2013-12-23, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Källor? Är du så jävla efterbliven att du inte ens vet hur mycket som krävs för egen majoritet i riksdagen? Sedan att alla andra partier tar avstånd från SD visar även det hur jävla illa ställt det är för er.

Ja, vill man presentera något som sanning behövs källor. Men du trollar ju bara, ensam?

Jämför SD med sina nordiska syskon. Återkom sedan.
Citera
2013-12-23, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
H*n har rätt. SD kommer aldrig att få något inflytande över invandringspolitiken. Nästa år kommer antagligen Löfven att bli statsminister och han har gjort klart var han står, det såg vi ju i Kärrtorp nu senast när han deltog på vänsterextremisternas propagandademonstration. Men om det mot all förmodan blir ytterligare år med alliansen kommer det att fortsätta precis som förr, dvs åt helvete, så det spelar ingen roll vilket parti du röstar på, du får destruktiv mångkultur oavsett. Den så kallade "högern" samarbetar gärna med vänstern och vice versa, om de på så sätt kan utestänga SD. Det finns faktiskt ingen mening med att gå och rösta eftersom det inte finns någon riktig demokrati i Sverige.
Så sant som det var sagt. Sjukt att du är den enda som vågar se saker från båda sidorna.
Citera
2013-12-23, 23:52
Medlem
Citat:
Är du så naiv att tro att något parti kommer att gå med SD:s politik? Då har du missuppfattat debattklimatet kring invandringen och all politisk korrekthet.

Du träffar bara stolpen.
Klimatet förändras överallt, sakta men säkert.. inte ska man stå och skalla sig själv i en betongvägg för all evighet. Saker och ting tyds sig alltid förändras mer dramatiskt än man gärna tror eller ser.

Och med all rätt ska man aldrig glömma att i alla fall få sin röst hörd åt de hållet man vill få den. Vi har rösträtt, om mina visioner inte genomförs så har jag i alla fall stått bakom de och inte ryggat för kappan och följt vinden.
Citera
2013-12-23, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LennartEricsson
Ja, vill man presentera något som sanning behövs källor. Men du trollar ju bara, ensam?

Jämför SD med sina nordiska syskon. Återkom sedan.
Källor är ej relevant. Den kan jag presentera för dig när SD får under 51 % efter valet.
Citera
2013-12-23, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Du träffar bara stolpen.
Klimatet ändras överallt, sakta men säkert.. inte ska man stå och skalla sig själv i en betongvägg för all evighet. Saker och ting tyds sig alltid förändras mer dramatiskt än man gärna tror eller ser.
Det får stå för dig, men jävligt naivt tänkt av dig då Sverige aldrig kommer att gå i en annan riktning.
Citera
2013-12-23, 23:54
Bannlyst
Citat:
Du träffar bara stolpen.
Klimatet förändras överallt, sakta men säkert.. inte ska man stå och skalla sig själv i en betongvägg för all evighet. Saker och ting tyds sig alltid förändras mer dramatiskt än man gärna tror eller ser.

Och med all rätt ska man aldrig glömma att i alla fall få sin röst hörd åt de hållet man vill få den. Vi har rösträtt, om mina visioner inte genomförs så har jag i alla fall stått bakom de och inte ryggat för kappan och följt vinden.
Fortsätt ordbajsa. Dina inlägg presenterar inga som helst fakta om att SD kommer att få igenom sin invandringspolitik.
Citera
Medlem
Citat:
Det får stå för dig, men jävligt naivt tänkt av dig då Sverige aldrig kommer att gå i en annan riktning.

Jag skulle inte se det som naivt.
En människa med hopp är inte naiv även om det inte riktigt avspeglar den verklighet vi ser. Jag tror på vad jag står för, det gör mig till allt annat än naiv. Du borde prova det också vännen.
Citera
Medlem
UnknownCommands avatar
Citat:
Kanske för att få er att vakna och inse att er engagemang för SD samt nasist-hat är helt och hållet onödig

Har du svårt för läsförståelse?

Håller med Easy lee. Jag är ej rasist men stödjer och anser att SD har en bra tanke gällande vad man ska prioritera, de äldre som byggt upp detta land eller nytt fölk som ska leva på våra godsaker
Citera
Bannlyst
Citat:
Jag skulle inte se det som naivt.
En människa med hopp är inte naiv även om det inte riktigt avspeglar den verklighet vi ser. Jag tror på vad jag står för, det gör mig till allt annat än naiv. Du borde prova det också vännen.
Haha herregud, ämnet var inte ämnat att gå den vägen du förespråkar.
Citera
2013-12-23, 23:55
Bannlyst
Citat:
Källor är ej relevant. Den kan jag presentera för dig när SD får under 51 % efter valet.

Yada, yada - snyggt trollförsök (not). Lycka till nästa gång, sno dig...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
FB-rasister lever upp till sitt ökända rykte Ni är pantade....

TS är SJÄLV sverigedemokrat, kolla hans tidigare inlägg era spån.
Jag var sverigedemokrat men insåg att det är helt onödigt, såvida man inte vill sitta på en fet arvode i riksdagen för i princip igenting.
Citera
Medlem
Citat:
Fortsätt ordbajsa. Dina inlägg presenterar inga som helst fakta om att SD kommer att få igenom sin invandringspolitik.

Nej, eftersom att trådstarten lyder 'SD kommer aldrig kunna sänka invandringen', så menar du nog gärna på att många röstar på Sverigedemokraterna enbart för den anledning. Vad jag istället ville få dig att se var den stora bilden; att de flesta inte alls röstar för det, utan röstar för att de vill att andra parti ska lyfta fram frågan och skapa det klimatet som behövs i riksdagen. Och dem människor gör ingenting annat än rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in