2013-12-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Man kanske borde ha varit där och sålt varmkorv med bröd?

Du hade endast fått Food stamps som betalning så jag tror inte det skulle vara bra Bizniz.
2013-12-22, 14:35
Medlem
Lottizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Jag lever inte i en bubbla, jag lever i verkligheten och det är därför jag är rasist. Varför jag skulle ge avkall på (nästan) uteslutande vita uppfinningar och innovationer förblir oklart. Jag har garanterat inte "samma DNA" som dig då vi inte är enäggstvillingar. Jag blir hellre omhändertagen av europeisk vårdpersonal, i värsta fall får utomeuropeiska duga - de är trots allt skyldiga mig och alla européer mer än sina liv efter alla biljoner vi pumpat in i Tredje världen.

Ni två har garanterat mer DNA gemensamt med varandra än icke-gemensamt. Hate to break the news
2013-12-22, 14:36
Medlem
Equlaizers avatar
Dom är inte blygsamma på Aftonbladets förstasida nu
Medlem
Demonstrationen har blivit till en ren anti-SD demonstration.
Medlem
"Slipa kniven och skicka (SD)svinen till slakt" Härlig låt.. Känns väldigt produktivt!
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Nu vill de ha dit statsminister Fredrik Reinfelt
vad ska statsministern göra på ett arrangemang arrangerat av vänsterterrorister ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Trodde det här var mot nazism? Jag har inte hört ett ord om förintelsen, som man kan tänka sig alltid lyfts i en demonstration mot nazism.
Håller med. Hade det verkligen varit nazismen som var i fokus hade man ju kunnat ta in några politiker, experter och ev. överlevare som kunde prata om nazismen, dess framfart i Europa, osv.

Istället blev det en massa hobby-rappare som "dissar" Sverigedemokraterna. Samma uttjatade dynga, väldigt lite - om någon - koppling till nazismen som det egentligen skulle handla om.

Samma sak med alla de här manifestationerna mot politiskt våld och liknande, det slutar alltid med att aktivister står och propagerar mot SD. De är ju helt besatta. Men å andra sidan, om det hade varit en manifestation likt den jag beskrev ovan tror jag inte de hade dragit lika mycket folk. Och på det här sättet kan man ju på ett väldigt smidigt sätt återigen försöka koppla ihop SD med rasism genom att låta artister spy galla över SD samtidigt som man upprepar mantrat "mot rasism" i ett försök att banka ihop två pusselbitar som egentligen inte bör sitta ihop.
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Man kanske borde ha varit där och sålt varmkorv med bröd?
Isf fick det nog vara lammkorv eller frankfurters
2013-12-22, 14:37
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Fan vad pinsamt det är med invandrarkids som ska rappa...usch

Fruktansvärt dåligt. De här är ungdomsarbetslösheten personifierad, som skyller ifrån sina misslyckanden på inbillade rasistiska strukturer i samhället.
2013-12-22, 14:37
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Finns det några bra bilder där man kan utläsa hur många svartingar det finns på plats?
Ingen aning. Jag menade mer generellt att invandrare inte bryr sig om "snuttefilts-rasism".
2013-12-22, 14:38
Medlem
Haha hade man inte sympati för SD tidigare så fick man ju det nu. Vilket jävla patrask, helt otroligt.
2013-12-22, 14:38
Medlem
Alltså..

Det här skulle vara partipolitiskt obundet. Ändå släpper de fram den ena efter den andra som kräks ut politiska floskler.

Jag är stolt Kärrtorpbo och sympatiserar med alla människors lika värde. Men det betyder ju inte att jag röstar på ett visst parti.

Tycker faktiskt det ger en bitter eftersmak. Jag är inte en person som är för yttrandefrihet för vissa men inte för andra. Inte bra det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in