Citat:
Ursprungligen postat av
Skuggvarelse
Jag har "kvitto" på det eftersom jag testat mitt autosomala DNA. Har du? Jag kan spåra förfäder tiotusentals år bak i tiden. Jag härstammar från de paleolitiska grupper som levde i Europa. Sverige, Skandinavien och Europa är mitt. Alla som inte har den stamtavlan är oönskade inkräktare och tiden kommer när det bryter ut fullskaliga raskrig på den här kontinenten och då kommer alla sorgliga rester till mänskligt liv som du själv fly som en skeppsråtta till avloppshålet du kom från.
Wow, att inte du är en kändis är för mig ett gåta. Vet du vad? Lev kvar i din bubbla om tiotusenåriga stamfäder som frusit pungen av sig här och skippa alla nymoderniteter som kommit sen dess, som internet, akademiskt tänk och att den för dig hemska tanke att du har samma DNA som mig, en afrikan, en mongol, en Englamödare, en Hagamannen och en Fritzl. Hävda ditt förädlade DNA till den utländska undersköterska som ska ta hand om dig när du är som sjukast så får du se om inte medmänsklighet kommer vinna i slutändan. Kärlek!