2013-12-16, 00:07
Medlem
patriot8s avatar
NYTT FRÅN NORDFRONT:
https://www.nordfront.se/karma-ar-en-satkarring.smr
Citera
2013-12-16, 00:25
Medlem
otukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Har alltid varit mot nazismen , men åt andra sidan är nazismen bättre än de röda jävlarna. När nazisterna har en demonstration så blir det aldrig bråk då vänsterextrimister alltid skall hålla på. Nu blev det tvärtom och det blir ett jävla liv. Dubbelmoral jävla pajas.

När en politiker får en tårta på sig eller en låttext om att slå en politiker gul och blå sen hänga upp han i en flaggstång så är det ett hot mot demokratin. Men om en pöbel attackerar en folksamling där det finns barn och pensionärer så får de som blev attackerade skylla sig själva. Jag ska inte anklaga dig för dubbelmoral men dina värderingar visar vem du är.
Citera
2013-12-16, 00:34
Medlem
Mycket bra gjort SMR kommunister ska inte fa skrika ut sitt svenskhat oemotsagda
Citera
2013-12-16, 00:49
Medlem
Oprovocerat våld mot barnfamiljer kan gott få försvaras.

Hade gärna knivhuggit den som stod för ett sådant våld, oavsett bakgrund. Att det är maskerade nazister är inte precis någonting som förändrar saken.

En farlig idiot är en farlig idiot. Idiotens åsikter är mindre relevanta i en nödsituation.
Citera
2013-12-16, 01:41
Medlem
HerrVesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lococco
0,3 % maskerade huliganer bestämmer inte vad som är Sverige eller Svenskt. Svensk eller invandrare är inte heller raser. Tillbaka till skolbänken med dig.
Din käft skriver ut checkar som ditt intellekt inte kan betala.

Om du vänder dig emot rasbegreppet så har du att göra, ordet ras finns omnämnt både i SAOL, deklarationen för mänskliga rättigheter och svensk lag.

Jag har heller inte påstått att "invandrare" är en ras. Faktum är att jag inte nämnt ordet ras alls. Jag har nämnt rasism. Om du påstår att rasism inte finns så kanske du ska upplysa SAOL och alla debattörer i samhället som påstår att rasism existerar och är ett begrepp.
Citera
2013-12-16, 04:18
Medlem
pellesvansloess avatar
Modiga nassar som ger sig på ett fredligt demonstrationståg bestående av invånare i alla dess former i Kärrtorp.

Det gjorde ni bra, hoppas era mödrar är stolta
Tyvärr kommer nog våldet från både vänstern och högern trappas upp, det blåser verkligen högervindar i Sverige just nu med SD i riksdagen och nazister på gatorna.. Fyfan säger jag bara!
Citera
2013-12-16, 04:19
Medlem
Har inte orkat läsa igenom alla kommentarer, men kände ändå att jag vill inflika lite från nån tidig kommentar att arrangörerna får ta på sig ansvaret då de låter extremister gå med. Samt att dessa varit beväpnade och inte hade fredliga avsikter...

Jag förstår inte riktigt det resonemanget. Visst, att gå beväpnad till en demo, är väl ingen hit, men med facit i hand så var det ju just det. En bra grej. Att säga att man attackerar en demo för att "en viss gruppering" har gått ut innan med att de ska stödja demon, och sedan skylla det på arrangörerna är ju hur dumt som helst. Tror ni på allvar att "svensson" kommer be folk att inte gå med för att någon hotat en del av demo-deltagarna. Det är som att få fotbollssupportrar att inte gå på matchen för det kan bli stökigt. Och sedan säga till folk att de får skylla sig själva... Eller jag vet inte.

Hade demon inte blivit attackerad hade det inte blivit något tumult och någon misshandel eller knivskärning. Så man får väl säga att beväpning var ett bra självförsvar ändå. Sedan kan man ju önska att när grupperingar ska drabba samman så kunde det ju få ske på fotbollsmanér, med bestämd plats och tid, och regler... Eller så kan man bara åka hem och skjuta ner varandra. Vilket som funkar för mig, men inte på öppen gata bland folk som inte har med saken att göra.

Ska bli spännande och följa våldsspiralen efter detta. Och jag är lite småbitter att jag är småbarnsförälder och har någon att ha ett ansvar gentemot. Ibland så snurrar tankarna iväg....
Citera
2013-12-16, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Tufft av "nassarna" att ge sig på ett fredligt demonstrationståg innehållande barn, kvinnor o gamlingar. De små svinen var givetvis beväpnade också samt maskerade, så att ingen kunde se deras fula trynen.
Tufft av vänstern att ge sig på Kvinnor,barn och gamlingar när SD/SDL/SDU och SvP demonstrerade. Dra åt helvette din din djävla idiot!
Citera
2013-12-16, 04:22
Medlem
BajsBabians avatar
Varför blir inte officiella talespersoner för "revolutionära" blöjfronten och andra rasister uppsökta i anslutning till sina hem och blir grovt misshandlade?

Är ni militanta nationalister rädda för dom eller?
Citera
2013-12-16, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Intressant att bonnläppshögern försöker. Hur misslyckad är man om man rusar in i ett demonstrationståg (fullt av barn, pensionärer och vanliga familjer) med kniv och sedan själva blir knivskurna? Självhatande oxymorons till mähän

Ni som gnäller på Expressen bör sluta med en gång, för ert anseendes och självrespekts skull. I det här området har nazister verkat. Som motreaktion samlar medborgarna sig och markerar klart och tydligt att nassesvin inte är välkomna. Alltså har det inget med Expressen att göra. Att ni ens försöker få det vinklat åt de hållet jämte med att själva försöka övertyga er själva om det är löjligt. Sluta upp med tramset. Läs på istället.

Inga nazister i mitt Sverige.
Nu var det Aftonbladet som var för nazismen i Sverige. Sen tror jag inte en sekund på att Aftonbladets fotsoldater attakerade barnvagnar i tåget i dag. Utan snarare våldsvänstern som provocerade fram ett slagfält.
Citera
2013-12-16, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin88
Vi är väl ändå överens att nazisterna kastade projektiler som flaskor, bengaler och knallskott mot en folksamling där de måste ha sett att det befann sig kvinnor, barn och äldre?
Är vi det?
Citera
2013-12-16, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HingmanHigh
Nu var det Aftonbladet som var för nazismen i Sverige. Sen tror jag inte en sekund på att Aftonbladets fotsoldater attakerade barnvagnar i tåget i dag. Utan snarare våldsvänstern som provocerade fram ett slagfält.

Hahaha, provocerade fram ett slagfält? SMR kom för helvete beväpnade med knivar, bengaler, knallskott, slagträn och sköldar? Vad pratar du om?

Citat:
Ursprungligen postat av HingmanHigh
Är vi det?

Har du kollat videos? Är du blind?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här