Ken Ring gör ett inlägg i debatten:
Citat:
Ok. Vet att jag kommer bli hatad av detta inlägg. Men fan va trött jag är på rasist debatten. Så jävla tröttsam. Och det värsta är att rasisterna ökar bara av allas jävla uppmärksamhet... Jag kommer ihåg när bulor jaga mig i gamla stan och fick fast mig, sen spruta dom ketchup på mig och skrek NEGERN BLÖDER... Idag står jag på en scen och får 50-100 Lax av att uppträda med hip hop. Så lägg ner!!!! Fy fan, ojojojoj några nazister va i Kärrtorp. Några veklingar som inte hade mod ens att visa ansiktet. Shiiiit, men när jag va liten släpptes jag inte ens in på tunnelbanan med min vita pappa. Och dom anklaga han för pedofil. Ja SL, tänk er!!!!! Sluta för fan att haka upp er på rasister, ignorera dom. Då försvinner dom. För i slutet av dagen gillar ALLA en god tillagad Kebab. Ingen diss till alla som gör manifest, men fan tänk om alla la den energin på att hjälpa sina medmänniskor. Då hade folk haft mat och världen hade sett bättre ut. Men det ser man kanske inte när man tar sin kaffe latte i stan och pratar om denna jobbiga rasism.... Hahaha. Rasismen är borta. Inte helt men fan, idag sitter Svartingar på bra positioner. Va stolta och se till att våra kulturer hyllas. Sluta haka upp er på nazzar. Alla vet att dom är små patetiska svin. Ge dom inte mer luft. Käka en kebab istället, lyssna på hip hop och njut av det vi är och har. För glöm inte vart vi kom från. Sverige är fan ett jävligt bra land. Va stolt över det. Och FUCK dom. Glöm dom. För där jag är nu, där har folk inte ens mat, kläder eller fucking nått. Ge den energin till dom istället för en patetisk debatt om rasister. Det gör rasisterna bara större. Det behöver vi inte. Vi behöver varandra. I hela världen.... Ja kände bara att jag var tvungen. Lycka till i Kärrtorp, så lagar jag mat till några killar här. Så hoppas vi att alla är nöjda.