2013-12-18, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Om hon har piskad upp honom till hans nöje...är väl helt ok. Men vad tyder på att denna kontakt skulle varit aktuell under tiden som M haft relation med FS? FS utsaga? Det enda detta tyder på är att FS snokat i M dator och i övrigt också för den delen...

Det tyder väl snarare på att Polisen inte utrett Tias som SEXKONTAKT.
De borde snoka lite bättre, så slipper Flashbackare göra jobbet.
Citera
2013-12-18, 23:34
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Så länge det var bekvämt kunde man vänta.
hur länge satt han häktad? När blev han släppt? 1,5 månad efter mordet...inte frisläppandet...

-Så rask på rödbetan och börja ragga eller
-Raggat före anhållandet?

Så bekvämt blev det nog långt innan M mördades. ( nya M och FS hade haft kontakt sen 2009 enligt henne själv ) och att han sen försöker ge sken av att han är upprörd i november pga att det som eventuellt hänt M.....det blir ju en aning krystat eller hur?
Citera
2013-12-18, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I så fall hade hon en annan anledning till att ha kontakterna på smygmobilen. Det viktiga är att hon hade en outredd mobil.
Det viktiga är att OM hon hade en mobil som är intressant i sammanhanget, så var hon inte öppen mot FS med sitt dejtande. Då ljuger han om morddagen. Ju mer du orerar om smygmobilens vikt, desto mer medverkar du till att misstänkliggöra honom ytterligare.
Citera
2013-12-18, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
hur länge satt han häktad? När blev han släppt? 1,5 månad efter mordet...inte frisläppandet...

-Så rask på rödbetan och börja ragga eller
-Raggat före anhållandet?

Så bekvämt blev det nog långt innan M mördades. ( nya M och FS hade haft kontakt sen 2009 enligt henne själv ) och att han sen försöker ge sken av att han är upprörd i november pga att det som eventuellt hänt M.....det blir ju en aning krystat eller hur?

Tycker du det är konstigt om FS raggade, när MJ gjorde det, med besked ?
Citera
2013-12-18, 23:37
Medlem
MrsMagoos avatar
FS satt i källaren med sexkontakterna uppslagna i någon porrblaska.
Inte för att jag förstår varför eftersom han va impotent men det kanske fanns någon fet ful kvinna att lura lite så där lagom. En med dålig självkänsla som han vet ingen springer bort med.
Eller så satt han och försökte få upp den utan att lyckas den misslyckade luffaren.
Citera
2013-12-18, 23:38
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Jag skulle uppskatta om du citerade när du svarar mig.
I en mobil som registrerades som firmamobil i april 2010 finns han med.
Och han är inte hörd av polis..eller?
Citera
2013-12-18, 23:40
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Är du säker på att rätten kommer bemöta en ny uppgift om en mobiltelefon som inte är analyserad som skit ?

Jag noterar din inställning till rättegången.
Och jag har i min tur noterat att det ännu inte slagit dig att kontakter utan vetskap om
Marinas verkliga identitet - vilket det finns goda skäl att utgå ifrån är fallet - knappast
kan ha lokaliserat henne under sådana förutsättningar och ännu mindre haft möjlighet att
släcka hennes unga liv i hennes egen säng i hennes eget hus medelst en kula i huvudet.
Citera
2013-12-18, 23:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Och han är inte hörd av polis..eller?
Han finns inte nämnd i FUP eller slaskens innehållsförteckning.
Citera
2013-12-18, 23:42
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Han finns inte nämnd i FUP eller slaskens innehållsförteckning.
Det är ju märkligt eftersom polis har haft bildbevis på en sexuell aktivitet hemma hos M.

Kanske framkommer i HR??
Citera
2013-12-18, 23:45
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Och jag har i min tur noterat att det ännu inte slagit dig att kontakter utan vetskap om
Marinas verkliga identitet - vilket det finns goda skäl att utgå ifrån är fallet - knappast
kan ha lokaliserat henne under sådana förutsättningar och ännu mindre haft möjlighet att
släcka hennes unga liv i hennes egen säng i hennes eget hus medelst en kula i huvudet.

Inte heller har dom rusat in efter att blodet torkat och lagt på filt. Och ännu mindre troligt har dom varit i huset och tagit med sig en filofax den 2-4 augusti.
Inte tog dom handväska, pass och tog ut pengar på bankomaten eller parkerade hennes bil på pendel den 28 juli.

Mannen man talar om va och hälsade på Marina 2006. Nu är han misstänkt. ÄR det inte fantastiskt vilken slutledningsförmåga. HD missade detta då?
Citera
2013-12-18, 23:45
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Mannen hade kontakt med MJ 2010 också.
Det tycker inte jag är lika kul, han är inte utredd.

Aha...från 2006. Håll nu koll på fantasierna så du inte blir alldeles till dig
2006 känns inte riktigt aktuell...Det fetade: hmm? källa på det?
Citera
2013-12-18, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Mannen man talar om va och hälsade på Marina 2006. Nu är han misstänkt. ÄR det inte fantastiskt vilken slutledningsförmåga. HD missade detta då?

Näh, Polisen missade att mannen var piskad av MJ.

Det saknas en SEXKONTAKT i förundersökningen, vad vi vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in