2013-12-22, 19:17
Medlem
ProsecutorDredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
DoktorEbba kanske bör uppdatera sig? SD blev tvingade att hålla sig borta. Demonstrationsvakterna (med AFA-förflutet) var mycket tydliga med detta när de hotade eventuella Avpixlatläsare från att våga sig till Kärrtorp.

Undrar vad som krävdes för att bli demonstrationsvakt?
- misshandlat någon "rasist"
- ha extrema vänsteråsikter
- eller bara se världen sådär charmigt svartvitt som bara en antirasi... jag menar en självutnämnd antirasist kan göra....

Och om uppgifterna stämmer att de skanderades hat och annat mot SD så har väl det INGENTING med demonstrationens syfte att göra?
2013-12-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Även sverigedemokraterna borde delta på antirasistiska manifestationer!

Varför skulle dem?
"rasist" idag är bara ett skällsord mot alla som inte håller med om att svenskar bör bli minoritet i sitt hemland.
Eller vita i samtliga sina hemländer för den delen.

"antirasist" blir således bara ett kodord för antivit.
2013-12-22, 19:19
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Husen här ute kostar 5 millar och uppåt. Skulle dom inte ha råd att bo på Söder dom som valt det?

Har du problem med att man har en värdegrund som man tar i beaktande när man utför sina demokratiska skyldigheter, dvs att rösta?

Menar du att vi har 13 000 journalister här? Nu har det ju varit demonstrationer på flera platser i landet, tom Finland har demonstrerat. Är de några slags "grönsäposar" som är ute och filtrerar eller vad fan menar du egentligen.

Haha, ja "fler demonstrationer" med något hundratal stackare. Jag tycker man gör en höna av en fjäder det är hela saken. Det ligger precis som jag skrev precis bredvid söder, och hela området kännetecknas av PK - det är knappast särskilt konstigt att det dyker upp en del.

Man försöker desperat vinkla det här som något folkligt evenemang, men det är det alldeles uppenbart inte.
2013-12-22, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av INGASVORDOMAR
Är du knäpp eller? Nelson Mandela var en Boerhatande terrorist. De som fått det bättre är brottslingar och korrupta politiker. Han har inte gjort något gott.
Klart att jag vet att Mandela var en terrorist. Men vita hade blivit dödade i större utsträckning om inte Mandela hade stoppat det efter ANC fick Regeringsmakt.

Det jag menade var att både Mandela och Jimmie kämpar för det de tror på i underläge. Mandela använde våld för att få rättvis Jimmie äter tårtor och tar det demokratiskt.

Kärrtorp bevisar återigen att den rödgröna röran inte har koll på vad de håller på med och vilka de samarbetar med.
2013-12-22, 19:28
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
17.000 demonstrerade mot demokratin och visade sitt hat mot folk som tycker olika. 9 556 466 st svenskar var inte där, det säger en del
2013-12-22, 19:29
Medlem
traskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Varför kan ni inte bara släppa att det var så många? Vad fan spelar det för roll?

Nej, Ullevi görs inte om. Sittplatser säljs som sittplatser och ståplatserna var på innerplanen. En "sidosektion" är dessutom helt avstängd då den ligger bakom scenen.

Tror knappast att Ullevi och Kärrtorp har storleksskillnad på innerplan när det gäller samma sport.

Visserligen Wikipedia men uppgifterna är korrekta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Spelplanen_(fotboll)

"En fotbollsplan skall vara mellan 45 och 90 meter bred och mellan 90 och 120 meter lång och får inte vara kvadratisk"
Senast redigerad av traske 2013-12-22 kl. 19:38.
2013-12-22, 19:30
Medlem
ProsecutorDredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
17.000 demonstrerade mot demokratin och visade sitt hat mot folk som tycker olika. 9 556 466 st svenskar var inte där, det säger en del

Pinsamt dåligt exempel... Det är på samma nivå som vänsterns "alla som inte röstar på SD är för invandringen"...
2013-12-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Haha, ja "fler demonstrationer" med något hundratal stackare. Jag tycker man gör en höna av en fjäder det är hela saken. Det ligger precis som jag skrev precis bredvid söder, och hela området kännetecknas av PK - det är knappast särskilt konstigt att det dyker upp en del.

Man försöker desperat vinkla det här som något folkligt evenemang, men det är det alldeles uppenbart inte.

Jag förlåter dig din dumhet.

Du ljuger och har noll koll. Det var hur lugnt och fredligt som helst.

Om det fanns några vänsterextremister där så märktes det inte av. Och då kan man ju knappast kasta ur dem ur demonstrationen, eller vad tycker du?
2013-12-22, 19:33
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Etablissemanget klappar varandra i axlarna och gottar sig i sin egen godhet.

Men snart kommer nya skjutningar, nya gruppvåldtäkter och man kommer få spara in ännu mer på äldrevård, sjukvård, skola m.m. och samtidigt satsar man rekordmycket på invandringen som gått åt skogen och vips kommer svenskarna tillbaka till verkligheten.

Etablissemanget har snart försökt med alla knep att tysta kritiken mot dagens invandringspolitik, sista steget kommer bli ett förbud att kritisera mångkulturen.
2013-12-22, 19:37
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutomatKarbin
Åt helvete med både vänster och högerextremism.

Citat från Stefan Löfven : "Detta är en riktig folkfest"
Jadu..

Javafan skall han göra? Hans folk dvs IF Metallare vallfärdar ju till SD.
Stefan måste hitta ett nytt folk och kanske att dessa miljöpartister och kriminella våldsvänstern är hans nya folk?

Jag tror SD tackar för många nya röster efter att Svensson sett de rabiata utspelen ifrån våldsvänstern under det här kommunistmanifestet.

Mångkultur är kaos, svensk monokultur fungerar!

"Förvånad"
2013-12-22, 19:38
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/britta-svensson-raddare-och-ledsnare-an-nar-jag-akte-dit/

Det där var ju faktiskt riktigt nyanserat.
2013-12-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
"Vi måste dra ner på invandringen" = RASIST!!!!

Sen verkar ju många i Sverige tro att SD står för att stänga gränsen helt och kasta ut alla invandrare.

Därför SD dras med i den här skiten.

Väldigt bra skrivet. Att någon faktiskt kan se igenom den rökridå som vänsterextremisterna lagt upp.

Ja det var intressant att läsa. Särskilt:

"15 000 av demonstrationsdeltagarna droppade av, kvar var 1000 frälsta med knytnävarna i luften."

Men seriöst, vilken dumfan som helst fattar ju att sådana här demonstrationer inte alls handlar om avstånd från nazism/rasism. Budskapet är ju istället mer att sverigedemokrater är din fiende och om du sympatiserar med dem förtjänar du att dö. Om du så ens tänker en tanke att Sveriges massinvandring kanske inte fungerar sådär jättebra, då är du tveklöst en ond människa som måste hängas ut på något vis så att du åtminstone får ditt liv förstört. Budskapet har aldrig varit klarare än idag. Jag gläds mycket åt att vänsterextremismens aggressiva och sjuka tankegångar synliggjorts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in