Citat:
Ursprungligen postat av
Tequila3
Jag fattar inte hur ni kan sitta å ta fram fakta om personer och deras anhöriga å döma dem innan ni vet vad som har hänt. Jag har känt dessa killar i många år och har varit på rättegången nu i två dar. Det finns ju inget som binder dem till mordet och det är ju ett indiciemål. Om de nu döms på riktiga bevis och att det är utom allt rimligt tvivel, så har ni min fulla förståelse på att va piss off....
Men de är inte dömda än och om det nu visar sig att de faktiskt är oskyldiga så har ni hjälptill att förstöra 3 människors liv ganska så duktigt..... Om det var ni som blev anklagade för något innan ni var dömda, hur skulle ni då ta det...????!
Dom har klarat av att förstöra sina liv på egen hand. Det är inte pga. Av Flashback där dom sitter där dom gör. Det är bra att veta vad det är för drägg så man kan undvika dom.
Ja, du som är kompis med herrarna kanske kan ge förklaring på det som talar emot dom. Hur förklarar du DBs utbrända bil? Brända kläder i närheten av DBs hus som är likadana som AJ har haft på sig under dagen? Tidsluckan mellan deras träff vid Edsborg och tankningen i Brunnered?
Tragiskt hur vissa personer kan hjärntvätta sin omgivning. Men maka söker maka, det är inte lätt när man känner sig utanför och inte få några riktiga vänner. AJ bryr sig inte om någon annan än sig själv. Du har säkert sett en del som dessa personer har gjort mot andra, hur hade du känt i dom utsattas situation? Men du kanske redan vet hur det är? AJ verkar inte direkt vara snäll mot alla sin "vänner" heller om man ser en del filmer på nätet...
Kanske är en del som inte sett GMs youtube kanal med Bubbas bottennapp m.m:
http://youtu.be/4WkFMTIyWJU