2013-12-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abalam
Grattis. Får se om du tycker det är lika "gött" efter valet din sopa.
Du menar att svenskarnas IQ kommer att sjunka så drastiskt, så att fler idioter röstar på SD?
2013-12-22, 20:00
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Motståndsrörelsen har fått ovärderlig reklam i.o.m. att de inte ens försöker framställa sig som godhetens apostlar. Faktiskt ett ganska lyckat evenemang om man ser till helheten. Ni får visa upp er från er mest antidemokratiska sida så att svennebanan har nåt nytt att knyta näven i byxfickan över. Summering: "Rassarna" samlar sina styrkor till riksdagsvalet medan du rullar nästa meningslösa spliff ute i Utopia. Kuss ummak vad gött det känns...

Kallar du det ovärdelig reklam? Som högst lyckades de framställa sig som misslyckade clowner. Attackerar en demonstration, blir själva knivhuggna och sen bortjagade av vanliga medborgare. Smidigt va?
2013-12-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massa1212
Du menar att svenskarnas IQ kommer att sjunka så drastiskt, så att fler idioter röstar på SD?

Grattis, du kallade precis cirka 12% av de svenska medborgarna för idioter. Tyder bara på att du är en idiot du med. För att besvara din fråga så ja, fler kommer absolut rösta på SD. För att vara realistisk tror jag det slutar på 14% i valet 2014.
2013-12-22, 20:02
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Det enda positiva är väl att 15.000 människor lämnade detta spektakel i protest när vänstern kom med sina hot och hatretorik.

Hoppas filmer från hattalen kommer upp, då ska de svenska PK-politikerna få förklara sig vad de gjorde där med detta hat och uppmuntran till politiskt våld som samtliga partier tycker är ett enormt problem!
2013-12-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ja om svenskarna är smarta så röstar de bort SD.
Vad skulle förändras?
2013-12-22, 20:03
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Peiper
Fast nu är det ju så att 10-15 % av befolkningen öppet stödjer SD medan +50% vill ha begränsad invandring.

Det har ju absolut ingenting med saken att göra. Han pratade om rasism, och du pratar om att stödja SD och/eller vilja minska invandringen. Det finns faktiskt folk som fullständigt avskyr rasism, men ändå vill minska invandringen.
2013-12-22, 20:05
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMysteriis
Det har ju absolut ingenting med saken att göra. Han pratade om rasism, och du pratar om att stödja SD och/eller vilja minska invandringen. Det finns faktiskt folk som fullständigt avskyr rasism, men ändå vill minska invandringen.

Bland annat många inom vänstern som nu går över till SD
2013-12-22, 20:07
Medlem
vattenpipskamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolters
Grattis, du kallade precis cirka 12% av de svenska medborgarna för idioter. Tyder bara på att du är en idiot du med. För att besvara din fråga så ja, fler kommer absolut rösta på SD. För att vara realistisk tror jag det slutar på 14% i valet 2014.

Offtopic men jag vill kalla minst 90% av Sveriges befolkning idioter. Oavsett deras politiska inriktning. Kolla hur mycket trash som har belånat sig. IDIOTER SOM LEVER PÅ LÅNADE PENGAR.

Ontopic: För oss som inte var på plats, hur var fördelningen av folket? Mycket svenskar eller invandrar-dominerat?
Medlem
SmokeOns avatar
Megafonens företrädare:

Sverigedemokrater är rasister och varenda politiker som inte tar avstånd från Sverigedemokraterna är rasister själva.
Medlem
Narkotikovs avatar
Citat:
Ja om svenskarna är smarta så röstar de bort SD.

Citat:

Är det smart att förstöra sitt land menar du? Invandring är tyvärr inte frid och fröjd; speciellt inte med den extrema arbetslösheten och bostadsbristen som vi har just nu. Har du helt tappt fästet om verkligheten eller? Oavsett hur mycket du vill att det ska fungera så fungerar inte invandring.

Dessutom så kommer inte integration att fungera med tanke på att de inte vill anpassa sig till oss, och jag (samt en stor del av sveriges befolkning) vill absolut inte anpassa mig till dem. Om vi inte kan assimilera invandrarna så uppstår det kulturkrockar, vilket leder till fientlighet på båda sidor.

Det är dags att se verkligheten som den är.
2013-12-22, 20:09
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Kallar du det ovärdelig reklam? Som högst lyckades de framställa sig som misslyckade clowner. Attackerar en demonstration, blir själva knivhuggna och sen bortjagade av vanliga medborgare. Smidigt va?
Nja säg inte det.
Man har fått tokvänstern att visa sitt rätta ansikte,samt att PK tillsammans med sjuklövern är allierade med de dårarna.
2013-12-22, 20:15
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traske
Tror du på fullaste allvar att SD kommer få under 10% av rösterna?

Hursomhelst förstår jag inte vad SD har med eran demonstration mot nazism att göra?

Jag tycker också det finns en skillnad mellan nazister och SD, men det var din "polare" som drog in SD: "Grattis. Får se om du tycker det är lika "gött" efter valet din sopa." (se ovan)

När det gäller procent av antalet röster kanske SD får runt 10% men jag tror inte, runt 5-6 tror jag. Men 10% av rösterna är ju inte detsamma som 10% av den röstberättigande befolkningen.

Hur som, vi kommer nog vara rätt många som INTE kommer rösta på sd i valet...

Skönt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in