2013-12-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos90
Vem ska jag byta Aubameyang mot han funkar inte alls för mig här är laget http://www.futhead.com/14/squads/3776246/
Heung-Min SON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-12-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Heung-Min SON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han har jag faktiskt på bänken men hur funkar hans work rates ihop med Mlapa?
Citera
2013-12-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos90
Han har jag faktiskt på bänken men hur funkar hans work rates ihop med Mlapa?
Jag spelar med Auba och Son och jag tycker att det går mestadels bra, hade dock en period igår som jag torskade typ 7 matcher irad, men det var jag som inte spelade bra.

Heung's workrates är ju okej, det skulle varit perfect om han hade "Tries to Beat Offside Trap"
Det ända med Heung är att jag hade lite problem med hans skott.. Men det var under den "dåliga formen" haha.
Citera
2013-12-15, 13:45
Bannlyst
Funderar på att köpa in detta och lira det fram tills jul. Något som bör ändras?
http://www.futhead.com/14/squads/3491183/
Citera
2013-12-15, 13:49
Medlem
Darkcheeses avatar
Falcao eller Lewandowski? Har 150k och ska bygga ett lag med någon av dem i det.
Citera
2013-12-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Funderar på att köpa in detta och lira det fram tills jul. Något som bör ändras?
http://www.futhead.com/14/squads/3491183/

Jag har testat Pato, Costa och Lima, och personligen så gillade jag Costa minst av dem tre. Visst att han kanske har en jävla styrka, men jag tyckte han kändes väldigt klumpig att lira med. Vet inte om du har testat Costa innan, men Pato och Lima var en dödlig/rolig duo för mig.
Citera
2013-12-15, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Jag har testat Pato, Costa och Lima, och personligen så gillade jag Costa minst av dem tre. Visst att han kanske har en jävla styrka, men jag tyckte han kändes väldigt klumpig att lira med. Vet inte om du har testat Costa innan, men Pato och Lima var en dödlig/rolig duo för mig.

Japp har testat Costa innan! Håller med dig om att han känns jävla klumpig, men samtidigt gjorde han ändå mycket mål!
Men kommer ha detta andralaget samtidigt: http://www.futhead.com/14/squads/3491240/
Och beroende på hur spelare presterar så kommer dom gå upp och ner mellan lagen. Och där finns ju Lima som alternativ
Senast redigerad av BendingSwine 2013-12-15 kl. 14:01.
Citera
2013-12-15, 14:02
Medlem
Citat:
Japp har testat Costa innan! Håller med dig om att han känns jävla klumpig, men samtidigt gjorde han ändå mycket mål!
Men kommer ha detta andralaget samtidigt: http://www.futhead.com/14/squads/3491240/
Och beroende på hur spelare presterar så kommer dom gå upp och ner mellan laget. Och där finns ju Lima som alternativ

Mål gjorde han en hel del, men efter ett tag så tröttnade iaf jag lite
Dåså, då äre bara köra. I första laget hade jag nog inte gjort någon ändring, men i andra laget hade jag satt in Osvaldo istället för Fernandinho. För mig var han riktigt bra!
Citera
2013-12-15, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Mål gjorde han en hel del, men efter ett tag så tröttnade iaf jag lite
Dåså, då äre bara köra. I första laget hade jag nog inte gjort någon ändring, men i andra laget hade jag satt in Osvaldo istället för Fernandinho. För mig var han riktigt bra!

Ja har spelat med Osvaldo innan, och han var ju snabb och teknisk och allt sånt. Men han var bara så fruktansvärd klen :O 36 i strenght liksom

E: Men den stora frågan är fortfarande, hur mycket förlorar jag på att köpa idag och sälja om 10 dagar, typ? Hur mycket hinner spelarna droppa på den tiden. Har du någon hypotes?
Citera
2013-12-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Falcao eller Lewandowski? Har 150k och ska bygga ett lag med någon av dem i det.
Falken
Citera
2013-12-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ja har spelat med Osvaldo innan, och han var ju snabb och teknisk och allt sånt. Men han var bara så fruktansvärd klen :O 36 i strenght liksom

E: Men den stora frågan är fortfarande, hur mycket förlorar jag på att köpa idag och sälja om 10 dagar, typ? Hur mycket hinner spelarna droppa på den tiden. Har du någon hypotes?

Det är visserligen hans nackdel, tyvärr.

Nu har inte jag spelat FUT tidigare år så har ingen koll på marknaden på FUT13, men hade jag haft så mycket coins som du verkar ha så hade nog inte jag tagit risken att köpa ett lag för den summan så nära inpå TOTY. Det är ju sjukt svårt, följer man exempelvis Neymar's prisutveckling på PS3 som jag spelar på, så har han legat på allt mellan 330 000-360 000 de senaste 72h så det är ju ganska oförutsägbart.
Citera
2013-12-15, 14:42
Medlem
likeets avatar
Är det värt att uppgradera sig till IF jesus navas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in