Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-21, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Det är därför man gör en JK-anmälan. JK har en skyldighet att driva sådana här viktiga mål. Risken är då noll för den enskilde. Om JK väljer att inte driva målet så kan man driva det själv men det är naturligtvis väldigt riskfyllt. Men i just det här fallet kan jag inte tänka mig att man skulle förlora.

Senaste JK är ju den berömda Göran Lambertz......det betyder att det inte finns någon som helst rättsvisa i någon som helst instans i Sverige....

Har brottsling en viss tur....så är det Krister Kwast som beslutar 30 år.....helt utan bevis......
Citera
2013-12-21, 18:54
Medlem
Det är ett intressant fenomen att aftonbladet och expressen nu svarar med samma typ av uthängningar såsom högerextremister själva har hängt ut sina måltavlor.
Citera
2013-12-21, 19:01
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Då det inte verkar bo någon i Piteå med det namnet verkar båda i så fall ha skyddad adress? Eller så är detta en bullshit-artikel.
Piteå kommun har flera olika postadresser.
Citera
2013-12-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Motståndsrörelsen att göra! Han råkar bara ha samma namn som aktivist:

Laserturken har fått anställning av AB och taktiken har varit klar länge: Ta alla med hans namn och klippa hans tung...
Citera
2013-12-21, 19:10
Medlem
Vintergrisens avatar
Den man syftar på tycks vara 38 (inte 37) och hemmahörande i Öjebyn i Piteå kommun.
Citera
2013-12-21, 19:14
Medlem
Split-eds avatar
Såja lugn nu. Det här kommer bli som vanligt, inte ett skit sagt om det och snart är det glömt. Prexis som allt annat med den här uthängnings-hysterin
Citera
2013-12-21, 19:18
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Såja lugn nu. Det här kommer bli som vanligt, inte ett skit sagt om det och snart är det glömt. Prexis som allt annat med den här uthängnings-hysterin
Du har missat bomben?
Citera
2013-12-21, 19:28
Medlem
baggebo1s avatar
Tydligen har man ändrat uppgiften nu:

https://twitter.com/JOdsvall/status/414458814427979776
Citera
2013-12-21, 19:35
Medlem
StigAllans avatar
Det är nu så totalt uppenbart hur desperata skitjournalister med bristfällig utbildning försöker rädda det som inte räddas kan!

Inse att lögnmedia kommer att försöka trappa upp sina försök ytterligare, så håll ögonen öppna inför nya inkompetensuppvisningar!
Citera
2013-12-21, 19:35
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Piteå kommun har flera olika postadresser.
Jag upptäckte det när jag kollade telefonnumret.
Märkligt att ratsit inte klarade att söka på kommunen.
Jag uppfattade artikeln som att de tagit fel på person i samma kommun (Piteå)
Men visst fan bor väl den avsedda personen i Skellefteå och inte Piteå?
Då är det ju en generaltabbe.
Citera
2013-12-21, 19:36
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Fan vad begåvat att utsätta en privatperson för livsfara bara några dagar efter att en sverigedemokrat fått sitt hem bombat. I vanliga fall garvar man ju bara åt judemedia men nu riskerar dom jävla dårarna livet på vanliga svenskar.

Komplett vansinne. Hur resonerar man egentligen när man fortsätter publicera felaktiga/dåligt faktagranskade/påhittade/felciterade dödslistor och åsiktsregister på internet, när man vet att människorna på dessa listor kan komma att misshandlas eller mördas av vänsterextrema terrorgrupper?

Det enda svar jag kan hitta är: man bryr sig helt enkelt inte. Lite döda svenskar hit och dit spelar väl ingen roll om våldsvänstern lyckas spränga in ytterdörren på en SMR-medlems bostadsrätt? Det priset är värt att betala!
Citera
2013-12-21, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Det är ett intressant fenomen att aftonbladet och expressen nu svarar med samma typ av uthängningar såsom högerextremister själva har hängt ut sina måltavlor.

Exakt.
Och det är jävligt skrämmande, i alla fall enligt mitt tycke, att detta sker. Jag följer denna (samhälls- )utvecklingen litet i ögonvrån så där, men måste säga att nackhåren reser sig på mig
Speciellt med tanke på att nu skall svensken skrämmas till tystnad. Farliga saker som händer, anser jag.
Och jag undrar om folk i allmänhet alls fattar vad som sker och vad som är på gång och vilka följder det får och vilka följder det faktiskt kan komma att få?
(svarar mig själv: nej, jag tror inte det ).
Senast redigerad av hee4r 2013-12-21 kl. 19:40. Anledning: "nypost"- glömde citera den jag skulle citera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in