2013-12-15, 09:09
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Fan så trött jag blir. Fick tag på en game advisor som kunde se all min historik och att jag köpte FIFA Points så sent som i fredags. Ändå har mitt konto av någon anledning statusen inaktiv, så nu måste jag ringa någon jävla support i morgon. Gah! Halvskraj för att mitt konto med 3,3 miljoner nu ska vara borta

har du hållt på med skumma affärer?
Citera
2013-12-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
har du hållt på med skumma affärer?

Inte en enda. Har köpt alla mina FIFA Points från spelet. Det enda jag kan tänka mig är att något gått galet när de donat med ett gammalt case jag hade. Köpte points för någon månad sedan. Pengar drogs, men jag fick aldrig några points, vilket gjorde att jag öppnade ett case hos deras support. Några dagar senare dök de upp utan att jag fick något svar från supporten. Häromdagen (x antal veckor senare) kom ett mail där de sa att de behövde ytterligare bevis (skärmdump) på att jag betalat för points för att kunna hjälpa mig. Vet inte om de vid sådana fall inaktiverar kontot i väntan på detta. Stod dock ingenting om det i mailet vilket får mig att tro att det beror på någonting annat.
Citera
2013-12-15, 09:50
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Inte en enda. Har köpt alla mina FIFA Points från spelet. Det enda jag kan tänka mig är att något gått galet när de donat med ett gammalt case jag hade. Köpte points för någon månad sedan. Pengar drogs, men jag fick aldrig några points, vilket gjorde att jag öppnade ett case hos deras support. Några dagar senare dök de upp utan att jag fick något svar från supporten. Häromdagen (x antal veckor senare) kom ett mail där de sa att de behövde ytterligare bevis (skärmdump) på att jag betalat för points för att kunna hjälpa mig. Vet inte om de vid sådana fall inaktiverar kontot i väntan på detta. Stod dock ingenting om det i mailet vilket får mig att tro att det beror på någonting annat.

När jag köpte fifapoints lagom till ps4-releasen! så fick inte jag heller mina points! kontaktade en game advisor som bad mig vänta 24 h innan ja skulle kontakta dom igen ifall pointsen kommit in på konto! Men icke. Så skrev till dom igen! tror jag pratade med 5 olika game advisor, jag fick skicka bild så dom kunde se att dom dragit i detta fall (729spänn) och jag skickade! Men det var inte tillräckligt tyckte dom dom ville se "kvitto" som står klart o tydligt att dom tagit cash! Men fick aldrig sådant kvitto var fett orolig där att ja inte skulle få mina points! Men nu i veckan 2 veckor senare fick jag bägge 12 k fifa points och cashen som ja pyntade tillbaka ! Så man får tack dom så mkt ^^
Citera
2013-12-15, 10:50
Bannlyst
Vad tror ni om detta laget? http://www.futhead.com/14/squads/3748773/
Citera
2013-12-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Vad tror ni om detta laget? http://www.futhead.com/14/squads/3748773/
Det skulle väl vara jävligt mycket mer nice med Schwini än IF Moutinho?
Alla får ändå full kemi.
Citera
2013-12-15, 11:06
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
varför inte marcelo och alves?

Anledningen till valet av Maxwell - Fernandes är att Willian, Thiago Silva och Hulk får 10 i kemi. Dessutom har Fernandes bra workrates och är bra på hörnor.
Citera
2013-12-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baxter.Stockman
Anledningen till valet av Maxwell - Fernandes är att Willian, Thiago Silva och Hulk får 10 i kemi. Dessutom har Fernandes bra workrates och är bra på hörnor.
du vet om att det inte spelar någon roll om spelaren har 9 eller 10 kemi då de efter 10 matcher får loyalty bonus?
Citera
2013-12-15, 11:34
Medlem
Bästa billiga CAMen i serie A ???

Spelar med Guarin och Hamsik nu men får ingen av dom att fungera bra :/ lirar 3-5-2
Citera
2013-12-15, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Spelar med Guarin och Hamsik nu men får ingen av dom att fungera bra :/ lirar 3-5-2
Hernanes är det självklara valet!
Citera
2013-12-15, 11:46
Bannlyst
Citat:

Hernanes.
Citera
2013-12-15, 11:46
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:

IF Guarin är otroligt bra som CAM.
Citera
2013-12-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
IF Guarin är otroligt bra som CAM.
Guarin har ingen IF...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto