2013-12-22, 16:57
Medlem
El_muchachos avatar
Vilken lvl är det som gäller för att kunna hosta survivals?? Är lvl 27 nu och kan fortfarande inte hosta en enda survival
Citera
2013-12-22, 16:58
Medlem
El_muchachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Fick flera miljoner igår av en hackare! Så jävla nice.
Haha fan jag vill med ha pengar
Citera
2013-12-22, 17:01
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Fick flera miljoner igår av en hackare! Så jävla nice.

Nice för tillfället, men akta cheaterspool. R* har ju sagt att hackers + dom som får cash av hackers, och sedan använder pengarna till t.ex bilköp etc, kommer även dom hamna i cheaterspool. Vilket förvisso är bullshit enligt mig då vi som inte hackar inte kan göra något för att hindra hackers att ge oss pengar, men som sagt verkar dom inte bry sig om det utan är beredda att sätta även mottagare av pengarna i cheaterspool. bara en headsup utifall att du inte var medveten om det.
Citera
2013-12-22, 17:07
Medlem
SilentVictorys avatar
Borde väl inte vara så jäkla svårt antar jag att införa någon spärr mot gåvor, så man måste tacka antingen ja eller nej.
Eller helt enkelt införa ett system som gör att man kan kasta pengar.

Så alltså om man få t.ex 1.000 miljoner, så kan man välja att kasta iväg pengarna istället för att behålla dem.

Rockstar hade kunnat göra så mycket för att förhindra detta, men verkar tyvärr inte fokusera på dessa problem.
Citera
2013-12-22, 17:14
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Borde väl inte vara så jäkla svårt antar jag att införa någon spärr mot gåvor, så man måste tacka antingen ja eller nej.
Eller helt enkelt införa ett system som gör att man kan kasta pengar.

Så alltså om man få t.ex 1.000 miljoner, så kan man välja att kasta iväg pengarna istället för att behålla dem.

Rockstar hade kunnat göra så mycket för att förhindra detta, men verkar tyvärr inte fokusera på dessa problem.

Håller helt med dig, dom borde införa något sådant, hoppas det kommer i framtiden men jag är väldigt tveksam. Och om dom bannar eller sätter mottagare av pengar i cheaterspool, så är det så löjligt så det finns fan inte, för som sagt, hur ska dom kunna hindra hackers att ge dom pengar? Eller ens neka pengarna? Går ju inte. Time will tell i guess, själv har jag inte spelat på ett tag nu då jag småtröttnat på online, väntar tills heist eller annat nytt kul kommer ut, så har inte själv råkat ut för hackers som ger cash. Och nu när det verkar vara hackers i princip överallt, så vill jag inte ta risken heller att någon ska ge mig pengar, och sedan att R* eventuellt lägger mig i cheaterspool. Blir väl annars typ invite only session med vänner som gäller tills dom fixat problemen.
Citera
2013-12-22, 17:30
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Time will tell i guess, själv har jag inte spelat på ett tag nu då jag småtröttnat på online, väntar tills heist eller annat nytt kul kommer ut, så har inte själv råkat ut för hackers som ger cash. Och nu när det verkar vara hackers i princip överallt, så vill jag inte ta risken heller att någon ska ge mig pengar, och sedan att R* eventuellt lägger mig i cheaterspool.
Jag kör varje dag och har aldrig stött på en hacker. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Citera
2013-12-22, 18:08
Medlem
Wertyms avatar
Jag har inte stött på någon hackare ännu! Kanske tur det...

Någon som vill spela i en privat session med mig och göra lite missions, survival och döda poliser i free mode? jag lirar ps3 och startade nyss upp.
Citera
2013-12-22, 18:29
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jag har inte stött på någon hackare ännu! Kanske tur det...

Någon som vill spela i en privat session med mig och göra lite missions, survival och döda poliser i free mode? jag lirar ps3 och startade nyss upp.
Jag är på ifall du fortfarande kör!
Citera
2013-12-22, 18:29
Medlem
RobinTheBraves avatar
Här har ni ett sätt att få collectors edition & special edition DLC gratis, gjorde det nyss på 360 och det fungerade utmärkt.

Gör det på egen risk dock.

http://www.youtube.com/watch?v=BY89kY4rtHQ
Citera
2013-12-22, 18:57
Medlem
HestDrickaColas avatar
Köpte min efterlängtade Carbonizzaire nu. Viiilket jävla ljud! Underbart.
Citera
2013-12-22, 19:12
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Köpte min efterlängtade Carbonizzaire nu. Viiilket jävla ljud! Underbart.
Den är grym! Älskar också ljudet.
Citera
2013-12-22, 19:43
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag kör varje dag och har aldrig stött på en hacker. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Alright, har bara fått det intrycket från folk att det är mycket hackers på online delen nu. Som jag skrev tidigare så har jag inte spelat på ett tag, så vet inte hur pass mycket/lite hackers det faktiskt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in