2013-12-13, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
De klara artisterna är:

David Guetta
Alesso
Dada life
Nause
Adrian Lux

Och en "hemlig gäst"

Hur vet du detta?
Citera
2013-12-13, 09:56
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Riktigt tråkigt att Stoxa inte blir av 2014. Leder till att blir ett år av en kombinationsfestival, Bråvalla/Stoxa, för att inte popkidsen ska lockas iväg nån annanstans innan Stoxa gör comeback 2015. Blir nån form av mellanmjölk för att locka alla och jag oroar mig för att det kommer bli som vilken mainstreamfestival i Sverige som helst och inte som den Bråvallafestival jag älskade i år.

Hoppas självklart jag har fel.

Är det ens möjligt för Bråvalla att bli mer mainstream än vad den var i fjol menar du?

(Menar inte att detta är negativt, bara undrar).

Gällande dagens släpp: långt i från min kopp te, men släpper de Daft Punk skulle jag jubla. Från den typiska EDM-scenen skulle jag kunna tänka mig att se Alesso.
Senast redigerad av SlumvilleSunrise 2013-12-13 kl. 09:58.
Citera
2013-12-13, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlumvilleSunrise
Är det ens möjligt för Bråvalla att bli mer mainstream än vad den var i fjol menar du?

(Menar inte att detta är negativt, bara undrar).

Menade mest att de flesta svenska festivaler som står och faller kör medelvägen med pop och mjukare rock/indie, medan Bråvalla förra året hade en tydlig riktning mot Rock/metal och till stor del EDM.
Citera
2013-12-13, 10:00
Medlem
rrambois avatar
Bråvalla la ut bilden på Twitter och tog bort den 5 sekunder senare.. Titta länken!

http://www.ladda-upp.se/bilder/sxuyvcpdsrksqs/
Citera
2013-12-13, 10:07
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Bråvalla la ut bilden på Twitter och tog bort den 5 sekunder senare.. Titta länken!

Antingen är det fake (tänker på att den inte ser ut som dom andra 2 bilderna som akterna har presenterats på) eller så ska jag kaskadspy nu istället för att käka frukost. Hur jävla tråkig får man blir. Guetta? Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag tänker göra för att undgå honom. Hur kan festivaler boka honom?!?!!?!?!?!?

Dada Life är nice dock!
Citera
2013-12-13, 10:07
Medlem
Citat:

Om det stämmer är det ju tråkigt, men säkert kul för många.
Citera
2013-12-13, 10:10
Medlem
Marquesos avatar
Allting med den där bilden ser fejk ut.
Citera
2013-12-13, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso

Hoppas du har rätt
Iofs är Daft Punk och Prodigy det enda jag vill ha i denna genre, och det är väldigt liten chans. Men hoppas kan man ju.
Citera
2013-12-13, 10:13
Medlem
rrambois avatar
Är också extremt kritisk mot bilden men bråvalla la som sagt ut bilden på Twitter och de tog snabbt bort den.
Citera
2013-12-13, 10:15
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Hoppas du har rätt
Iofs är Daft Punk och Prodigy det enda jag vill ha i denna genre, och det är väldigt liten chans. Men hoppas kan man ju.
Det är ju bara att kolla på bilden och jämföra med tidigare. Helt annorlunda bakgrund, annan storlek på punkterna, namnet inte i linje o.s.v.
Sen är väl inte bokningarna helt omöjliga, men Guetta känns ju korkat att boka eftersom han kör på Summerburst två gånger om. Och ett SHM-namn skulle inte bara "hintas" om. Antar jag.
Citera
2013-12-13, 10:15
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso

Japp, loggan sitter för högt upp. För lite mellanrum mellan punkterna och texten. Guetta står för högt upp.

Antingen är det ett tidigt utkast av bilden. Eller så trollar snubben ovan. Bilden är katastrofalt utformad och bryter mot de enklaste grundreglerna i grafisk design.
Citera
2013-12-13, 10:16
Medlem
Fan. Pearl jam är klara för friends arena 28 juni. Bråvallas sista dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in