Citat:
Läs expolänken igen, annars kan du läsa igenom fup:en.Inte en enda av dina angivna källor slår fast att Wretström slagit någon.
Läser man tråden om Wretström framkommer det att en av gärningsmännen uppgett att han hört en tjej i invandrargänget säga detta men hon förnekade detta i förhör och det togs aldrig upp i rättegången. Du tar alltså en av mördarnas dåliga ursäkt i ett förhör som sanning?
Läser man tråden om Wretström framkommer det att en av gärningsmännen uppgett att han hört en tjej i invandrargänget säga detta men hon förnekade detta i förhör och det togs aldrig upp i rättegången. Du tar alltså en av mördarnas dåliga ursäkt i ett förhör som sanning?
Citat:
Ja observera dock att det gäller våld inte motdemonstrationer.
Citat:
Har det hänt att alla vänsteraktivister på plats mangrant har anfallit en nazistdemonstration? Eller har det varit element i en större manifestation som angripit nazisterna?Så fort det uppstår bråk har jag aldrig påstått, hade polisen varit korrekt bemannade hade nazisterna aldrig kommit fram till demonstrationen till att börja med. I det här fallet var det extraordinära omständigheter som gjorde det försvarbart att bruka vapen.
Sen så har väl polisen i Sverige bara skjutit vänsterdemonstranter mig veterligen.

Antagligen sker vänstervåldet i högre utsträckning än högervåldet, vilket bara är logiskt. De är ju några hundra gånger fler... per capita skulle skulle jag gissa att SMR ligger långt högre än gemene vänsterorganisation i våldsanvändning.