Citat:
Ursprungligen postat av
SilentVictory
Borde väl inte vara så jäkla svårt antar jag att införa någon spärr mot gåvor, så man måste tacka antingen ja eller nej.
Eller helt enkelt införa ett system som gör att man kan kasta pengar.
Så alltså om man få t.ex 1.000 miljoner, så kan man välja att kasta iväg pengarna istället för att behålla dem.
Rockstar hade kunnat göra så mycket för att förhindra detta, men verkar tyvärr inte fokusera på dessa problem.
Håller helt med dig, dom borde införa något sådant, hoppas det kommer i framtiden men jag är väldigt tveksam. Och om dom bannar eller sätter mottagare av pengar i cheaterspool, så är det så löjligt så det finns fan inte, för som sagt, hur ska dom kunna hindra hackers att ge dom pengar? Eller ens neka pengarna? Går ju inte. Time will tell i guess, själv har jag inte spelat på ett tag nu då jag småtröttnat på online, väntar tills heist eller annat nytt kul kommer ut, så har inte själv råkat ut för hackers som ger cash. Och nu när det verkar vara hackers i princip överallt, så vill jag inte ta risken heller att någon ska ge mig pengar, och sedan att R* eventuellt lägger mig i cheaterspool. Blir väl annars typ invite only session med vänner som gäller tills dom fixat problemen.