Citat:
Ursprungligen postat av
CriticalAcclaim
Inte en enda. Har köpt alla mina FIFA Points från spelet. Det enda jag kan tänka mig är att något gått galet när de donat med ett gammalt case jag hade. Köpte points för någon månad sedan. Pengar drogs, men jag fick aldrig några points, vilket gjorde att jag öppnade ett case hos deras support. Några dagar senare dök de upp utan att jag fick något svar från supporten. Häromdagen (x antal veckor senare) kom ett mail där de sa att de behövde ytterligare bevis (skärmdump) på att jag betalat för points för att kunna hjälpa mig. Vet inte om de vid sådana fall inaktiverar kontot i väntan på detta. Stod dock ingenting om det i mailet vilket får mig att tro att det beror på någonting annat.
När jag köpte fifapoints lagom till ps4-releasen! så fick inte jag heller mina points! kontaktade en game advisor som bad mig vänta 24 h innan ja skulle kontakta dom igen ifall pointsen kommit in på konto! Men icke. Så skrev till dom igen! tror jag pratade med 5 olika game advisor, jag fick skicka bild så dom kunde se att dom dragit i detta fall (729spänn) och jag skickade! Men det var inte tillräckligt tyckte dom dom ville se "kvitto" som står klart o tydligt att dom tagit cash! Men fick aldrig sådant kvitto

var fett orolig där att ja inte skulle få mina points! Men nu i veckan 2 veckor senare fick jag bägge 12 k fifa points och cashen som ja pyntade tillbaka ! Så man får tack dom så mkt ^^