2013-12-15, 19:36
Bannlyst
Jag har börjat min diet nu och jag ligger på 250mg cutmix (Tren A 75/ Mast 75/ Testo Prop 100) e2d.
Nu har jag 2frågor:

Varför gör det så satans ont att sätta det här om man jämför med andra prepp? Är det pga teston eller trenen??

Jag låg innan på 1gram testo E i veckan och gick över till den här kuren. Skulle jag kunna lägga till lite nolva tex 10mg/ed för att sänka östrot från den förra kuren? Kommer det att försämra resultaten om jag lägger till det??

Mvh X2theZ
Citera
2013-12-15, 19:55
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Ändå 3 dubbla han sitt testo i veckan!! 250 e5d är väl att föredra men inte Fan är det bortkastat med ew

om vår kära walle har 30 nmol/l och börjar sätta 250mg e7d, kommer det öka med 300%? även om det är så, vilket jag betvivlar, kommer han inte växa 3 gånger bättre och han blir fortfarande nedstängd.

men han ska alltså bli en nedstängd brottsling som riskerar infektioner (något säger mig att walle har svårigheter) och dessutom sätter sin karriär på spel? för vad, 5hg muslker?

killen har noll ansvarskänsla och kan ingenting vafan det kommer gå åt helvete. walle köp kvarg istället .
Senast redigerad av civilpolisen 2013-12-15 kl. 20:31.
Citera
2013-12-15, 20:02
Medlem
Tänkte köra en cutstack till våren/sommarn och slänga in winnar. Funkar det att slänga in eq? Hur mycket ska man köra 300-600mg?

Mvh
Citera
2013-12-15, 20:34
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Finns det nån lag på hur lång en kur ska vara?
Du verka allmänt dryg

Nej, men rekommendationer.

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Du verkar ofta va rätt dryg mot folk. Varför bryr du dig om att ens skriva om du inte vill ge dem konstruktiv kritik istället? Verkar ju som att du inte är redo för forum.

Till TS: 10v Testo E eller propp (om du vill binda mindre vätska å inte oroar dig för fler stick) kommer ge dig bra resultat förutsatt att du tränar bra, äter rätt (kolhydraterna kommer leda till att du binder mer vatten så balansera efter smak och tycke? Det kommer ju ändå släppa sen) samt ordentligt med regelbunden sömn så ska du se att det kommer gå fint.

Inte meningen att vara dryg, men gav jag inte honom konstruktiv kritik? Med tanke på hans(även andras) historik och hans frågeställningar går det ju inte att ge honom ett seriöst svar. Killen borde inte kura och folk borde inte uppmuntra personer som inte har koll på något att kura heller. Det tycker jag iaf.
Citera
2013-12-15, 20:35
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
om vår kära walle har 30 nmol/l och börjar sätta 250mg e7d, kommer det öka med 300%? även om det är så, vilket jag betvivlar, kommer han inte växa 3 gånger bättre och han blir fortfarande nedstängd.

men han ska alltså bli en nedstängd brottsling som riskerar infektioner (något säger mig att walle har svårigheter) och dessutom sätter sin karriär på spel?

killen har noll ansvarskänsla och kan ingenting vafan det kommer gå åt helvete. walle köp kvarg istället .

Hur han är har jag ingen aning om. Finns säkert de som kurat med mindre koll...

Jag räknade på ca 50 nmol. Tillsätter han 250 syntetiskt testo e ew har han ca 165 extra testo
Vilket fungerar att bygga på som första kur
Citera
2013-12-15, 20:39
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Nej, men rekommendationer.

Inte meningen att vara dryg, men gav jag inte honom konstruktiv kritik? Med tanke på hans(även andras) historik och hans frågeställningar går det ju inte att ge honom ett seriöst svar. Killen borde inte kura och folk borde inte uppmuntra personer som inte har koll på något att kura heller. Det tycker jag iaf.

Dock är inte 10 v fel alls i sin första runda på testo e. o 6-7 v på propp
Citera
2013-12-15, 20:42
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Hur han är har jag ingen aning om. Finns säkert de som kurat med mindre koll...

Jag räknade på ca 50 nmol. Tillsätter han 250 syntetiskt testo e ew har han ca 165 extra testo
Vilket fungerar att bygga på som första kur

"extra", han blir ju nedstängd och då blir det inte mycket av den egna produktionen kvar. allt testo han injicerar blir ju inte heller fritt testo. det blir skitdålig nettovinst för stora risker.

att walle ska kura är som att springa över en motorväg för 5kr rabattkupong. mest troligt smäller han och om han mot förmodan klarar sig så har det ändå inte gett något.
Senast redigerad av civilpolisen 2013-12-15 kl. 20:44.
Citera
2013-12-15, 20:49
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
"extra", han blir ju nedstängd och då blir det inte mycket av den egna produktionen kvar. allt testo han injicerar blir ju inte heller fritt testo. det blir skitdålig nettovinst för stora risker.

att walle ska kura är som att springa över en motorväg för 5kr rabattkupong. mest troligt smäller han och om han mot förmodan klarar sig så har det ändå inte gett något.
Extra va fel ordval. Men du borde fattat. Då jag skrev 3 ggr så mkt i förra inlägget.

Har han 50 o han stängs ner har han ju ca 165 tillsatt kvar. Alltså ca3 ggr då mkt som ren

. Nä allt bli inte fritt testo som han sätter .Du är rätt trög va?! Jag skrev ju att han har 165 testo kvar av 250 som han sätter.
Citera
2013-12-15, 20:56
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Extra va fel ordval. Men du borde fattat. Då jag skrev 3 ggr så mkt i förra inlägget.

Har han 50 o han stängs ner har han ju ca 165 tillsatt kvar. Alltså ca3 ggr då mkt som ren

. Nä allt bli inte fritt testo som han sätter .Du är rätt trög va?! Jag skrev ju att han har 165 testo kvar av 250 som han sätter.

det var estern ditt cp? . eller bygger han muskler av den också.. men sen blir det, som du inte fattar, inte fritt testo av allt. om jag säger att 500mg inte ger dubbelt så mycket som 250mg, fattar du bättre då?
Citera
2013-12-15, 21:13
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
det var estern ditt cp? . eller bygger han muskler av den också.. men sen blir det, som du inte fattar, inte fritt testo av allt. om jag säger att 500mg inte ger dubbelt så mycket som 250mg, fattar du bättre då?

jag har tagit bort estervikten ditt cp....Kom med en förklaring så ska jag rätta dej sen
Citera
2013-12-15, 21:37
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
jag har tagit bort estervikten ditt cp....Kom med en förklaring så ska jag rätta dej sen

reglerat för spill och ester, tror enanth har ca 70% testo.
(250x0,8)x0,7=140mg

allt testo bundet till SHGB blir inte fritt testo, så walle får nu ännu mindre än 140mg. muskelbildningen styrs av så många faktorer och en så dålig kur kan aldrig vara värd riskerna. och hur mycket får han ut av kuren om han inte (antar) har råd med bra mat.
Citera
2013-12-15, 21:43
Medlem
Citat:
reglerat för spill och ester, tror enanth har ca 70% testo.
(250x0,8)x0,7=140mg

allt testo bundet till SHGB blir inte fritt testo, så walle får nu ännu mindre än 140mg. muskelbildningen styrs av så många faktorer och en så dålig kur kan aldrig vara värd riskerna. och hur mycket får han ut av kuren om han inte (antar) har råd med bra mat.

Är dessutom inte rätt med 70% testo på Ena, det är 74% på Prop och Ena cirka 55%..

Sen kostar det ju bara 45kr/vecka, säg 50kr/vecka så har man verktyg också, för att sticka 1ml E7D. Så kostnaden är löjlig att nämna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in