2013-12-23, 02:27
Medlem
Fabolouseds avatar
Min kompis fick nyss 643 miljoner skickad till sig, han ville dela med sig av pengarna men det går inte att skicka till varandra? Hur skickade då personen alla pengar till min kompis?
Citera
2013-12-23, 02:43
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Min kompis fick nyss 643 miljoner skickad till sig, han ville dela med sig av pengarna men det går inte att skicka till varandra? Hur skickade då personen alla pengar till min kompis?
Håller in back, inventory, cash, share from last job. Vet inte om det funkar dock. Annars får man nöta bountys på varann.
Citera
2013-12-23, 02:48
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Håller in back, inventory, cash, share from last job. Vet inte om det funkar dock. Annars får man nöta bountys på varann.

Funkar inte det heller. Undrar bara hur han kunde skicka till min kompis, men min kompis kan inte skicka till oss. Nöta bountys tar ju en jääävla tid, max bounty är ju 9k.
Citera
2013-12-23, 04:56
Medlem
albalinos avatar
Jaha då fick man också pengar av en hacker!! Va skit rädd att möta en, så kollade extra noggrant vilka som var inne. Såg en snubbe på lvl 379 "PANIIIIIIK" Sökte snabbt en annan server!! Kollade igen och allt såg bra ut en så länge. Efter av man gjort en mission så hände det, DET SOM INTE fick hända!! "******" har gett dig 500 000 000 $ Och där dog Online för mig kände jag!! FAAAAN! 2 min senare....... "*****" har gett dig 220 000 000 $... FYFAAAN!! Aja, någon som vet hur jag kontaktar r* för att förklara vad som hänt. Vill INTE bli bannad!! Har en sån där social sida men aldrig inne på det!! // Tacksam för svar!
Citera
2013-12-23, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Jaha då fick man också pengar av en hacker!! Va skit rädd att möta en, så kollade extra noggrant vilka som var inne. Såg en snubbe på lvl 379 "PANIIIIIIK" Sökte snabbt en annan server!! Kollade igen och allt såg bra ut en så länge. Efter av man gjort en mission så hände det, DET SOM INTE fick hända!! "******" har gett dig 500 000 000 $ Och där dog Online för mig kände jag!! FAAAAN! 2 min senare....... "*****" har gett dig 220 000 000 $... FYFAAAN!! Aja, någon som vet hur jag kontaktar r* för att förklara vad som hänt. Vill INTE bli bannad!! Har en sån där social sida men aldrig inne på det!! // Tacksam för svar!

Är inte så insatt men låter intressant. Vad menar du att du skulle bli anklagad för och bannad? Är det något känt problem det här? /Killen som inte hänger med, bara kört single player än så länge
Citera
2013-12-23, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Då kommer som resultat ingen att spela det nuvarande systemet, vilket i sin tur leder till att ingen kommer att köpa GTA$ för riktiga pengar.

Jag håller dock med dig. Jag törs inte lattja runt med vänner eftersom jag inte vill riskera att bli av med de pengar jag slitit för.
Hur lite pengar har ni egentligen? Det kostar ju inte mycket alls att dö, eller vad är det ni riskerar bli av med?
Citera
2013-12-23, 08:11
Bannlyst
När kommer heist? Hur fan får ni alla billioner? Och min sista fråga vilken crew är aktivast?
Citera
2013-12-23, 10:58
Medlem
bmwhorans avatar
Idag så ringde jag de här som heter Pe..... och tog ut en helicopter och jag körde runt med den och sen vill jag dra ut en annan men det gick inte hur gör man för att ta tillbaka den?
Citera
2013-12-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
1.När kommer heist? 2.Hur fan får ni alla billioner? 3.Och min sista fråga vilken crew är aktivast?
1. Under 2014, mer vet vi inte i dagsläget.
2. Det har folk fått igenom att fuska eller utnyttja 'glitchar' i spelet, inget jag kan rekommendera dig att ge dig in i.
3. Inte en aning. Jag är med i Flashback Crew och tycker folk är någorlunda aktiva iaf.
Citera
2013-12-23, 11:40
Medlem
bmwhorans avatar
Hur drar man upp sin K/D Ratio?
Citera
2013-12-23, 11:44
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Du dödar mer och dör mindre.
Citera
2013-12-23, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Skämtar du med oss?????

Genom att döda folk mer än du själv blir dödad. Hallå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in