Citat:
Ursprungligen postat av
LennartEricsson
Vilken jävla tråd!
Tror ni LTH-Johan skjutit LTH-Kalle till döds på julafton?
Få är kvar, de flesta är hemma och firar jul.
Vilka gör inte detta? Vilka tenderar att skjuta varandra?
Blattar såklart! Det enda som talar mot är att de inte är straffade sedan tidigare. Lägger dock ändå min röst på uppgörelse där både GM och BO är av icke europeisk bakgrund!
Få se om man har fel.
Asså orka vara rasist 2013. Det som har skett är säkert en student som sköt en annan student av okänd anledning (idag). Det bor invandrare i Lund med de som bor här är lugna. Lund är och har alltid varit en akademistad där folk förstår bättre, många gånger så pekar många rasister i Flasback:
"Ja det är blattar i Lund/Norra Fäladen"
och sedan går tiden så bevisas det gång på gång att det är folk utifrån eller någon student som begått dådet. I detta fall så tippar jag på att en student mått dåligt eller haft kärleksproblem. Att peka och kalla detta dådet för uppgörelse tycker jag bevisar din brist på IQ. Som sagt "Alla" som bor i Lund kan hålla med mig om att Lund svartmålas av Flashback och Lund är inte alls ett farligt område utan det är
DEN BÄSTA STUDENT STADEN I SVERIGE!!.
Platsen där brottet begicks är studentområde och inga vanliga Lundensare bor där eftersom de lägenheterna är reserverade till studenter. Så inhemska "Lundensare" är det inte. så mycket kan vi säkerställa i denna tråd!