att vika in och bomba är typ mitt favorit sätt att göra mål haha
haha förstår dig, när jag kört med Rolle på icke FUT så inser man hur jävla sjukt äckligt smutsigt bra han är + att vika in och bomba är typ mitt favorit sätt att göra mål haha
Då har man slagit till nu under mellandagarna och köpt FIFA. Ska såklart inrikta mig på UT, därför jag skriver här.
Dom här nya korten (hök, örnen, jägare, kapten, allt vad dom heter) är dom nödvändiga eller är det samma bluff och båg som statskorten som fanns tidigare?
Hunter och Shadow är i regel optimalt. 3+ pace 3+ skott/försvar. Många gillar också hök på strikers som krossar mycket. Jag märker helt klart en stor skillnad.
Märker även av när jag möter lag med boostkort så du kanske inte kommer hålla med här ändå.
Vilken formation är det som gäller i år och vad för spelartyp förutom huvudspel? Förra året var det ju all pace, men i år har jag förstått att det inte är lika tongivande, eller?
41212 och 433(4) är mina favoriter helt klart. 352 är inte lika bra som förra året om du fortfarande sitter på den gamla konsolen, funkar helt klart bättre på next gen dock.
Styrka, pace, dribblingar och skott på offensiva pjäser och pace, styrka och huvudspel på försvarare typ.
Jag kommer givetvis satsa på ett Premier League-lag. Är det dumt att jaga billiga spelare därifrån direkt eller ska man rikta sig mot t.ex. Ryssland eller Frankrike till en början?
Finns många sköna billiga OP-lirare i BPL. Sturridge och Benteke är dödliga bland annat.