2013-12-22, 13:32
Medlem
Crimxons avatar
Ken Ring gör ett inlägg i debatten:

Citat:
Ok. Vet att jag kommer bli hatad av detta inlägg. Men fan va trött jag är på rasist debatten. Så jävla tröttsam. Och det värsta är att rasisterna ökar bara av allas jävla uppmärksamhet... Jag kommer ihåg när bulor jaga mig i gamla stan och fick fast mig, sen spruta dom ketchup på mig och skrek NEGERN BLÖDER... Idag står jag på en scen och får 50-100 Lax av att uppträda med hip hop. Så lägg ner!!!! Fy fan, ojojojoj några nazister va i Kärrtorp. Några veklingar som inte hade mod ens att visa ansiktet. Shiiiit, men när jag va liten släpptes jag inte ens in på tunnelbanan med min vita pappa. Och dom anklaga han för pedofil. Ja SL, tänk er!!!!! Sluta för fan att haka upp er på rasister, ignorera dom. Då försvinner dom. För i slutet av dagen gillar ALLA en god tillagad Kebab. Ingen diss till alla som gör manifest, men fan tänk om alla la den energin på att hjälpa sina medmänniskor. Då hade folk haft mat och världen hade sett bättre ut. Men det ser man kanske inte när man tar sin kaffe latte i stan och pratar om denna jobbiga rasism.... Hahaha. Rasismen är borta. Inte helt men fan, idag sitter Svartingar på bra positioner. Va stolta och se till att våra kulturer hyllas. Sluta haka upp er på nazzar. Alla vet att dom är små patetiska svin. Ge dom inte mer luft. Käka en kebab istället, lyssna på hip hop och njut av det vi är och har. För glöm inte vart vi kom från. Sverige är fan ett jävligt bra land. Va stolt över det. Och FUCK dom. Glöm dom. För där jag är nu, där har folk inte ens mat, kläder eller fucking nått. Ge den energin till dom istället för en patetisk debatt om rasister. Det gör rasisterna bara större. Det behöver vi inte. Vi behöver varandra. I hela världen.... Ja kände bara att jag var tvungen. Lycka till i Kärrtorp, så lagar jag mat till några killar här. Så hoppas vi att alla är nöjda.
2013-12-22, 13:33
Medlem
Det är helt galet vad hatiska tjejerna som talar nu är.
2013-12-22, 13:34
Bannlyst
Fint sällskap

Reinfeldt skrattar nog gott nu.

http://media.shootitlive.com/A5D78bxpBvbDRCencGW4hVEGFEw/600.jpg?project_id=aftonbladet/1899
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
Klart han är, sen räknar jag inte med att en rasse på Flashback kommer att hålla med, men Adam är svensk.

Varför skall man kalla Adam Tensta för Svensk? Jag tycker du skall sluta sprida din rasistiska propaganda och din hat emot Svenska urbefolkningen, det är inte ok.
Medlem
SmokeOns avatar
Hahaaha!! Nu attackerar Megafonen SR, SVT, DN, Polisen, sossar och Moderater. Det är deras fel att världen är upp och ner.

Hahahahaha!!!!
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MU2

Sjukt.
Medlem
Lodmajsters avatar
Skönt att dom har insett att debatten är skev och att tidningarna censurerar.
Medlem
Knapptryckarns avatar
Där kom den, nu blev det här en demonstration mot SD av nån jävla anledning.
2013-12-22, 13:35
Medlem
Thermosss avatar
Jaha, nu sitter det nazister i riksdagen också
Medlem
Läs om Megafonen: (FB) Granskning av Megafonen m fl, extremism och koppling till politik/media (Sammanfogat)

Lägg till, Pantrarna, Revolutionära fronten och AFA, kriminella blattar och det efterblivna mongot Sebbe Staxx på listan. Nu passar megafonen på att attackera SD, dom är inte lite fräcka detta satans jävla anti-svenska och anti-vita pack.
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MU2

Dom brukar vara de värsta. Finns inga gränser för hatet mot den vita mannen.
Medlem
Mournbladess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venyl
Tack för mig. Nu loggar jag ut för sista gången. Ni kan ha ert skitliv i fred. Ni kan ha eran löjliga anonymitet för er själva. Vi andra går ut i livet och visar lite omtanke , engagemang och kärlek. Vi som öppet vågar stå upp för det vi tror på.

DON'T LET THE DOOR HIT YOU IN THE ASS ON THE WAY OUT......

Herrejösses.... Vi gör som vilka andra sunda folk i hela världen skulle göra. Vi skyddar vårt land och våra liv. Vi vill inte göra Sverige till ett tredje-världen skithål för att sådana som du ska kunna gnugga sig mot floskler och hjärnspöken om att "Sverige är till för alla". Sluta att göra oss svenskar till en paria i världen! Vi är ett av de mest framgångsrikaste och bästa land som någonsin framträtt på världsscenen. Ett starkt, lyckligt och vackert land. Vi kommer inte att stillasittande se på när sinnesjuka vänsteraktivister vill förstöra allt för att tillfredställa sig själva.
Senast redigerad av Mournblades 2013-12-22 kl. 13:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in