2013-12-16, 21:15
Medlem
Offgroundsroars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Förövrigt tror jag att det var vänsterextremister som själva klottrat svastikor, ett gammalt beprövat knep i hela västvärlden.
Haha, åh Flashback... you never fail to amaze me.
Citera
2013-12-16, 21:16
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Skulle tro att de anhållna nazzarna sitter för våldsamt upplopp.

Det är väl nån som greps för mordförsök?
Citera
2013-12-16, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Det är väl nån som greps för mordförsök?
Ja, men det är sannolikt den röding som knivhögg en nationalist i ryggen.
Citera
2013-12-16, 21:18
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Nej. En av figurerna som figurerar på bilderna av SMR-medlemmarna är en lirare som man kan se i varje videoklipp Motståndsmedia lagt upp på Youtube. Ta av dig foliehatten!

Det finns personer i SVP som påstår att SMR i själva verket är RF. Riktigt begåvade!
Citera
2013-12-16, 21:19
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Jag tänkte också det men sen sa polisen att det enbart var nazister som blev gripna.
Citera
Medlem
Vänta vänta..

Stödjer ni inte Helgensson som knivhögg en 15årig i ryggen flera gången?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Va inte så säker på det, det ska vara 2 knivhuggna varav den ene är nationell.
Så det kan mkt väl vara en Nationalist som sitter för grov misshandel.
Citera
2013-12-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Jag tänkte också det men sen sa polisen att det enbart var nazister som blev gripna.

polisen har sagt att det är folk gripna från båda lägren.
Citera
2013-12-16, 21:26
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metamorf242gnu
Jag känner mig längre ifrån dig som mänsklig varelse än många av dessa "rasfrämlingar".

Uppenbarligen verkar ett samhälle med en enda ras inte heller vara direkt felfritt, då avståndet mellan er och den stora majoriteten av det svenska folket är så ofantligt långt.

Givetvis kan ett samhälle aldrig bli felfritt. Vi kan däremot minska på ganska så många av felen genom att kasta ut rasfrämlingarna.
Citera
2013-12-16, 21:26
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Nej. En av figurerna som figurerar på bilderna av SMR-medlemmarna är en lirare som man kan se i varje videoklipp Motståndsmedia lagt upp på Youtube. Ta av dig foliehatten!

Det jag menar är att den fredliga demonstrationen i själva verket var iscen satt folk viste att det skulle bli drabbning kolla video klippen folk verkar inte vara så förvånade att det kommer 30 pers mot dom vart är paniken vart är kaoset? Tycker mig kunna se att båda grupper ser nöjda ut före under och efter,, tror inte barn familjerna som var där viste det men rf afa och linje 17 vet om vad som ska ske, kolla vad media rapporterar i dag barn och barn familjer tror du inte dom skulle kunna ha detta som ett försvar inframtiden?
Citera
2013-12-16, 21:27
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Jag försvarar inte SMR beteende men fattar du inte det så orkar jag fan inte förklara...

"Dödligt våld" allvarligt du ljuger och fabulerar se på filmerna. Vem högg med kniv mm? Vem har haft politisk våld på agenda i trettio år? Att du orkar.

Var glad att det är Sverige och är en kniv, hade det varit i USA hade ett handledsvapen dragits.

Dödligt våld kallar jag det eftersom det var stenkastning, en träff på ett olyckligt ställe och det är över. Känns överlag patetiskt att som anfallare av en fredlig demonstration att klaga på att den andra parten använder kniv vid reellt hot, det är inte supporterklubbar som träffas och slåss för att "det är roligt".

Självklart tycker jag samma sak om extremvänstern när de förstör demons av nazisterna och jag är medveten om att de slår för det mesta våldet.
Citera
2013-12-16, 21:28
Medlem
Offgroundsroars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Vänta vänta..

Stödjer ni inte Helgensson som knivhögg en 15årig i ryggen flera gången?
Fast nu efterfrågar du ju en form av konsekvent tänkande här... ja, du kanske inser problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in