2013-12-15, 12:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Den undersökning av fyndplatsen som gjordes av trådmedlemmar...vad kom ni fram till? Att det behöves terrängfordon? Jag har uppfattat att det tydligen även kartlagts när denna väg röjdes? Finns denna uppgift bland de officiella?
Jag kom fram till att vägen var farbar för en Hyundai Tucson när jag var där efter fyndet. Enligt aktbilaga 20 röjdes vägen i september 2011.
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
176 män.
(FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid

Ge och ta de maskade.

Så det fanns maskning Så nu kan Q sluta att fråga mig om detta då.
Lite logisk slutledningsförmåga...så:
När kan vi tänka oss att denna lista fanns sammanställt? Om jag nu bara tänker efter nu så borde den ju rimligtvis vara med i den del av slasken som vissa här har tillgång till då de hänvisar till den och kan ha räknat antalet kontakter? För om den fanns utredd skulle ni ju inte ha tillgång till de uppgifter eller hur? Slutligen så har den ju bevisningen funnits till advokatens förfogande enligt förhörsuppgifter som vi tidigare sett på tråden för det är samma slask som berörs.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nix, 60 är maskade och många är inte män i resterande lista.
Det man ska fråga sig är väl ändå om kontakterna är relevanta juli 2010-.

Här måste jag hålla med. Av de omaskade så är 19 kvinnor av de 195 totalt.
Det skulle tyda på att ca. 10% av kontakterna är kvinnor.

176 minus 10% är cirka 160 kontakter av manligt kön

Då förutsätter jag att GreathDeath, Cyborg etc. är av manligt kön.
Citera
2013-12-15, 12:42
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
När kan vi tänka oss att denna lista fanns sammanställt? Om jag nu bara tänker efter nu så borde den ju rimligtvis vara med i den del av slasken som vissa här har tillgång till då de hänvisar till den och kan ha räknat antalet kontakter? För om den fanns utredd skulle ni ju inte ha tillgång till de uppgifter eller hur? Slutligen så har den ju bevisningen funnits till advokatens förfogande enligt förhörsuppgifter som vi tidigare sett på tråden för det är samma slask som berörs.

Men slasken krävs inte för att se kontakterna. Det finns i bilagan som Hansson försökte hemlighålla genom att sätta sekretessprövning på bilagan. Jag har den och många andra i tråden. Aktbilaga 39.
Så det är bara tramssvammel om kontakterna. Det är en pinsam historia med noll värde.

Kundservice är nog av manligt kön också skulle jag tro i denna listan.
Några få nicknamn från internet sen resten vanliga namn. Pinsamma fantasier utan grunder.
Citera
2013-12-15, 12:43
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag kom fram till att vägen var farbar för en Hyundai Tucson när jag var där efter fyndet. Enligt aktbilaga 20 röjdes vägen i september 2011.

Var du så noggrann att du till med hade rätt bilmärke som du körde och undersökte detta?
Citera
2013-12-15, 12:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Det är du som påstår att man undanhållit information för HR och HD. Jag ifrågasatte det.
Det är du som skall fram med en källa.
Information undanhölls advokat Hansson: (FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid. Det står inget i resningsansökan om smygmobilen. Kvarnsten undanhöll info om den i HR 2011: https://soundcloud.com/john-quarrel/p-k-i-hr
Citera
2013-12-15, 12:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du påstod osant att namn i slaskens innehållsförteckning var maskade. Har listan sammanställts?
Citera
2013-12-15, 12:46
Medlem
Sailfishs avatar
Citat:
Varför kan inte svarta pengar sättas in i fonder? Sedelfärgen skiljer sig inte åt.

Eftersom hon hade sina pengar i just fonder, så är det ett bevis mot att hon skulle ha 100,000kr i en skrivbordslåda. Det förstår du väl?
Citera
2013-12-15, 12:47
Medlem
Citat:
Åklagaren följde alltså inte lagen. (FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid

På vilket sätt följde åklagaren inte lagen? Har du gjort en anmälan?
Fnurras virriga inlägg duger inte som källa.

Det verkar som om även du griper efter halmstrån nu. Börjar du föregå en fällande dom?
Citera
2013-12-15, 12:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Var du så noggrann att du till med hade rätt bilmärke som du körde och undersökte detta?
Nej, jag gjorde en bedömning. Jag kunde inte köra in, vägen var spärrad med en kedja.
Citera
2013-12-15, 12:49
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailfish
Eftersom hon hade sina pengar i just fonder, så är det ett bevis mot att hon skulle ha 100,000kr i en skrivbordslåda. Det förstår du väl?

Sinnesförvirrat om dessa pengarna. Man behöver inte ta ut pengar om man har kontanter hemma.
Sen behöver man inte ta ut kontanter eftersom visa kort eller mastercard är gångbart i hela världen,.

Så smart är Fidde, och sen är han ju så jävla smart att han inte vet att mobiltelefoner finns under masterna och kan alltså pejlas. Idioten tänkte lite för mycket på pengar och plundrade och stal efter han mördat Marina. Man mår illa .
Citera
2013-12-15, 12:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailfish
För det behöver inte FS ha avsiktligt ljugit. Han kan ha vetat att pengarna fanns, men inte exakt var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in