Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Så du medger att det inte är sant att skottkärran saknades.
Du påstod att mamma L har sagt att skottkärran saknades, och att Marina blev skjuten i bakhuvudet. Jag tycker att du ska belägga detta innan du fortsätter med fler påståenden och frågor. Det är inte bra när folk kommer med obelagda påståenden och försöker skapa trådsanningar. Det stör diskussionen.
Det kan ha varit två man som bar ut ur huset, och sedan kördes paketet i bil till FP. Sigges väg röjdes 2011. Var den framkomlig innan med vanlig personbil, eller krävdes det terränggående fordon? Marinas koreanska bil och Lupon hade inga spår av att ha gått i terräng.
Och på vilket sätt skiljer sig mina teorier från dina? Jag försöker inte skapa trådsanningar eller skapa ett försvar för FS. Finns skottkärran kvar hade jag väl fel i det avseendet. Det erkänner jag omedelbart. Det intressanta är varför FS propsar på att det ska köpas en ny då det redan finns en.
Din teori med två män. Hade hon en dubbeldejt? Enligt er så var det ju det, dejten, som var anledningen att han skulle sitta på en gravsten en hel natt. Eller tänker du att oddsen är höga för att de ska ha kommit förbi andra förövare just denna natt då FS var borta?
Sigges väg: Om jag förstått det rätt så användes denna väg flitigt av sportfiskare och jag utgår från att detta även gjordes före 2011.
Och för att klargöra en sak så har jag inte vigt mitt liv åt att lusläsa fuppen och all annan material, för jag har ett jobb att sköta och ett liv också.