2013-12-11, 12:01
Medlem
Spargrizs avatar
Min bästa är 3/0 med ryze. Hatar att spela mid, men ibland har jag blivit tvingad till det. Kan sägas att jag hade minusstats samtliga matcher, men att vi hade en otroligt bra jungle som gav oss segrarna
Citera
2013-12-11, 12:20
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Haha såg en killle som hade 17-1 vunna med fiddle i gold soloQ

Min bästa atm är jinx med 18-4, vad är era bästa K/D då i SQ?

Kan ju vara så att han har spelat 3v3 ranked team t.ex. Väldigt lätt att förstöra sina stats där... Riot borde fixa så att det visas separat istället.

Eller så var han bara riktigt vass med fiddle!
Citera
2013-12-11, 12:33
Medlem
Citat:

Min bästa är Janna. 94/42 i matcher och 4.9 i kda.
Citera
2013-12-11, 14:00
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:

5-0 med Zilian fast det säger inte så mkt på så få games.

Taric 16-4 (80%) inte rört han på säkert 6 månader och nu får han nerfs och pickas allt oftare samt bannes mer, kanske dags o damma av den lille ädelstenen.
Citera
2013-12-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

Taric 16-4 (80%) inte rört han på säkert 6 månader och nu får han nerfs och pickas allt oftare samt bannes mer, kanske dags o damma av den lille ädelstenen.
Gör det. Han är helt CP för tillfället. Xpecial placerade honom under OP tillsammans med Annie när han gjorde sin 3.14 tier list.

Har kört några games med honom nu efter 3.14-patchen och han scalear helt otroligt bra med increased gold. Det är helt sjukt hur tanky man blir med honom, går lätt att 1v1a en ADC som inte har sina core items än.
Citera
2013-12-11, 15:08
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

Nerfs & nerfs, han blev ju buffad..

Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Gör det. Han är helt CP för tillfället. Xpecial placerade honom under OP tillsammans med Annie när han gjorde sin 3.14 tier list.

Har kört några games med honom nu efter 3.14-patchen och han scalear helt otroligt bra med increased gold. Det är helt sjukt hur tanky man blir med honom, går lätt att 1v1a en ADC som inte har sina core items än.
Just nu så kan ju nästan varje support som har lite damage 1v1a en AD carry utan större problem. Speciellt om man spelar någon "Ovanligare" support med damage, typ Cassio eller Mordekaiser..
Citera
2013-12-11, 15:25
Medlem
Tankar runt nunu top? Gillar det starkt själv mot vissa champs och jag tycker det är viable, men någon "bättre" spelare kanske tycker annorlunda?
Citera
2013-12-11, 15:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveensken
Tankar runt nunu top? Gillar det starkt själv mot vissa champs och jag tycker det är viable, men någon "bättre" spelare kanske tycker annorlunda?
Jag, personligen tycker inte Nunu top är så där jättebra. Visst fungerar det emot några få champions men han scalear så otroligt dåligt så att lägga så mycket pengar "på" honom är bara dumt imo. Han fungerar minst lika bra utan så mycket guld så det är bättre att ha honom som support eller junglare & sen ha en bättre scaleade toplaner.
Citera
2013-12-11, 15:46
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:

179/54 med Katarina. Fick 4 lost i rad så inte spelat henne på några veckor nu
Citera
2013-12-11, 15:59
Medlem
TheFaggots avatar
Funderar på att köpa en ny junglare och funderar mellan Hecarim och Lee sin. Vem ska jag köpa, eller finns det någon som ni rekommenderar utöver de två?
Citera
2013-12-11, 16:17
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFaggot
Funderar på att köpa en ny junglare och funderar mellan Hecarim och Lee sin. Vem ska jag köpa, eller finns det någon som ni rekommenderar utöver de två?

Hecarim is a hec of a champ brukar jag säga. Han har bra mobilitet, snabb, hyfsat tanky.

Lee är också mobil, inte för att han är snabb men han kan hoppa runt i djungeln som en apa, rätt tanky med och blir sjuk på o fightas o slåss.

Tror Lee är svårare än Heca. Svårt o avgöra vem som är "bäst"
Citera
2013-12-11, 16:33
Medlem
€rics avatar
Vem skulle ni köpa om ni hade och välja på Vi, Aatrox, Sejuni och Zed? Sjukt osäker vem jag vill köpa av dem.

Sejuni tycker jag verkar vara sjukt skön jungle, so much slow.

VI är jag osäker på hur hon är efter alla patches?

Aatrox ser intressant ut, men samtidigt inte lika strong som man antar att han är med tanke på passive?

Zed är ju intressant pga så jävla dmg, men squishy om han blir fångad är den uppfattning jag fått efter de matcher jag mött/spelat med han.
Senast redigerad av €ric 2013-12-11 kl. 16:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in