2013-12-20, 10:14
Medlem
Kommer marknaden crascha snart?
Citera
2013-12-20, 10:30
Medlem
Skittjacks avatar
Hade typ 30-15-57 i stats innan jag köpte detta laget:

http://www.futhead.com/14/squads/3983233/

Nu har jag lyckats få ihop 11-2-1 de senaste matcherna. Men det var inte för att skryta jag skrev här utan för att jag har fått 3 arga meddelanden av personer jag mött där dom klagar på laget mitt. Är det OP? Det enda jag kan tänka mig är väl isf Mandzukic nickar, men vart fjärde mål ungefär är väl ett inläggsmål så jag abusar det ju inte direkt.

Jag vill veta eftersom jag vill veta om jag blivit bättre eller om jag bara utnyttjar OP spelare?
Citera
2013-12-20, 10:49
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Hade typ 30-15-57 i stats innan jag köpte detta laget:

http://www.futhead.com/14/squads/3983233/

Nu har jag lyckats få ihop 11-2-1 de senaste matcherna. Men det var inte för att skryta jag skrev här utan för att jag har fått 3 arga meddelanden av personer jag mött där dom klagar på laget mitt. Är det OP? Det enda jag kan tänka mig är väl isf Mandzukic nickar, men vart fjärde mål ungefär är väl ett inläggsmål så jag abusar det ju inte direkt.

Jag vill veta eftersom jag vill veta om jag blivit bättre eller om jag bara utnyttjar OP spelare?

Tycker inte det var så himla OP det där laget. Hemligeten är att du har den bästa backen på spelet ***Boateng*** och sen Santana går ju inte av för hackor heller. Men bort med Elia och Sahin och stoppa in några roligare, ja om du inte trivs med dom då.
Citera
2013-12-20, 10:50
Medlem
Satte ihop detta:

http://www.futhead.com/14/squads/3983348/

Vad tycks?
Citera
2013-12-20, 10:50
Medlem
Varför köper så många coins/points?
Det är ju liksom inte DU som har gjort ditt lag då?
Det roliga med ultimate team och syftet med det är väl ändå att bygga upp sitt egna lag i sakta tempo?
Ogillar att så många köper miljoner för några få euro och poff har ett världs lag!

Jag är ganska ny inom Ultimate Team och fifa14, jag spelade senaste fifa12 och obeskrivligt vilken förändring det är spelar spelmässigt.. Blää So far.

Har några frågor, vissa spelare som jag har i truppen kan jag inte sälja, varför?
Finns det något bra sätt att få kontrakt till spelarna?
Kostar ju 250points för 11 matcher och varje spelare behöver ju ett kontrakt..
Blir ju dö mycket pengar och har ju inte typ råd med några nya spelare pga det..
Citera
2013-12-20, 10:54
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Tycker inte det var så himla OP det där laget. Hemligeten är att du har den bästa backen på spelet ***Boateng*** och sen Santana går ju inte av för hackor heller. Men bort med Elia och Sahin och stoppa in några roligare, ja om du inte trivs med dom då.

Det är väl dem jag är minst nöjd med, men jag kommer inte på några vettiga alternativ. Har du några tips?
Citera
2013-12-20, 10:54
Medlem
marcmarocs avatar
Fan vad jag postar nu! men en sista grej för er som inte har märkt det än. Back problemet med att det är svårt att ibland försvara sig mot nickmål. Det är lite mindre så än förut nu, men sätter man bara kemistil "ankare" på dina mittförsvarare så nickas allt bort med superkrafter. Fin fint va? Har provat det på alla möjliga mittbackar och det funkar alltid. Spelar ingen roll om Klose gör ett jätteskutt i fart utan då hoppar Benatia ännu högre och nickar bort.

Idag är det fredag :-)
Citera
2013-12-20, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Det är väl dem jag är minst nöjd med, men jag kommer inte på några vettiga alternativ. Har du några tips?

Perisic istället för Elia.
Citera
2013-12-20, 11:25
Bannlyst
Tips på förbättringar? http://www.futhead.com/14/squads/3916984/
Citera
2013-12-20, 11:26
Medlem
Bästa sättet att tjäna coins på? ( Mitt lag är silver )
( Vill ej köpa från hemsidor/butiken)

Kan man inte ändra någonstans hur man vill att laget ska spela?
Tempo? Skjuta mycket? Passa mycket? Inlägg? osv...
Senast redigerad av tajttajt 2013-12-20 kl. 11:28.
Citera
2013-12-20, 11:29
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
Bästa sättet att tjäna coins på? ( Mitt lag är silver )
( Vill ej köpa från hemsidor/butiken)

Kan man inte ändra någonstans hur man vill att laget ska spela?
Tempo? Skjuta mycket? Passa mycket? Inlägg? osv...
da

Spela matcher..? kör cuper, trejda !!
Citera
2013-12-20, 11:33
Medlem
DannySausages avatar
Hur mycket tror ni att Yaya Touré kommer att kosta efter pricedroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in