2013-12-16, 23:36
Medlem
MisterMGMTs avatar
Klart Aina och Niklas hade sex lol. Tillvägagångasättet för hur de börjar knulla var som taget ur som en dokumentär från Animal Planet när en mindre apa lyckas smyga iväg från alpha-hanen och knullar en tjej bakom en sten haha
Citera
2013-12-16, 23:37
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Bra tuttar!
Ni som anser att det är bra tuttar, hur mycket tuttvana har ni? Riktigt fula, särskilt för att vara silikon. :/

Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Fan... jag tyckte verkligen synd om Samir. Fan inte schyst. Visst... han gjorde ett eget val när han knullade Emelie, men samtidigt så... fan så taskiga ...

Typ Niclas, från att vara the good guy till att dra iväg med Anja och hångla med henne. Sedan medvetet så särar de på Samir och Anja (låter de inte träffas osv).

Nästan så att Jeppe hjälper Samir att trycka in kuken i Emelie.

Usch, näe. Tyckte synd om paret Anja/Samir..
Inte bra för hälsan det här..
Jag tyckte Niklas gjorde det bra, han lär säkert säga det till Samir och gjorde det bara för att bevisa att det är ett spel och att han kan ligga med Emelie om han vill.

Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
De knullade INTE om man ska tro deras samtal med kameran här

http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/extramaterial/sanningen-om-aina-och-niklas

Jag tror inte att dem knullade heller, men hör jag rätt om dem säger att dem legat med 15 respektive 16 personer i sitt liv? :O Niklas är fan 29.. Bara jag som reagerar på detta?
Citera
2013-12-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Av klippet på Tv3play att döma penetrerar Samir aldrig Emelie ju? Han pullar henne men lyckas inte få upp den. Tror inte Jeppe heller fick upp den. Kolla 6.50 och 15 sek framåt och sedan sista 20 sek så ser man att samir inte ens tar av sig brallorna.. http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/fyra-deltagare-och-tv%C3%A5-lakan

jag måste faktiskt hålla med dig.
samir har hela tiden brallerna på sig.

dessutom, ca 5:45 inne i klippet hör man emelie viska "låtsas bara".
Citera
2013-12-16, 23:41
Medlem
Lindzors avatar
Niklas är ju halvgay så han knullade väl Aina i röven. Fick han det bästa av två världar.
Citera
2013-12-16, 23:46
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
Jag tror inte att dem knullade heller, men hör jag rätt om dem säger att dem legat med 15 respektive 16 personer i sitt liv? :O Niklas är fan 29.. Bara jag som reagerar på detta?

Vad är det man ska reagera på här menar du?
Citera
2013-12-16, 23:46
Medlem
Samir blir ju utspelad, Jesper alltså han styr verkligen!
Citera
2013-12-16, 23:49
Medlem
Giggsys avatar
Paulina och Emelie's föräldrar måste verkligen vara stolta över sina döttrar, haha jävla luder.
Citera
2013-12-16, 23:51
Medlem
10sekunders avatar
Vad frustrerad jag blir! Vill inte bli spoilad men blir verkligen sugen på att kolla nu när ni skriver att avsnittet är så händelserikt. Jag provade att avaktivera adblock men det går bara att se ca en minut fortfarande och blir galen på all reklam.
Citera
2013-12-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Paulina och Emelie's föräldrar måste verkligen vara stolta över sina döttrar, haha jävla luder.
Vad tror du Samir och Jespers föräldrar är?
Citera
2013-12-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Samir blir ju utspelad, Jesper alltså han styr verkligen!
Du menar väl Jeppe?
Citera
2013-12-16, 23:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vad är det man ska reagera på här menar du?

-W- är såklart en storknullare och har åkt skinnhiss med 500 damer. Minst. Med sin 30 cm FB-dase.

Samir är fan ganska skön. Lite så där omedvetet dumrolig, till skillnad från Jesper som hela tiden försöker vara rolig. "Jag hoppas hon kommer skeda med mig tihihihi"
Senast redigerad av -SchmergliN- 2013-12-16 kl. 23:58.
Citera
2013-12-17, 00:10
Medlem
dovAkins avatar
Jesper F vilken king alltså, roligare person får man leta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in