Jag ser Fernandinho samt Tevez som självklara då båda spelade en stor roll i deras lag storsegrar.
Kan walcott hänga med på ett bananskal? Gjorde ändå arsenal på egen hand i förlusten mot city?
Zapata skallade in en viktig kvittering mot Roma.
Utöver det så kanske även welbeck får en utnämning medtanke på att han stod för 2 av 3 mål i uniteds 3-0 vinst i helgen.
Några andra tankar eller ideér från helgernas matcher?
Vill inte spendera så värst mycket på lag för stunden eftersom julen närmar sig samt TOTY. Har hört mycket gott om Carroll så han är jag faktiskt ruggigt sugen på att testa, 88 heading är ju helt galet. Tror dessutom Pato och förstnämnda kompletterar varandra jäkligt bra.
Vill inte spendera så värst mycket på lag för stunden eftersom julen närmar sig samt TOTY. Har hört mycket gott om Carroll så han är jag faktiskt ruggigt sugen på att testa, 88 heading är ju helt galet. Tror dessutom Pato och förstnämnda kompletterar varandra jäkligt bra.
Personlige så gillar jag ben arfa mycket mer än Lennon
ja men det här är inte en blogg.ingen har användning av att veta att du fick brons pack eller 2.5k i daily gift,här ska man få hjälp med fut tex.om man vill ha en recenssion på en spelare som man tänkt köpa eller andra saker som man inte hittar på nätet
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyfairplay
Någon som har tips på ett skönt unrare-BPL lag för mellan 6-10k?
PS3.