2013-12-26, 23:05
Medlem
Min kille tänder rätt så mycket på det och jag deep throatar honom då och då vilket han njuter rätt så mycket av men på senare tid så har han velat att jag ska ligga så att han kan "knulla" munnen/halsen på mig, helst vill han komma i min hals med men jag ställer mig lite sådär skeptisk till det hela..

Kan det vara farligt att göra det, typ kvävningsrisk eller något?
Citera
2013-12-26, 23:10
Medlem
Kalmantos avatar
Det är klart att du kan kvävas ifall du inte får luft. Hur kan du inte förstå det?
Citera
2013-12-26, 23:10
Medlem
DoubleWoods avatar
Nej, det är absolut ingen fara - såvida han inte har en rejäl FB-snase som han håller kvar i halsen på dig medan du är fastbunden och han börjar kissa ned i lungorna på dig.

Men inte ens då är det farligt, då är det bara lite romantisk water-boarding..

Som svar på din fråga: nej, inte farligt.
Men han för dra ut snasen mellan varje juck så du får andas då och då.
Se till att ni har ett safe-word/tecken, just in case.
Citera
2013-12-26, 23:36
Bannlyst
Det är inte farligt om man gör det på "rätt" sätt. Rätt sätt är långa, mjuka & spikraka juck. Du ska ligga på rygg på sängen med huvudet utanför sängen, så lutar du bak huvudet så du känner hur huvudet fylls med blod. Han för in sin penis, och när den passerat denna lilla boll som triggar kräkreflexen, så kan han föra in resten av penisen utan problem. Han ska därefter dra tillbaka den precis bakom din boll (så den fortfarande är bakom bollen/inne i halsen), och jucka igen.

Huvudsaken är att det går långsamt och så du hinner andas. Rekommenderar att när du klappar han på t.ex. låret så ska han omedelbart sluta så du kan andas i nödfall.
Citera
2013-12-26, 23:47
Medlem
Porrskadad kille?

Vad får du ut av det hela? Förutom att göra honom glad genom att vara hans lilla porrslyna?

Vill han att du ska suga efter att den varit i tvåan också?

Undrar vad nästa steg blir inom porren? Kanske operera bort näsbenet och ta den i näsan? Skulle inte förvåna mig. Sillisar sågs ju som extremt för inte så många år sedan.

Näsbensoperation - årets julklapp 2014

Men visst, alltid kul att göra sin partner glad ibland. Blir bara lite trött på alla porrtrender ibland.. Det går ju knappt att hitta en rulle där tjejerna inte ska kvävas nuförtiden.
Citera
2013-12-26, 23:51
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Väldigt porrskadad lirare det där.

OnT: Nej det är inte farligt om han inte planerat att kväva dig.
Citera
2013-12-26, 23:54
Medlem
Koksans avatar
Porrskadad? Knappast. Varför kan inte folk acceptera att folk tänder på olika saker?

Ont: Nä det är inte farligt om man gör det på rätt sätt.
Citera
2013-12-27, 00:07
Medlem
Enda farliga är om du kvävs så annars är det luuuugnt.
Citera
2013-12-27, 00:30
Medlem
absynthes avatar
Tonsillerna kan kanske bli lite uppretade efter friktion och magsaft. Men det lär inte vara värre än bulimi.
Citera
2013-12-27, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Tonsillerna kan kanske bli lite uppretade efter friktion och magsaft. Men det lär inte vara värre än bulimi.

Dom är bortopererade sen länge.

Citat:
Ursprungligen postat av jonkijon
Vad får du ut av det hela? Förutom att göra honom glad genom att vara hans lilla porrslyna?

Jag får väl inte ut nåt av det i den bemärkelsen, gillar att han njuter av saker och ting.
Citera
2013-12-27, 12:24
Medlem
Librarians avatar
Då är nog ganska många porrskadade, om man räknas som det så fort man gillar något som inte är lika njutningsfullt för båda två rent fysiskt.

Deepthroat är nice, jag tycker att det är skönt och tjejen tycker faktiskt om att bli "använd" ibland. Men det betyder inte att jag inte fokuserar på hennes njutning också under andra förhållanden.

Som ovanstående har skrivit: vi tänder alla på olika saker, det behöver inte vara pga för mycket porrfilm
Citera
2013-12-27, 13:24
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkijon
Porrskadad kille?
Herregud, jag garvar mig harmynt!!
För ingen gjorde någonsin något annat än missionären i mjuka och rosa kuddar innan Max Hardcore gjorde entré..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in