Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Om man ska lita på rykten så har man iaf gått bet på Pogba, Lucas, Thiago, Sneijder, Fabregas, Modric och Ander. Säkert en massa som jag glömt.
Enligt de mest trovärdiga källorna var Moyes "inte säker" på Thiago. Sa inte Thiago själv att United aldrig ens pratat med honom? Orkar inte googla nu.
Sneijder, tror du han valde Galatasaray före?
Fabregas hade inte Bayern eller Real heller kunna få.
Modric har väl United aldrig varit nära att värva.
Ander Herrera? Är rätt övertygad om att han hade velat gå till United om möjligheten fanns. Sitter han inte t.om på bänken hela tiden nu just därför? Llorente-scenario.
Pogba tyckte han förtjänade mer speltid, han ville spela. Verkar ha gjort rätt val, fick mer lön och mer speltid.
Lucas missade man nog på. Vill minnas att han hade kommit överens med United, men att han valde PSG i sista stund.
Nu kanske det låter som att jag skäller ut dig men så är inte fallet, faktum är att jag delvis håller med. Fast United har väl aldrig köpt riktigt, riktigt stort heller. Och så betalar man ju rätt dåligt jämfört med de flesta andra. Känslan är att fler och fler går efter pengarna. Och Fergie var envis, ville aldrig betala avgifter till agenter (därför rök Hazard som någon nämnde).