2013-12-26, 21:32
Medlem
Hur dricker ni dessa egentligen? Jag köpte 4st arboga 10.2% för en månad sedan som ett experiment, jag blev rent ut sagt skitfull och mådde för jävligt dagen efter.

Hur fan är det tänkt att man ska dricka denna häxbrygd?
Citera
2013-12-26, 21:33
Medlem
gato12s avatar
Det kanske är tanken att man ska bli full...?
Citera
2013-12-26, 21:36
Medlem
saab900iarens avatar
jag köpte en platta med 7.5% pripps blå. jag å en kompis drack nåra sen lät jag dom frysösönder bak i min bil
Citera
2013-12-26, 21:38
Medlem
Mattematikens avatar
Jag köper alltid Åbro 7,3.
Dem smakar riktigt bra för att vara starköl. Väldig ljus öl o jag som inte är öldrickare kan dricka den.
Citera
2013-12-26, 21:38
Medlem
C-3POs avatar
Om jag känner att jag behöver bli berusad kvickt så kan en eller ett par riktigt starka öl få inleda drickandet. Välkylda är de inte så farliga.
Citera
2013-12-26, 21:39
Medlem
15APRILs avatar
Jag och farsgubben köpte en varsin Arboga 10,3? Förra julen slutade med att efter en liten cl så låg burkarna i närmaste papperskorg.. Går inte att dricka de där skräpet överhuvudtaget vill jag ha starkare än 4,5 - 6.0 öl så köper jag whisky resten är bara dumheter.
Citera
2013-12-26, 21:39
Medlem
Jag har då aldrig träffat på en vettig person som har druckit den. Vill man bli full är det bättre att köra på sprit - det är över snabbare.
Alkisar brukar väl tycka om sån stark billig öl eftersom att det är bra apk...
Citera
2013-12-26, 21:45
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
För att bli full eller för att det är gott? Tycker själv att det är jävligt fint att knäppa en eller två starköl till middag, inte fan blir man full för det. Smakar väldigt gott.
Citera
2013-12-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QQM04R
Jag har då aldrig träffat på en vettig person som har druckit den. Vill man bli full är det bättre att köra på sprit - det är över snabbare.
Alkisar brukar väl tycka om sån stark billig öl eftersom att det är bra apk...
Grejen är ju att de är inte direkt billiga. Jag har för mig att jag betalade nånstans runt 120kr för mina 4 öl. Det kan du jämföra mot en kasse öl (6st "vanliga" öl) som kostar typ 75kr.

Jag är mest nyfiken på hur ni som dricker denna vansinnesbrygd dricker den.
Citera
2013-12-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
För att bli full eller för att det är gott? Tycker själv att det är jävligt fint att knäppa en eller två starköl till middag, inte fan blir man full för det. Smakar väldigt gott.
ÖÖÖh. Dricker du två av dessa blir du full. Trust me.
Citera
2013-12-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken
Grejen är ju att de är inte direkt billiga. Jag har för mig att jag betalade nånstans runt 120kr för mina 4 öl. Det kan du jämföra mot en kasse öl (6st "vanliga" öl) som kostar typ 75kr.

Jag är mest nyfiken på hur ni som dricker denna vansinnesbrygd dricker den.
Den ska drickas avslagen och varm!
Citera
2013-12-26, 21:52
Medlem
Arborga är riktigt äckliga . Som en skvätt dåligt hembränt och en skvätt öl i samma.
Enda som kan få en dricka det är väl att man är sjukt dragen ? Sett många alkisar köper denna .Öl på 7% går ner till exempel Åbro och Elk går ner lika lätt som smör .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in