2013-12-17, 14:09
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SceneGirl
Det är en grej jag stör mig så mycket på så hoppas nån har svaret: när jag hoppar in i random missions/race eller whatever (där jag inte är host) så skickas det ändå ut inbjudningar till alla i mitt crew och vänner. Hur stänger man av det? Är fult hur de joinar och så har jag inte ens skickat något, och fram gör allt så var jag ju inte ens hosten. Vill kunna köra med andra utan att hela mitt crew och vännerlistan blir inbjuden varje, varje gång
Man joinar automatiskt spel med vänner/crewmembers i.
Citera
2013-12-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Jag kör på PSN.

Det blir ju väldigt ofta DC, och ifall man väljer att Joina ett random job så kan man fastna i "sattelitvyn" och måste stänga av spelet med PS-knappen.

Bara jag som upplever dessa problem?
Hade det problemet med min lägenhet att den fastnar på "satellitvyn" och man inte kan gå in genom garaget. Men det verkade lösa sig när jag körde in nätverkskabeln in i baken på ps3:t. Kan vara det?
Ps3:t verkar ha lite problem med wifi när man spelar GTAO.
Citera
2013-12-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Man joinar automatiskt spel med vänner/crewmembers i.

Men jag ser ju hur det står "invited" och då är det av mig för de andra i spelet känner inte dom. Irriterande för dom att bli inbjudna så fort jag ska köra nåt
Citera
2013-12-17, 15:39
Medlem
S3ONs avatar
Kör PS3 via WiFi och har inte problemet folk beskriver om att man fastnar bland molnen.
Citera
2013-12-17, 17:55
Medlem
Storsnusarns avatar
Fan, det är ju knappt så man vill slå på och spela utifall någon jävel kastar ett par miljoner åt ens håll. Visst, det går att göra sig av med dom och fortsätta som vanligt men beroende på summan blir det ett jävla hassel.

Jag har farmat lite av dom pengarna jag haft allt som allt men aldrig glitchat medvetandes, det var en gång då en bil dubblerades i mitt garage och jag sålde ena med en 7k vinst.

Skulle tappa suget att spela helt om jag vart stenrik innan heists ens har släppts då jag försöker spela så "ordentligt" som möjligt.

Rockstar får ta tag i skiten ordentligt

MvH
Citera
2013-12-17, 18:19
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Rockstar får ta tag i skiten ordentligt
Blir spännande att se hur de ska lösa det här. Jag gissar på massbanning och att mångas karaktärer kommer försvinna.

Men jag skulle dock inte tacka nej till en mille då jag "bara" har 800k och när man blir sugen på att spränga folks bilar så känner jag mig snål.
Citera
2013-12-17, 20:10
Medlem
Har bara använt en glitch (duplicerade en köpt bil), där jag gick back 100k istället för plus Men det börjar bli riktigt jobbigt att försöka samla pengar på ett legit sätt. Att göra missions hela tiden, där jag max kan få 20k, blir ju tråkigt efter ett tag. Har i nuläget runt 300k och samlar till en Adder, men funderar nästan på att ta mig in i en moddad lobby. Någon som vet ett sätt att tjäna bra pengar snabbt, utan fusk/glitchar?
Citera
2013-12-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Har bara använt en glitch (duplicerade en köpt bil), där jag gick back 100k istället för plus Men det börjar bli riktigt jobbigt att försöka samla pengar på ett legit sätt. Att göra missions hela tiden, där jag max kan få 20k, blir ju tråkigt efter ett tag. Har i nuläget runt 300k och samlar till en Adder, men funderar nästan på att ta mig in i en moddad lobby. Någon som vet ett sätt att tjäna bra pengar snabbt, utan fusk/glitchar?

Hur tar man sig in på en moddad lobby? Och vad är skillnaden på en vanlig och en moddad?
Citera
2013-12-17, 20:48
Medlem
En grej jag aldrig fattat, hur ger man bort pengar?
Citera
2013-12-17, 23:34
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqisdis
Någon som vet ett sätt att tjäna bra pengar snabbt, utan fusk/glitchar?

Du kan ju alltid nöta Coveted om du nu inte gjort det och ledsnat. Det ger 12k och är sjukt enkelt att göra på ca 3-4 min.

Klicka upp startmenyn, gå in på Online -> Jobs -> Host Job -> Rockstar Created -> Missions -> Coveted.

Jag nötte fram ca 400k på detta sätt igårkväll och en stund idag, för att som du, köpa mig en Adder (och kunna fullmodda den)

Det går även att replaya så kör du med polare eller själv så är det bara trycka på Restart istället för att freemode'a och sen köra hela pausmenyn igen. Om du inte lirat detta uppdrag tidigare och vill ha lite tips så tveka inte på att fråga, det är väldigt enkelt men det finns vissa grejer man kan göra som får allt att gå smidigare till

MvH
Senast redigerad av Storsnusarn 2013-12-17 kl. 23:36.
Citera
2013-12-18, 08:00
Medlem
MrApproveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Hur tar man sig in på en moddad lobby? Och vad är skillnaden på en vanlig och en moddad?

Moddad lobby betyder egentligen inget, det är en spelare som har hackat. Du kopplar en dator in i maskinen och ändrar en jävla massa variabler, så om du rånar en affär t.ex. så får du runt miljarden, sen så delar han pengarna till random dudes (Som man kan göra vid rån).

Så du får bara hoppa runt bland servers och "hoppas" att det händer, har hänt mig två gånger och sitter stadigt på omkring 1 miljard
Citera
2013-12-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrApproved
Moddad lobby betyder egentligen inget, det är en spelare som har hackat. Du kopplar en dator in i maskinen och ändrar en jävla massa variabler, så om du rånar en affär t.ex. så får du runt miljarden, sen så delar han pengarna till random dudes (Som man kan göra vid rån).

Så du får bara hoppa runt bland servers och "hoppas" att det händer, har hänt mig två gånger och sitter stadigt på omkring 1 miljard

Ahhhh, då hänger jag med.

Jäklar haha, fast det kanske inte är så kul att sitta runt med en miljard? Men vad vet jag, har runt 90k, köpte precis ett garage för 87k... Trodde en lägenhet ingick (lägenheten ingick inte)

Men hur hittar man dessa moddade lobbys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in