2013-12-16, 12:14
Medlem
dukanvadets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nej, det var bara helt jävla naturligt eftersom SMR inte hade för avsikt att angripa några barn och inte heller gjorde det, så sluta lipa. En kommunistisk hatdemonstration med beväpnade våldskommunister är per definition en våldsmanifestation. Tror du att kommunismen är nån jävla fredsideologi eller? Uppbackad av den så kallade autonoma vänstern som är uttalade våldsrevolutionärer.

Här är demonstrationen smr angrep. Alla med något vett ser nog att det inte bara är en massa afa och RF där.
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp4.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/528.jpg
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/625.jpg

Och som sagt, om det var afa och rf ni var ute efter varför kom ni inte på 20årskalaset? en intressant fråga som ni verkar ha svårt att svara på...
Citera
2013-12-16, 12:17
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daslollipop
...nazisterna förstör deras samhälle med klotter...
...vanligt folk som inte orkar med den brutala rasismen/nazismen i kärrtorp.
Ja, vad fan är mångkulturella gruppvåldtäkter, rån, mord och judebolsjevikisk åsiktsregistrering och politisk AFA-våldsförföljelse av oliktänkande jämfört med det brutala nazistiska klottret. Omg.
Citera
2013-12-16, 12:22
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dukanvadet
Här är demonstrationen smr angrep. Alla med något vett ser nog att det inte bara är en massa afa och RF där.
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp4.jpg
http://rssthlm.files.wordpress.com/2013/12/karrtorp5.jpg
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/528.jpg
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/625.jpg

Och som sagt, om det var afa och rf ni var ute efter varför kom ni inte på 20årskalaset? en intressant fråga som ni verkar ha svårt att svara på...
Tycker du att jag ska berömma vuxna människor som tar med sina barn till en kommunisthyllningsmanifestation? Är man så jävla blåst att man hänger med folkmordskommunister och våldsrödingar så förtjänar man enbart förakt, det handlar inte om att vilja utsätta dom för våld vilket dom inte heller utsattes för igår. Sen ser man ju klart och tydligt att det kryllar av suspekta hentyper i 20-30-årsåldern på dom bilderna.

Jag är inte medlem i SMR så du får ställa din fråga till Motståndsrörelsen i deras tråd eller mejla till dom.
Citera
2013-12-16, 12:27
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Rensat?

Tror du att svenssons kommer att stå på vänsterns och rasfrämlingarnas sida när stunden kommer?

Hade inbördeskriget startat nästa vecka så hade det nog varit så. Men det startar inte nästa vecka.

Okej, så ni resonerar ungefär som revolutionära kommunister. "Just nu är 99% emot oss, men en vacker dag så kommer 99% vara med oss". Det ser ju ut att gå jättebra, särskilt när ni attackerar demokratiskt anordnade demonstrationer. Man brukar väl tänka att när man tar demokratin för givet så minskar stödet för den, men eftersom icke-demokratiska aktioner blir allt vanligare bland politiska extremister tror jag nog stödet för demokratin kommer öka framöver.
Citera
2013-12-16, 12:28
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Tycker du att jag ska berömma vuxna människor som tar med sina barn till en kommunisthyllningsmanifestation? Är man så jävla blåst att man hänger med folkmordskommunister och våldsrödingar så förtjänar man enbart förakt, det handlar inte om att vilja utsätta dom för våld vilket dom inte heller utsattes för igår. Sen ser man ju klart och tydligt att det kryllar av suspekta hentyper i 20-30-årsåldern på dom bilderna.

Jag är inte medlem i SMR så du får ställa din fråga till Motståndsrörelsen i deras tråd eller mejla till dom.

Helt ärligt är man så omdömeslös att man tar med barn på denna typ av demonstration så bör man inte ha vårdnaden...
Citera
2013-12-16, 12:33
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:

Du kör ju lite på det klassiska guilt by association, men argumentationsfel är ju snarare regel än undantag i dina led.

Okej, du är inte med i SMR, men du försvarar dem. Nästan ingen i tråden har försvarat vänsterextremism, ändå anklagas vi för att vara kommunister och AFA hit och dit. Skärp er jävla märkesbögnazister.

Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Helt ärligt är man så omdömeslös att man tar med barn på denna typ av demonstration så bör man inte ha vårdnaden...

Om Sverige har sjunkit så lågt att vi inte längre kan skydda fredliga demonstranter är det dags att slå ner SMR, hör ni det SÄPO? Återigen, lägg inte skulden på demonstranter, det är deras lagstadgade rätt att stå där. Det är INTE SMRs rätt att samlas i grupp utan tillstånd och slåss med knivar.
Senast redigerad av nocturne.no2 2013-12-16 kl. 12:35.
Citera
2013-12-16, 12:37
Medlem
daslollipops avatar
Citat:
Ja, vad fan är mångkulturella gruppvåldtäkter, rån, mord och judebolsjevikisk åsiktsregistrering och politisk AFA-våldsförföljelse av oliktänkande jämfört med det brutala nazistiska klottret. Omg.

Men det var ju för fan just det dom demonstrerade emot. KLOTTRET. Så varför i helvete anfalla dom?

Ni väl för fan attackera AFA på deras 20års kalas istället för kärrtorps vanliga människor som tröttnat på att nazistslöddern förstör deras samhälle. Ni verkar ha stora problem med att svara på den frågan.

Varför kärrtorp när ni inte attackerar AFA?

(Såg precis att du tydligen inte var med i SMR, men du försvarar ju deras beteende för fulla muggar så du kan svara på frågan ändå.)
Senast redigerad av daslollipop 2013-12-16 kl. 12:40.
Citera
2013-12-16, 12:37
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles26
Haha. Var du inte på plats när Jimmie Åkesson blev tårtad? Var ju massvis med mödrar med ungar i famnen eller i barnvagn där. Jag gick förbi nytorget och tänkte att det var ju kanske inte så klokt att ta med sig sina små barn dit just då men på den lilla stunden jag var i området såg jag inget annat än att alla oavsett politisk sida respekterade dessa barn och dess föräldrar och har dessutom inte hört eller läst något om att dessa blivit påhoppade hotade eller dylikt. Så för att svara på din fråga, ja SD sympatisörer tar med sig ungar på sina demos och min gissning är att dom gör det just för att det får folk som inte gillar/hatar dom att sansa sig en smula och tänka efter istället för att bara attackera direkt. Smart taktik kanske men inte särskilt snällt mot barnen.

Skrämmande. Finns det minsta risk till oroligheter tar man inte med baaaaarn...
Citera
2013-12-16, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Om Sverige har sjunkit så lågt att vi inte längre kan skydda fredliga demonstranter är det dags att slå ner SMR, hör ni det SÄPO? Återigen, lägg inte skulden på demonstranter, det är deras lagstadgade rätt att stå där. Det är INTE SMRs rätt att samlas i grupp utan tillstånd och slåss med knivar.

Jag gissar att Säpo lät denna aktion utföras, för det ger möjligheter till mer fördömanden i offentliga sammanhang.
Citera
2013-12-16, 12:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Du kör ju lite på det klassiska guilt by association, men argumentationsfel är ju snarare regel än undantag i dina led.

Okej, du är inte med i SMR, men du försvarar dem. Nästan ingen i tråden har försvarat vänsterextremism, ändå anklagas vi för att vara kommunister och AFA hit och dit. Skärp er jävla märkesbögnazister.
Naturligtvis är dom skyldiga till att frivilligt ha stöttat och deltagit i en kommunistisk hatdemonstration, det vill säga guilt by association bokstavligt talat. Om jag hade demonstrerat tillsammans med SMR hade jag inte suttit och lipat dagen efter om folk befogat menade att jag sympatiserade med dom. Hur går det med det rationella tänkandet?

Nu frågade hen varför SMR inte attackerade nån specifik rödingfest och det blir lite svårt för mig att svara på den frågan eftersom jag inte har en susning om vad SMR planerar och inte planerar i sin organisation.
Citera
2013-12-16, 12:42
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Skrämmande. Finns det minsta risk till oroligheter tar man inte med baaaaarn...
Det hela är mycket enkelt. Nästa gång stormtrupperna samlar sig för att angripa fredliga sammanslutningar, kan de väl åtminstone förvissa sig om att inga barn finns närvarande.

Det är din ståndpunkt som är skrämmande.
Citera
2013-12-16, 12:43
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Jag gissar att Säpo lät denna aktion utföras, för det ger möjligheter till mer fördömanden i offentliga sammanhang.

Hur polisen fick reda på att en motdemonstration kunde komma att äga rum kan vi bara spekulera i, och varför den informationen inte ledde till något vet vi inte heller. Men det vore idiotiskt av SÄPO att gripa SMR med annat än riktiga vapen, att åtala dem för brott mot knivlagen och förberedelse till våldsamt upplopp mha SÄPO-resurser är inte så klokt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in