2013-12-12, 12:23
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovasen
Är kings of leon en headline ? Kan det inte vara va ?

På samma fråga på facebook svarade Bråvalla precis:

"Som det ser ut nu så är Iron Maiden den enda headlinen som vi har släppt"

Grymt spännande svar ! KOL är verkligen ingen headline imo... Men dom är ju ändå rätt stora och brukar vara högst på affischen när dom gästat Sverige tidigare. Man undrar ju verkligen vad Bråvalla har för äss i rockärmen !
Citera
2013-12-12, 12:23
Medlem
dafuqups avatar
Tar tillbaka vad jag sa då. Men fyfan vad tråkigt släpp helt ärligt.
Citera
2013-12-12, 12:25
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned

Grymt spännande svar !

Åh jävlar! Nu blev jag sjukt taggad, tar tillbaka mina föregående kommenterer isåfall. Detta kan bli oerhört spännande
Citera
2013-12-12, 12:27
Medlem
Citat:

Grymt spännande svar ! KOL är verkligen ingen headline imo... Men dom är ju ändå rätt stora och brukar vara högst på affischen när dom gästat Sverige tidigare. Man undrar ju verkligen vad Bråvalla har för äss i rockärmen !

Då tar jag också tillbaka, Kings of leon är ok men hade blivit besviken om dom tagit upp en headline.
Men nice då!
Citera
2013-12-12, 12:28
Medlem
tvantenns avatar
Åter igen ett väldigt väldigt tråkigt släpp. Det här släppet var jag mest taggad på och blev nästan bara besviken.
Kings of Leon - Sjukt tråkiga live. Kan dock ha förbättrat sig.
The Hives - Helt okej musik, sjukt bra live.
Mando Diao - Enligt mig värdelösa live. Verkar vara ganska ensam om att tycka det.
Passenger - Halvtråkig Musik. Troligen en one hit wonder med låten "let her go"
Markus Krunegård - Fantastisk Musik, dålig live när scenerna blir stora. Norrköpingssonen kommer att få äran att öppna festivalen, vilket är kul.
Belle & Sebastian - Var rikigt sugen på att se dem iår. En känsla som helt försvann när de ställde in, av någon anledning. Kul att de bokas igen dock.

Det som kan dra ner det hela är också att jag sett samtliga akter utom Passenger och Belle & Sebastian. Är ofta roligare med akter man inte sett.

Angående Kings of Leon så kommer de vara headline och ingenting annat. Det vågar jag nästan garantera. De är så pass stora.

Edit: Okej, såg nu att de tydligen inte alls kommer att vara headline.. What?
Senast redigerad av tvantenn 2013-12-12 kl. 12:30.
Citera
2013-12-12, 12:28
Medlem
Marquesos avatar
Intressant att inte KoL headlinar, även om jag anser att de absolut kan göra det! Man kanske inte ska räkna bort Foo Fighters trots allt
Citera
2013-12-12, 12:29
Medlem
TheSystems avatar
Citat:

Antar att om något skiter sig bokningsmässigt så blir KOL en headliner. Är det enda jag kan tolka från det svaret.

Mycket intresserad över hur de kommande släppen kommer se ut. Tyckte första och andra släppet var OK. Blir spännande att se vad morgondagens släpp innehåller
Citera
2013-12-12, 12:29
Medlem
Citat:

Såg precis det jag med. Fan vad spännande.
Citera
2013-12-12, 12:35
Medlem
SLUTA DEPPAAAA!!! BÖRJA PEPPA!!!

Fan vilket bra släpp!!!

* The Hives: Sjukt bra!
* Markus Krunegård: Sjukt bra!
Citera
2013-12-12, 12:35
Medlem
goelens avatar
Någon som vet vad för släpp vi har att räkna med härnäst och när? Alltså inom vilka kategorier. Förutom imorgon då men dance är jag inte intresserad av alls.
Nästa vecka? Nästa månad? Slumpmässigt? etc. Jag börjar bli pepp på att se resterande headlines!
Citera
2013-12-12, 12:36
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
Någon som vet vad för släpp vi har att räkna med härnäst och när? Alltså inom vilka kategorier. Förutom imorgon då men dance är jag inte intresserad av alls.
Nästa vecka? Slumpmässigt? etc. Jag börjar bli pepp på att se resterande headlines!

Tror det kommer dröja ett tag efter imorgon innan vi får flera släpp, troligtvis någon gång nästa år. Men man vet aldrig med Bråvalla
Citera
2013-12-12, 12:39
Medlem
Dance trodde jag att jag var helt opepp på, tills jag insåg att jag ju gillar Daft Punk. Men drömbokningen inom den genren skulle vara Prodigy. Men förstår att alla inte håller med, är som sagt inte "min" genre.
Så det är bara att hålla tummarna 23 timmar till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in