Citat:
Ursprungligen postat av
Since88
Ja men eller hur!
Babyshambles är ju aktuella med nytt album och jag har nästan räknat in dom redan hit!
Det vore konstigt om dom inte blir bokade ( det är väl mitt hjärta som pratar nu )
Libertines är ju enbart en våt önskedröm, så jävla tråkigt att man inte kunde ta sig till reading vid återföreningen...
Däremot alla andra banden är jävligt aktuella och bag tycker nog någon eller några borde bli bokade ändå!
Ja, ett av deras bästa album också.. Om kanske inte till och med deras bästa hittills. Gillar den skarpt!
Vore konstigt om de inte kommer till Sverige ändå tycker jag. Men det är en bokning som säkert Putte I Parken är extremt sugen på!
Ja, The Libertines kommer vi nog aldrig få se i Sverige är jag rädd för. Vore det sjukaste någonsin att få se dem, oavsett var på jorden det skulle ske.
Citat:
Ursprungligen postat av
hocuspokus
Var inte han på bråvalla iår? Tror ni att dom bokar albin två år i rad? Känns inte som det ultimata för mig.
Mando Diao är ju (tyvärr) bokad till nästa år igen. Så att Albin blir bokad två år irad är inte någon omöjlighet. Förvisso kommer ju Mando Diao att köra ett helt annat material.
Vore kul med något nytt. Är inget större fan av repriser faktiskt.